• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İmamoğlu'nun "suç örgütü" davasında şok savunma! Mahkeme Başkanı patladı: "Burası senin miting alanın değil!"

İstanbul 40. Ağır Ceza Mahkemesi'nde görülen, 77'si tutuklu 414 sanığın yargılandığı "İmamoğlu çıkar amaçlı suç örgütü" davasının 38. duruşmasında tansiyon yükseldi. Tutuklu sanıklardan reklamcı Murat Kapki, İBB'den aldığı ihalelerin Ekrem İmamoğlu'nun talimatıyla değil, kendi ticari kararlarıyla gerçekleştiğini savunurken; "İmamoğlu'ndan önce de İBB'den reklam alanları alıp satan biriydim" diyerek örgüt üyeliği iddialarını reddetti. Kapki, soruşturma aşamasındaki ifadelerinin "tahliye olurum" ümidiyle ve savcı yönlendirmesiyle alındığını iddia ederek eski beyanlarından çark etti.

12 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

asim keskin

seyircili tribünlü mahkeme yaparsaniz olacgai bu
  • 1 Ay Önce

ali

o tekmenin hesabını daha vermedi
  • 1 Ay Önce

KÖKSAL

LAHANAYI YERKEN KITIR KITIR,,, SAPINA GELİNCE MMMEEEEEEE...
  • 1 Ay Önce

hasel

Mahkeme salonunu miting alanına çeviren bu guruhu kapatın,artık içeride çürümeli.
  • 1 Ay Önce

HARPUTİ

Siz nasıl hakimsiniz Arkadaş! Gelen her hırsız,soyguncu,rüsvetci,casuslukla yargılanana " ......Bey " diye mi hitab ediyorsunuz.Bu tavır vatandaslarda mahkemelerin kişilerin konumuna , statüsüne göre ayrıcalıklı davrandığı hissini uyandırıp, kimyasını bozuyor.İnsanlari küfürbaz etmeyin.Adaletin bir otoritesi ,hakimiyeti olmalı.Yargi bir ERK tir.Hakim bey!
  • 1 Ay Önce

mustafa

SUÇ ÖRGÜTÜ DİYO ))))))))) ADAMLAR SERBES ))))))
  • 1 Ay Önce

Hamdi

Resmen hakimi ailesiyle tehdit etmiş çok garip ama sanki kotunup kollanıyor görünmeyen bir el tarfından
  • 1 Ay Önce

Adem

Adam hem suçlu hem güçlü...o taptiklari avrupada veya amerikada hakime kafa tutup bōyle konusacaksin ,seni derdest eder yaka paça salondan çikarirlar.bulmuslar kuzu gibi çekingen hakimleri dayilik yapiyorlar mahkemede...diyemiyor hakim, sen kimin lan?sen burada belediye baskani sifatinda degil suçlu ,sanik sifatindasin.kes sessini ve sōz verildiginde konus...
  • 1 Ay Önce

Vatanperver

Haddini bildirdi diyon ama kibar kibar konuşmuş adama suçlusun kapa ceneni diyemiyor nasil hakim
  • 1 Ay Önce

Emekli memur

Bana bey diye hitap edilmedi. Ne kadar zorluk varsa yaşattılar. İddia makamının ispat edemediği bir davada ihraç ile ve 25 sene ile yargılandım. Bana bey diye hitap edilmediği gibi fırçalamalsr tersleme ler. Kurban olduğum ALLAH CC dilemesiyle zarar görmedim. ALLAH ın yargılsmssında göreceğiz. Hem iddia makamı hemde hakimi
  • 1 Ay Önce

soyisme bak

“kapki” hemen köşeyi dönesin
  • 1 Ay Önce

ata

sanık, bey olmuş... vay be... ülkeye bak... moderen, laaik, demokraatik.... ve dahi ekosistemli, yandan çarklı, alkışı bol, kalp emojili....
  • 1 Ay Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23