• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Siyonistlerin hamisi ABD’den Lübnan’a "çözüm" maskeli kuşatma! 14-15 Mayıs'ta masaya oturacaklar: "Amaç Hizbullah’ı bitirip İsrail’i rahatlatmak!"

Küresel Siyonizm’in koruyucu kalkanı ABD, Orta Doğu’da İsrail’in güvenliğini perçinlemek adına Lübnan üzerindeki baskısını artırıyor. ABD Dışişleri Bakanlığı, İsrail ile Lübnan hükümetleri arasındaki 3. tur görüşmelerin 14-15 Mayıs tarihlerinde Washington’da yapılacağını duyurdu. "Barış" ve "egemenlik" gibi süslü kelimelerin arkasına sığınan ABD Dışişleri Sözçüsü Tommy Pigott, asıl niyetlerini gizlemeyerek görüşmelerin merkezine Lübnan’daki Hizbullah etkisinin sona erdirilmesini koyduklarını itiraf etti.

4 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Saffet

Devlet bile olmayan Terörüst İsrail ve başı olan Amerika rahat dünya rahat degil diye düşünüyorum
  • 1 Ay Önce

Isparta

Gazze'ye de barış geliyordu ne oldu?
  • 1 Ay Önce

Vay vay

Bop işlemeye devam ediyor, orta doğuda her şey israilin güvenliği için yapılıyor..
  • 1 Ay Önce

ata

israil rhunu teslim edince bütün dünya rahatlayacak...
  • 1 Ay Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23