• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Yaklaşık 13 aydır Suudi Arabistan’da inşaat işinde çalışan Türk işçiler: Suudi polisler başımıza silah dayadı

Suudi Arabistan'da çalıştıkları inşaatta haksızlıklara maruz kalan ve 6 gün önce greve başlayan Türk işçiler, “Suudi polisi alnımıza silah dayadı” dedi.

9 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

abidin

o..... çocukları. Amerikan İsrail köpekleri. bu krallar sadık Amerikan köpeğidir.
  • 7 Yıl Önce

Musti

Müslüman ülke yapmaz yalan söylüyorlar.
  • 7 Yıl Önce

Mehmet Soylu

Suudi polislermi yoksa usa mandacısımı, azılı katilmi, hain saltanatın gevşeklerimi. Konu araştırılmadan haber yapılmış
  • 7 Yıl Önce

Trabzonspor

Ümmet başımıza silah dayamış ne var yani.
  • 7 Yıl Önce

Kızgın

Nerede o konsolslar nerede Dışişleri bakanlık yetkilileri oy istemeye gelince poposunu yırtanlar..hadi yapın işinizi de sahip çıkın vatandaşlarımıza. .haa sizin daha önemli işleriniz var bekaa meselesi dimi..işte bu beka meselesidir anlayabilir iseniz idrak izan varsa sizde... yada boşverin siz ihale peşinde koşun...
  • 7 Yıl Önce

özkan

ne bekliyonuz piclerden!onlara isci degil yönetecek Türk lazim!!!
  • 7 Yıl Önce

Can

Aaah suudiler kul hakki mi yiyorlar algisi tövbe tövbe onlar müslümandi öyle gavur memlekette degiller ki... Suudi krali icin bile 3 gün yas tuttuk ve suudileri bas taci ediyordunuz, hayrola
  • 7 Yıl Önce

erol

suudi arabsitanda calisanlara sesleniyorum gidin Irakta calisin, maasida cok yüksek, her ay düzenli olarakda paranizi alirsiniz, hem insaat sektöründe hemde kaynakci cok araniyor özellikle.. kuzey irak en iyisi, ellerinde cok para var, bol ..en saviriyorlar parayi.
  • 7 Yıl Önce

Adalet yok

Bunu almana amerikaliya her Kim yaparsa adamin devletini ötdürürler cidi cidi ama bizim devlet nerde Hani El uzatan allaha cok sükür akit var ve elinden geldikce seslerini duyirmaya calisiyor devlet nerde vatandasimiz tutsak edilmis bir vasiyete Amerika olsa derdiki 24 saat icinde paralarini verip bizim vatandaslari saliveriyorsunuz aki takdirde bombalariz aynen böyle olurdu bizim icimizdeki savasci milliyetci atesi söndü bu artik beli oldu ne yaziki Hersey boyun eyerek Kader yapilacak birsey yok diye teseli ediyoruz eveli bize ters gelen avrupa yürüyerek gidip terbiye ediyorduk nerden nereye cöl cakalari bile bize kafa tutar oldu
  • 7 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23