• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İstanbullu'nun Ekrem İmamoğlu'na İETT isyanı!

İstanbul'da bir vatandaş İETT kullanabilmek için satın aldığı İstanbul Kart'a 50 lira ödediğini anlattı. Vatandaş CHP'li İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu'na, "Gasp edildim" diye isyan etti.

6 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

öğrenci

size herşey mübah herşey daha şey olacak yani bide kemale verin
  • 4 Yıl Önce

recep

İSTANBUL NİMET, NİMET.
  • 4 Yıl Önce

Hayro

Ekrem PKK ye rakı balığa,LGBT li sapıklara artist bozuntusu calgıcılara para yetiştiremiyor …Ekrem enayimi ? Herşey Ekreme güzel olacaktı …Sen kimsin ki ? Maraba…Ne ki 50 tl bu senin iyi günlerin…
  • 4 Yıl Önce

Kesin siyasi görüş değil

Özel yetiştirilmiş trol
  • 4 Yıl Önce

osman

başlık söyle olmalıydı elktırge dogal gaz akaryakıta yuzde 500 zam geldıgı için imamoglu ulasıma zam yapmak zornda kaldı dıye başlık olmalıydı
  • 4 Yıl Önce

kenan bülbül

Her şey Güzel Olacak Ha Ha Haaaaa
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23