• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Rusya'dan dikkat çeken S-500 açıklaması

Türkiye'nin ABD'nin tehditlerine rağmen S-400 savunma sistemi aldığı Rusya'da Ticaret Bakanı Denis Manturov, yeni nesil Rus savunma sistemi S-500 Prometey'in, seri üretime hazır olduğunu söyledi.

9 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

promedureisus

ortak mortak, zor, kár edemez tr ama tecrübe kazanir dersek o da kisitli bütün yazilim sirlarini vermezler.. ticaretide zor, , baksana bi bizim bilegimiz yetti, satin almaya, batiya amerikaya direnmeye, digerleri .
  • 7 Yıl Önce

Hasan

Bu rus silahlarından hayır gelmez tel maşadır....kendi hava savunma silahlarımızı üretene kadar idare edeceğiz artık....
  • 7 Yıl Önce

aslan

Rusya'dan alınan “tank taşıyıcısı” Volant kamyonların altından komedi gibi bir skandal çıktı bunların akıbetıde inşallah böyle olmaz
  • 7 Yıl Önce

KEMALİST(DİRENİŞ)

MÜCAHİT ABD BU MAKİNALARA KARŞI, ÇÜNKÜ NATONUN GİZLİ BİLGİLERİ UÇAĞIN ÖZELİKLERİNİ ROTALARINI YÜLEYECEKSİN BU SİSTEME,PLANLARI , RUSYA GÖRECEK ABD NE İŞLER YAPIYOR...NATO NE YAPIYOR ? ANLAMADIĞIN İŞE NEDEN YORUM YAPMAKTASIN.YUNAN BİLE KULANAMADI, BEYNİ BOŞ SENSİN TEKNOLOJİ BİLGİN YOK KAFANDA BOŞ ŞEYLERLE DOLU NATO SİSTEMİNE KURULMUYOR O SİSTEM S-400 AYRICA SIKINTILI UZAK MENZİL KİLİTLENME KAÇ YILDIR SÖYLEDİK DİYORUZ.BU MODEL O YÜZDEN YAPILDI, ASLINDA BİZE F-35 ABD DAHİL ANLAŞMA GEREĞİ VERMEK ZORUNDA ALMAMIZ BLÖF BİR NEBZE İŞİNEDE GELİYOR YAPTIRIMLAR AÇISINDAN, PİŞMAN ;ANCAK NATODA'Kİ BU BÖLGEDE ÖNEMLİ İŞLER GÖREVLER YAPIYORUZ NE KADAR BOŞ KONUŞAN ADAM VAR BEYİNSİZ KİMSE O? :)) NEYSE ANLAYACAK KARDEŞ GÜNÜN BİRİNDE BEYİNSİZ KİM? KİM DOĞRUYU SÖYLEMEKTE..
  • 7 Yıl Önce

MÜCAHİT

S400 VURAMAIYORMUŞ!!! DA AMERİKA NEDEN VURMADIĞINI SİZİN GİBİ BİLDİĞİ HAVASAVUNMA FÜZESİNİN TÜRKİYEYE SATILMASINA KARŞI ÇIKIYOR !!! BEYNİ BOŞ OLANLAR KONUŞUYOR YAZIYOR AKİT BU BEYİNSİZLERİ KALDIR BURADAN
  • 7 Yıl Önce

Hakan

Dandik S400'ler gibi çöp. Rusya İran Çin, ürettikleri her şey teneke kendileri de kağıttan kaplan. Yazık ki para saçıyoruz Çin ve Rus marka/ürünlerine. Batı da bize bir yerleriyle gülüyor
  • 7 Yıl Önce

cihad

bu sanayimiz için tam anlamıyla bi fırsattır ve bu üretime birlikte başlamalıyız
  • 7 Yıl Önce

KEMALİST(DİRENİŞ)

İLERSİN DE DEĞİL ,DOĞRULARI ANLATINDA HERKES BİLSİN ,SORUNLU S-400 LER YILLARDIR YAZDIK SÖYLEDİK AMA NAFİLE VURAMIYOR UZUN MENZİLİ KİLİTLENMELER DE SORUNLARI VAR,ŞİMDİ BUNU GELİŞTİRDİLER AMA BAKICAZ ONDA NE SORUNLAR ÇIKICAK YA ARKADAŞ HİSARI GELİŞTİRELİM BİZİM KENDİ SİSTEMİMİZİ BİZ DAHA İYİSİNİ YAPARIZ DÜNYANIN EN İYİ RADARI BİZDE NATONUN ABD'NİN BİZE KAPTIRDIĞI RADAR BİZİM ÜLKEMİZDE BİZ ÜLKE OLARAK DAHA İYİSİNİ YAPARIZ F-35 ALIP KENDİ UÇAKLARIMIZI BU MODEL ÜZERİNDE GELİŞTİRELİM ,BUNU YAPALIM O ZAMAN BİZİM KARŞIMIZA KİMSE ÇIKMAK İSTEMEZ.... DAHA MİLLİSİNİ YAPALIM BİZ ABD 'YE YADA RUSYAYA UŞAK OLMAYALIM...O SEBEPLE F-35 LERİ ALIP KENDİ UÇAĞIMIZI MODERNİZE EDELİM ....
  • 7 Yıl Önce

dumanlı

Elin gavurunun ürettiği silahlarla ilgili açıklamaları değil kendi ürettiğimiz silahlar hakkında dikkat çekici açıklamalar yapacağımız günlere.
  • 7 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23