• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Süper Lig biletini alan ikinci takım belli oldu

TFF 1. Lig'de Amedspor, Iğdır FK ile deplasmanda 3-3 berabere kalarak Erzurumspor'un ardından Süper Lig'e yükselen ikinci takım oldu.

4 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Diyar-ı Bekir

Diyarbakır Türk ve müslüman şehri idi..Adı da Diyar ı bekir idi. yani diyarbakır
  • 1 Ay Önce

Son iki maçta bir puan alabildiler

So iki hafta Esenler erokspora bir hal oldu.İki mactan 2 puan alsa şampiyon olacaktı..Etresan bir şekilde şampiyon olmak istemediler.Federasyon bir araştırsın..Neler olduğunu
  • 1 Ay Önce

Bu spor takımı değil

Bu bir proje takımı..Diyarbakırı temsil etmiyor.Diyarbakırın spor takımı diyarbakırspordur..Amaçları farklı..Tff bu kulubu neden tescil etti.Açılımın bir parcası gibi.Reokspor adta geriye çekildi.amed denen takım şampiyon yapıldı
  • 1 Ay Önce

Adı bile süryanice

Bu amed denilen takım spor kulubü değil..Bölücülerin amaclaına hızmat amaçlı kurulmu bir yapı..Çok dikkat edilmeli..Asla masum değiller.
  • 1 Ay Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23