• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Cami imamını ve cemaatini duygulandıran an! 2 lira ve bu notu bırakıp gitti

Sivas'ta bir vatandaş, cep telefonunu şarj ettikten sonra prizin yanına bir not ile 2 lira bıraktı.

10 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

YAŞAR TAŞMAZ

HER ŞEYE BU KADAR DUYGULANMAK DA BİR ÇEŞİT DUYGU İSRAFIDIR. LAZIMLI YERE DUYGULANIN. MİLYONLARI HAMUDUYLA GÖTÜRENLERE SİNİRLENİN MESELA.
  • 7 Yıl Önce

Zeki Gedikoğlu

güzel hareket ama ucuz şeyler bunlar iki liralık olunca mesele herkes dürüst, ikii milyon olsa aynı dürüstlüğü gösterebilecekmiyiz asıl mesele bu
  • 7 Yıl Önce

Süleyman Sırrı Dinçer

Vatandaşlarımızın..hepsi..helal..kavramına..böyle..riayet..gösterip..uygulasa..inanın..bu..ülke..cennet..olur.
  • 7 Yıl Önce

ismett

bu haberde anlayana çok ders var anlamayana davul zurna ALLAH a iman eden hak konusunubilir kaşıdakini haberi olmadan bir kibrit çöpü bile aldığın zaman hak geçer kısaca 5tl yi habesizden senden alınıyorsa hırsızlık 5000 tl yide alsa hırsızlık kibriti aldığın zaman ebedi hayatta hesabını 5...tl yi burda polise sonra ebedi hayatta hesabını verirsin KEŞKE RABBİMDE kamu spotu gibi ayda 1 ebedi hayattan sadece 5 saniye spot gösderse acaba kaçtane imansız kalır ebedi hayatı insan harici tüm kainat biliyor insan sadece tasavvur ediyor
  • 7 Yıl Önce

Derman

Burdaki yorumculardan,da tahmin edebilirsiniz dort yorumcudan ,ikisi olumlu guzel davranis derken diger ikisi gereksiz bir haber goruyor insanlar farkli farkli insanda haram helal cokdan kalkti hirsiz hic aklina getirirmi kul hakki diye.
  • 7 Yıl Önce

kamu hakkı

doğru yapmış.az da olsa kamu malı kamu malıdır.bir zerre kul hakkı da olsa insanı helak etmeye yeter
  • 7 Yıl Önce

laz ziyaff

la bununda suyu cikmaya basladi, sanki sirf haberlik olmak icin gibi geliyor. adam para birakip böyle birsey yazdiysa koy caminin kesesine gec git.. bi kere haber konusu oldu ardi ardindan 6 ay icinde 3 kez ayni tür para birakma haberi. adam normalde 100 tl verse bu kadar internet aleminde o kagitin görüntüsünü yayinlayamaz. belkide birisiyle bahse girdi, ben bu kagidin görüntüsünü internette televizyonda yayinlatacagim diye...
  • 7 Yıl Önce

Derman

Durst vatandasdan Allah razi olsun ayrica boyle davranislarin her yerde herkes,de olmasini taship eden muezin ve Akit araciyla bilere ulatiran emegi gecenlerden ,de Allah razi olsun.ornek davranis.
  • 7 Yıl Önce

ali

Ya o caminin elektriği zaten Senin ödediğin vergilerden karşılanıyor sadece senin değil ateistin hıristiyanın Yahudinin vergilerinden. Ve her türlü haramdan alınan vergilerden
  • 7 Yıl Önce

Fr fr

Güzel bir davranış başta siyasilerin ve toplumun örnek alması lazım fakat cep tl nu sarji elektrik tüketmez yok denecek kadar az diye biliyorum. Bravo
  • 7 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23