• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Mersin'de camiye bırakılan notu okuyan imam şaşırdı

Mersin'de, yol kenarındaki camide telefonunu şarj eden bir vatandaş, "helallik" istediği bir not yazarak camiye 2 TL bıraktı. Cami imamı, "Çok duygulandım. Bu kardeşimizden Allah razı olsun" dedi.

4 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Hadra

Allah Resülünün Nebevi Eğitim ve İman metodunun,Mü'min olmanın haysiyet ve şerefinin neticelerinin tezahürüdür. Yüce Allah bu örnek ve Onurlu davranışına hayırlı amel ve Ömür nasip etsin inşallah.Ey güzel Müslüman!
  • 7 Yıl Önce

Kenan Özcan

Her camide sadaka kutusu yok ki. Bardağın boş tarafından bakıyorsun, mühim olanın mesaj olduğunu görmek lazım
  • 7 Yıl Önce

Hassasiyet

Bu hassasiyet umumileştiği gün mesele bitmiştir. Tebrik ederiz.
  • 7 Yıl Önce

tahsin

trollemece bu yav... yapan olsa , giderken sadaka kutusuna iki lirasini atar gider.
  • 7 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23