• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

MİT: "Bu basit bir yayın değil, psikolojik harekâttır" Karlov suikastı dosyasında kritik gelişme: FETÖ’cü Abdullah Bozkurt hakkında suç duyurusu

Rusya'nın Ankara Büyükelçisi Andrey Karlov'un 2016 yılında uğradığı suikasta ilişkin yürütülen soruşturmada çok önemli bir adım atıldı. Milli İstihbarat Teşkilatı (MİT) Başkanlığı, suikastın kilit isimlerinden biri olan ve İsveç'te yaşayan FETÖ firarisi Abdullah Bozkurt hakkında Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı’na suç duyurusunda bulundu.

2 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Fetö vb örgütlere uygulanan caydırıcı olmak yerine neredeyse teşvik edici ödül gibi cezalarla fetö vb örgütlerbitermi!?

Fetö'den açığa alınanlar süreçte maaşlarının yarısını alırken, yakın akrabalarının üzerine kurdukları şirketler üzerinden (özel dersaneler, anaokulları, kreşler, özel okullar, hastaneler, klinikler, eczaneler, marketler, nakliye vb) ticâretlerle servetlerine servet katıp, sürecin sonunda maaşlarını fâiziyle beraber toptan ve birde tazminatlar alarak baya bir karlı çıktıklarını anlatıyorlar!? Hele Almanya başta olmak üzere avrupadaki fetöcüler: Mekadonya başta olmak üzere tüm balkan ülkelerinden mafyaya yedirdikleri illegal paralarla; yeni bir yabancı isimle balkan ülkelerinin kimlik ve pasaportlarını alıp sene üç beş kere turist kisvesinde Türkiye Bodruma vb beş yıldızlı otellere tâtil görünümünde fetö örgüt faaöiyetleri için gidip geldikleri konuşuluyor kamuoyunda. Fetöcülerin avrupa'daki illegal faaliyetleri tesbit edilip, avrupa ülkelerinde terör listesine alınmadığı ve tüm örgüt faaliyetleri yasaklattırılmadığı müddetçe faaliyetlerine çok rahat devam ediyorlar Avrupada da.... Almanya'da hiç bir müslüman türk dernekleri ne İGMG ne DİTİP nede İslam kültür verein (süleymancılar) fetö'ye karşı hiçbir faaliyet yürütmedikleri gibi hepsi dirsek temasındalar... Dernekler üzerinden karapara aklamaktan dolayı işbirliği içerisinde olduklarını düşünüyor kamuoyu!!! Milletin yaptığı kermes geliri 100.000,00€ elde edilse 7.000,00€ gösterip, dernek başkanına 15.000,00€ haybeden veren bir işadamı 73.000,00€ bağış makbuzu (naylon fatura) kesen dernek başkanından tutun, Cami binasının sıvasını 40.000,00€'ya yapan adama 50.000,00€'ya yap 10.000,00€ bana ateşle diyen dernek başkanına kadar hepsi Fetö'le pek bir dirsek temasındalar! Toplanan deprem yardım bağış paralarında Ditip Cami dernek yöneticilerinin yolsuzluk yaptıklarını cimere şikayet ettiğini Cuma hutbesinde cemeate ilan ve ifşacetmişti Türkiye Cumhuriyetinden gelen imam! Almanyada'ki Ditib dernek yöneticisi anlatıyor Türkiyeden gelen imamların avrupadaki gençlere fâidesi olmuyor diye cemeatten anket toplayıp Alman mahkemelerine sunup TC din ateşeliğinin Cami dernekleri üzerinde gelir gider ve faaliyetler hakkında hiç bir yetkilerinin olmaması hakkında mahkemeye verdiklerini ve kazandıklarını anlatıyor! İmamlarında TC'den gelmesinin yasaklanması için dernek yönetimleri lobi çalışmaları yaptılar senelerdir! Tabi isterlermi; yolsuzlukları hırsızlıkları ve dini ifsad faaliyetlerini rahatça yapabilsinler!!!? Şimdi o deprem parasında haklarında şâibe olan Camiinin yönetimi Fetö ile mücadele etmek bir tarafa, Fetö'nün tüm müslümanlar kötü sırf kendinlerinin ılımlı müslümanlar iyilik ve barış elçisi kisvesinin ispatı olarak baş yabıtı olan Dinler arası diyalok programının afişini yayımlıyor Derneğin ambleminin altında İnstegram hesabından. İşte bunlarda kamuoyuna piskolojik harp ve algıdır!!! Kamuoyu'nun bir kısmı gücün yanında yer alma sevdasından, bir kısmı korkusundan nemelazımcı olup Fetö güçleniyor ve heryere yayılıyor algısı karşısında sus pus!!!
  • 1 Ay Önce

Blondepate

Unutulmaması gereken, hapiste olan FETOŞ mensubları, daha fazla bileylenmis halde tahliye olduklarında ülke için çok büyük bir tehdit/tehlike arz edecekler. Bunun tedbiri alınmıştır inşallah....
  • 1 Ay Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23