• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Kemalist tayfa şok! Halil Ergün: Ben Atatürkçü olmadım hiç! Bu ülkede her haltı onlar yedi

Oyuncu Halil Ergün, verdiği son röportajında Kemalist tayfayı yerin dibine soktu. Kendisinin Cumhuriyetçi olduğunu ve hiçbir zaman Atatürkçü olmadığını belirten Ergün, "Türkiye'de her haltı Atatürkçüler yiyor. Hepimiz imparatorluk çocuğuyuz. Mustafa Kemal gökten zembille inmedi" ifadelerini kullandı. Ergün, neden Ak Parti’yi desteklediğini de anlattı.

7 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

m.n.

Dünyada Atatürkçülük diye bir görüş yoktur. Bunu bizzat Mustafa Kemal kendisi kesinleştirmiştir. Falih Rıfkı Atay kendisine parti prensiplerini bir doktrin haline getirip ideolojileştirmek istediklerini söylediğinde bunu yasaklamış ve eğer bunları ideoloji haline getirirsek donarız, gelişemeyiz demiştir. Şimdi biz Atatürkçü olduğunu söyleyenlere bunu hatırlatacağımıza alakasız şeyler söylüyoruz. Ayrıca, CHP'nin 1936 ila 1940 yılları arasında Avrupa'dan getirdiği umdeler (prensipler) faşist İtalya ve faşist Almanya'dan getirilen proto-faşizm düşüncesinden başka bir şey değildir, ama Türkiye'de Kemalizm adıyla kılıflanmıştır. Her türlü melaneti yapmak için kullanılan Kemalizm, Türkiye'deki siyonistlerin ülkemizi yönetmek için kullandığı proto-faşist düşüncedir. Aslında kendisiyle de çelişen saçmalıklardır ve sadece zulümlere kılıf olarak kullanılmıştır.
  • 36 Dakika Önce

Ruşen özcan

Halil Erğün...sizi tebrik ediyorum. Sizi şimdiye kadar yanlış tanımışım. Veya bizlere yanlış tanıtıldınız.
  • 1 Saat Önce

Emice

Vekili bile,seksen yaşındaki öz annesini eve kapatıp döver.
  • 1 Saat Önce

1 isi

Adamsın Halil abi
  • 1 Gün Önce

Hakk

5816 ve kılık kıyafet şapka kanunu derhal kaldırılsın artık yeter!!! İSTEMİYORUZ, SEVMEDİK, SEVMİYORUZ, SEVMİYECEĞİZ
  • 1 Gün Önce

Adem

Adam hakli...dogruya dogru ortaya konusalim...lafa gelince herkes müslüman ama kimse niye gavurun medeni kanunlari ile yönetilmeye zorlandigimizi,niye haram oldugu halide ülkemizde kumarhanelerin,kerhanelerin,alkol,sigara ve faiz sistemlerinin açildigini ve milleti zehirledigini,o atataürkü kimin yarattigini,ve o atatürkün müslüman bir ülkenin basina geçince niye Allah cc nun kurallari ile emredip yönetecegine kafirle isbirligi yapip onlarin düzenini dayattigini niye konusmuyor???? Ne zaman biz atatürk ve atatürkçülerden Allah cc dan daha çok korkar olduk????bunu o bizi,o atatürkü ve atatürkçüleri yaradan o Allah cc yarin ahirette bizden sormayacakmi?????açin gözünüzü ,yol yakinken Rabbinize dönün,hüsrana ugramayin....
  • 1 Gün Önce

Mehmet

Halil Ergün'ün Atatürkçülük iddiasına karşı duruşu takdire şayan. 2010 referandumunda 'evet' oyu kullanması da, milletimizin 12 Eylül darbesiyle olan hesaplaşmasının bir göstergesi. Bu ülkede her şeyi Atatürk üzerinden yapma çabası içerisinde olanlar gerçek Türk milliyetçiliğinin kıymetini anlamadıkları için bu tür söylemlerle tepki görmüşler. Halil Ergün'ün "Hepimiz Osmanlı çocuğuyuz" ifadesi de, milletimizin köklerini ve geçmişini unutmaması gerektiğini hatırlatıyor. Bu ülkede her şeyi Atatürk adı altında yapmaya çalışanların gerçekleri görmezden geldiğini söylemek lazım.
  • 1 Gün Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23