• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Bahçeli'den çok konuşulacak Amedspor mesajı

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, Süper Lig'e yükselen Amedspor'a tebrik mesajı yolladı.

6 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

YILMAZ DURMUŞ

Bizler, Diyarbakır şehrimizin takımı olarak bildiğimiz Amedspor adından rahatsız değiliz, ancak bu takımın ismini bir baş kaldırı gibi sunulmasından fayda gelmez. Ayrıca Türkiye profesyonel ve amatör liglerinde kurulan bütün takımlar Türkiye'nin takımlarıdır. Amedspor da aynı mihvalde olup, sanki kürtlerin takımı gibi lanse edilmesi çok tehlikeli ve yanlış bir tutumdur.
  • 1 Ay Önce

Türkiye

Acaba Erzurumspor uda tebrik edip güzel dileklerde bulun du mu ?
  • 1 Ay Önce

Ahmet Kar

Yahu siz sanıyormusunuzki bu yapılanlar Bahçeli tarafından ortaya kondu, Barış süreciymiş geç onları geç ,onun ne cesareti nede vizyonu buna kadir, Erdoğan'ın ortaya koyduğunu Anayasayı değiştirmek için ortaya konmuş bir oyun,Bahçeli Akp nin piyonu Baş rol oyuncusu senaryoyu yazan Erdoğan 2004 Şubatındaki konuşmasını hatırlayın Diyarbakı Ortadoğu projesinin içinde yıldız şehir olacak diye,demek Bob tıkırında Amed Sporuda lige çıkarttınız,e bence daha evvel dediğiniz gibi eyaletlerede bölersiniz Memleketi İngiliz yıkamadı ama eminim sizler bunu başaraçaksınız,Fıkra bu kadar.
  • 1 Ay Önce

Saffet

Yakışır Türkeş yolunda giden MHP ye
  • 1 Ay Önce

Ahmetspor bilerek süper lige çıkarıldı

Bunun büyük amacı human kurtulan ile anayasayı değiştirmek.Anaysadan Türk milleti ,Türk vatandaşlığı maddesini değiştirmek.Yerel dilde eğitim yaptırmak..Amedspor bilerek süper lige alındı..Alıştırma bunlar
  • 1 Ay Önce

Sayın bahçeli doğru olanı yapmış.

Spora da siyaseti karıştırmayalım...
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23