• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Ses kaydı oyunu bozdu: BAE'den geri adım!

İran'ın ses kaydı yayınlamasının ardından Birleşik Arap Emirlikleri (BAE) Dışişleri Bakanı Şeyh Abdullah bin Zayid el-Nahyan, Umman Körfezi'nde iki petrol tankerine düzenlenen saldırıyla ilgili olarak 'net, bilimsel ve ikna edici' bir kanıtın bulunmaması nedeniyle hiçbir ülkenin suçlanamayacağını söyledi.

8 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

doğrucu

düzen geçmişten beri aynı işliyor faşist hitler plonyayı işgal etmek için kendi sınırındaki 280 alman askerini öldürdü sonrada işğal etti buradakide aynı oyun ama iran onlara bu oyunu oynatmadı
  • 7 Yıl Önce

MÜSLÜMAN ELİNDEN VE DİLİNDEN EMİN OLUNAN KİŞİDİR HADİSİŞERİF

FİTNEYİ ÇIKARANA LANETOLSUN LANETOLSUN LANETOLSUN HADİSİŞERİF KİMİ KAZANDIRDINIZ İKİSİDE HAÇLILARIN EKMEĞİNE YAĞSÜRÜYO CEHENEMİNİZ BOL BOLOLLSUN AMİN
  • 7 Yıl Önce

ihsan

baştan söyledik bu suud işi diye
  • 7 Yıl Önce

Davut

Bütün işaretler amerika ve israili gösteriyor, planları yürümedi ama
  • 7 Yıl Önce

YAŞAR

Bu Konu ile ilgili daha öncede bir şeyler yazmıştım. Bu saldırının ardında yahudilere hizmet etmek amacı ile kurulan CIA örgütü ve ajanlarının parmağı var. Bunu kesin delile bağlamak zor. Ziraa adamlar son 90 yılda öyle bir geliştiler ve öyle bir engel olunamaz şeklinde ülkelere giriş çıkışlar yaptılar ki. Kırk yıl uğraşsanız CIA yaptığı hiç bir saldırı ve suikastı ispatlayamaz sınız. O yüzden benim kesin kanaatime göre bu saldırıda İRAN'IN hiç bir dahili yoktur. ABD yakın gelecekte İRAN'A yapacağı askeri müdahale için şimdiden zemin hazırlamadan başka bir şey değildir. Burada oynanan oyunu Müslüman ve Türk ülkeler iyi okuyup birlik içinde olmadığı sürece kayıp eden taraf olacaktır.
  • 7 Yıl Önce

Abdulcabbar

Bu işleri tüm dünyanın düşmanı olan zındık devletten başka hiçbir devlet yapamaz yapmamıştır yapmayacaktır
  • 7 Yıl Önce

uyan dünya

bu işlerin arkasında hep yahudistan abd si vede baş çıban yahudiler var
  • 7 Yıl Önce

Ünal

Merak etmeyin ABD düdüğü çaldığı zaman tüm islam ülkeleri irani YIKMAK için yarisirlar saddam in atom bombaları olduğunu unutmadık kaddafiye karşı fransa nin yanında yer alip SAVAS gemisi gönderen 15 islam ülkesini haçlı komutasina bağlı MUSLUMAN ülke ve liderleri unutmadık SURIYEDE abd 26 ıncı üssünü kurarken bop agizlarin zalim esad naralarini unutmadık ve eğer rusya ve kominist cin olmasaydı bugün suriye dede YAHUDI HIRISTIYAN güçler geziyor olurdu acaba muslumanca yalakalik yapıp bir ISLAM ülkesi peşinde savaşan HIRISTIYAN bir ülke VARMI yüce din
  • 7 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23