• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

G-20 zirvesinde dikkat çeken detay! Fotoğraf çekiminde...

Dünyanın en büyük 20 ekonomisinin liderleri Japonya’nın Osaka kentinde. Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Putin ve Trump ile görüşeceği G-20 zirvesi için çekilen aile fotoğrafında Erdoğan ile Trump yan yana yer aldı.

15 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Sertap

Seni çok seviyorum reis
  • 7 Yıl Önce

Umut

Trampin cumhurbaskanimizi yanyana poz vermekten cekindigini gördük. Yanındaki selmanla çok samimi pozları gözümüzden kacmadi.sariyilan
  • 7 Yıl Önce

Zafer

Adamlar ülkede darbe yapmaya çalıştı, fetöyü besliyorlar bizimki de yanyana zafer işareti yapıyor g20 de. Araştırın bulursunuz fotoğrafları. Ölenlerin kemikleri sızlıyor
  • 7 Yıl Önce

YAKICI

aile fotosu çekilmişte o sarı şeytan hangi aileden anası babası belirsiz kilise önüne bırakıp kaçmışlar şimdi evlatlık olarak reisemi yamamaya kalkılmış
  • 7 Yıl Önce

Yusuf

RTE'yi elestirmeye calisan yorumcular. Sizin RTE'yi elestirmeye capiniz yetmez.
  • 7 Yıl Önce

Gündoğdu

Adam ne yapsa size yaranamıyor ABD ile kötü oluyor suçluyorsunuz iyi olmaya çalışıyor suçluyorsunuz ne nankör milletmiş papaz davasında başkanın arkasında durmadınız o günleride gördük
  • 7 Yıl Önce

Vatandaş

Yaya ya şaşa şa Padişahım Çok yaşa bıkalım. Zor günler için fikir üretelim. Basit işleri büyük göstermek bizlere yakışmaz
  • 7 Yıl Önce

DOST

Isinize geldimi çarşaf çarşaf resimler .Isinize gelmedimi katıl amerika artık bırakın bu ikiyüzlülüğü
  • 7 Yıl Önce

İstanbul

Uçurun bakalım İktidar sallanıyor. Akit halen yağ ve pudralama yapıyor. Arkadaşlar siz de mi fikir üretemez duruma düşüp Ahaber e benziyorsunuz.
  • 7 Yıl Önce

Okur

G20 diyorlar ama 40 kışı saydım.... Mısır'ın Sisi' si bile orada herhalde...
  • 7 Yıl Önce

Murat

America. Bașkani. Dalga. Geliyor. Bizim. Çumurbașkanımızın. Bașkımiz. Sov. Yapiyor. ÇOK. Çirkin. Bir. Durum. Çumurbașkanımızın. Böyle. Poz. Vermesi. Amerika. Baskani. ile. Yanıș. Amerika. Bize. Düșman. Çünkü. israil. . BÜYÜK. Israil. Devleti. Porejesi. En. BÜYÜK. Engel. Abamlar PKK. Hemde. Feto. Küçak. Açtı. Feto. Darbe yı. Yapan. Amerika. Dușmanımı. Çumurbașkanımızın o. Poz. Dalga. Gecmektïr. Bana. Sorarsanız
  • 7 Yıl Önce

Murat

Çumurbașkanımızın. Böyle. Poz. Vermesi. Amerika. Baskani. ile. Yanıș. Amerika. Bize. Düșman. Çünkü. israil. . BÜYÜK. Israil. Devleti. Porejesi. En. BÜYÜK. Engel. Abamlar PKK. Hemde. Feto. Küçak. Açtı. Feto. Darbe yı. Yapan. Amerika. Dușmanımı. Çumurbașkanımızın o. Poz. Dalga. Gecmektïr. Bana. Sorarsanız
  • 7 Yıl Önce

Asım

O fotoğrafın her bir pikseli proje siside dibinde reisin, selman adiside tramp itiyle yanyana liderler sıraya girmiş poz vermek için o liderlerde proje muhalefet liderleride proje hepsi amerikanın uşağı. Bizimkilerde babaya efelenen çocuk modunda ama dönüp dolaşıp yine babasının yanına gidiyor.
  • 7 Yıl Önce

Alper

Zamlar,fakir fukara nın üstüne kurşun gibi yağdırılıyor,anlaşılan bazıları bundan hiç etkilenmiyor? Müslüman uyuma.
  • 7 Yıl Önce

Murat

Ne iyi olmuş.Bob başkanı ve eşbaşkanı yana yana.Şu övündüğünüz habere bakın.ALLAHTAN KORKUN.ALLAHTAN KORKUN.ALLAHTAN KORKUN.Zira Allah'ın gazabı büyük olur.
  • 7 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23