• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

O askerler işte şimdi hapı yuttu! Büyük skandal sonrası bakanlık harekete geçti

TSK içinde 28 Şubat ruhunu hortlatmak isteyenlerin imza attığı skandallara bir yenisi daha eklendi. Kayseri 2’nci Ana Bakım Fabrika Müdürü Albay İlhan Coşkun'un subay, astsubay, ve ailelerine başörtü yasağı getiren kararının ardından şimdi de Tokat'taki 30 Ağustos törenlerinde Vali Numan Hatipoğlu'nun elini sıkmayan rütbeli askerlerin görüntüleri ortaya çıktı. Milli Savunma Bakanlığı (MSB), 30 Ağustos Zafer Bayramı dolayısıyla düzenlenen resepsiyondaki görüntülere ilişkin açıklamada bulundu.

67 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Turgut32

Bu ateistleri kendini bir bok sananlari yeni mi fark ediyor  
  • 4 Yıl Önce

Mustuk.

Bunun gibileri sadece açığa almak yetmez,bütün mal varlıklarına el koyup geçmiş sosyal haklarını iptal edip direk essek adasına gonderip orda günde onsekiz saat taş kırdırmak lazım.gunde de bı öğün yemek vereceksin .
  • 4 Yıl Önce

Busezon

Askeriyenin içindeki bu olumsuzlukları yapanlar tek tek incelenerek ve tespit edilerek hem cezalandırıpnalı hemde acilen askeriye ile ilişkileri kesilmeli....  
  • 4 Yıl Önce

PEKI AMA ... YUNANA NICIN LAF ETMIYONUZ ??

ADAMLAR .. ADALARA SILAH YIGDI .. SESINIZ CIKMIYOR ? NEDEN ??
  • 4 Yıl Önce

Uzman

Ses çıkıyor. Azıcık şerefli olun. O savundugun askerler Yunan ile savaş olsa hemen emekli olup kaçmanın peşine düşer. Aynı zihniyete sahip bazı doktorların pandemide yaptığı gibi. Vali mülki amirdir. Eşek gibi karşısında esas duruşta durucak. Yok öyle yağma. Senin zihniyetininde sonu geliyor az kaldı inşaallah...

emir

valimizin duruşu mükemmel siz o valinin gerçekten de ayak tırnağı dahi olamazsınız.itibarınız sıfır ve yerlerde.bu yaptığınız çok büyük küstahlık.bu vatan sizlere emanet edilemez.sizden başka şeyler de beklenir çünkü.öyle yapan yarın başka şeyleri de rahatlıkla yapar bu hareketleri çok gördük ve çok yaşadık.
  • 4 Yıl Önce

emir

terbiyesiz sen ne olsan ne olur ki bir kere kural tanımıyorsunuz saygı hiç yok işiniz ne orada orda olmanın bir kuralı var zaten. bu zihniyet halen yaşıyor ve pusuda buradan bazı güruha sesleniyoruz kimlerle birlikte olduğunuzu anlayın da adam olun kendinize gelin.yazık değil mi bu ülke insanına 28 şubat travması halen atlatılmadı o güruh ne zaman kendine gelecek acaba.sorumlusu zaten o güruh olacak.kim oldukları belli olan o güruh...
  • 4 Yıl Önce

osmanlı

ulan elini sıksan ne olur sıkmasan sen kimsin  sen amerikan... sen kendini şanlı türk müslüman askerimi sanıyorsun alçak  dahi olamazsın çünkü senin gibi lütfi gibi bacısı gibi ataları bizden olmayan soysuzlar şu anda amerikada baydını yalıyorlar
  • 4 Yıl Önce

bekir

Terbiyesizler kendilerini bir şey sanıyorlar.Ben valinin yerinde olsaydım orda hemen olaya müdahele ederdim.Bu terbiyesizlerin orduyla ilişikleri kesilmesi rütbelerinin sökülmesi lazım.Bakalım bizde burdan halk olarak olayın takipçisi olacağız....
  • 4 Yıl Önce

ADİL

EVET BUNLAR BU HAREKETİ BİLEREK VE TASARLAYARAK YAPMIŞLAR ÇÜNKÜ BASINDA ORDA BUNLARA ÖYLE BİR HAD BİLDİRİLMELİ Kİ YEDİ CEDDİ ETSİNDE KALMALI VE DERSLERİNİ ALMALI VE DİĞER ŞIMARIKLARA DA DERS OLMALI
  • 4 Yıl Önce

nurettın

rütbeli askerin saygısızlığı girdiğin yerinde bir sahibi var el sıkışman yüzüne bakman gerekli güler yüz göstermen gerek rütbe ben olmuş ama insan olmamışsın
  • 4 Yıl Önce

Kemal

Onurları rütbelerinin ağırlığı altında ezilmiş. Bu halde o rütbeleri de aynı seviyeye indirmek elzem olur.
  • 4 Yıl Önce

Millet

Bune kepazelik hepsi tutuklanmalı bu başkaldırıdır. Tüh size utanmaz arlanmaz fetö uşakları. Milletin parasıyla karnınız doyuyor unutmayın.
  • 4 Yıl Önce

bir

israil'in mi askeri abdninmi?? 
  • 4 Yıl Önce

alk

Ahıra mı giriyorsun be adam? Hiç mi usul erkan öğrenmedin?
  • 4 Yıl Önce

sıtkı

görülüyor ki bu alanlar boş bırakılmış, bunlar bu işi bilmiyor köprü , hastane , tünel yapmaktan...
  • 4 Yıl Önce

Remzi

adamlar devlete, posta koymuşlar , çekinmeden, korkmadan müslümanların hakkını nasıl koruyacak dünya lideri
  • 4 Yıl Önce

hayri şimşek

sökün apoletlerini alın görevden geriden gelenlerede örnek olsun bunlar halkı hor küçük görüyorlar chp zihniyeti kafa yakında chp milletvekili olur
  • 4 Yıl Önce

Bunlar...

Bunların arkasında CİA/FETÖ var. Zaten 28 Şubatçılar ve FETÖ , CİA nin aparatları olarak çalışıyor.
  • 4 Yıl Önce

099

bunları sadece ihraç tart ,yetmez rutbe sokulsun er seviyesine düşürül sün
  • 4 Yıl Önce

Abdülkerim bin Aziz

Meslek kanunlarında parti devletinin valilerinin elleri sıkılacak diye madde mi var? Devletin valisi oldukları zaman elleri de sıkılır saygı da görürler.
  • 4 Yıl Önce

Kunta Kinte

Neden sıkılmadığı neden sorgulanmıyor? Vali devletin valisi değilse sıkılmaz bu kadar basit.
  • 4 Yıl Önce

Hadi oradan

Haddini bil vali üzerinden devlete vurmaya çalışma. Kıt aklınla millete ayar vermeye de çalışma be cahil siz anırsanızda kanırsanızda boş zafer ak partinin zafer cumhur ittifakının zafer bu milletin olacak. Recep Tayyip Erdoğan bu ülkenin lideridir nokta.

Selim

İtralin/abd nin valisi olsa sıkmayı bırak öperlerdi.

Dr.Mabuse

Sosyal mesafeyi korumuşlar. ne var bunda..korona bitti mi? bitmedi...
  • 4 Yıl Önce

suphi

Acaba valininin el uzatmasını mı beklediler.Aklıma başka bir şey gelmiyor.Çünkü görüntü öyle.Askerlikte büyük el uzatmadan küçük el uzatmaz.Hele biraz bekleyelim bakalım.
  • 4 Yıl Önce

Ahmet

Gercekten çok safsın, yada saf ayağına yatıyorsun suphi.

Selim

Telefon ile konuşan tip kim ise Valinin yüzüne bile bakmadan geçiyor. Arkadakilerde onu taklit ediyor veya daha girmeden öyle emretmiş. Demekki hala fetö artıkları dolu bu askeriyede..

Biden Tayfası..

Yazıklar olsun. Kimin askeri bunlar?!
  • 4 Yıl Önce

Ahmet

Kimin olacak, kamalın askerleri...

Abdullah Murat

pkk ile iç içe olan mihrapları kendilerine müttefik edinenler iktidara geldiklerinde zaten yapısının müsait olduğu buna yatkın olduğu sistemde islamı şeriatı dindarı düşman ve tehlike ilan edecek tağud adına zulmü ve hak ile mücadeleyi gerçekleştireceklerdir. Şimdiler bile bu alt yapı ile konulmuş bir yolda döşenmiş raylarda hızla ilerlemekte zulum saçmakta aileyi düzenleyen nafakayı kadına ayrıcalık tanıyan yasalar ve ab uyum süreci yasaları ile gerçekleştirmekteler. Allahın indirdiği ile hükmetmeyenler veli edinilemez ve onlara boyun eğilemez. Esasen bu (Allahın indirdiği ile hükmetmeme yönetmeme işi) zaten Allah tarafından kafirlerin yapacağı bir iş olarak tanımlamakta iken bunun düzeltilmesi emredilirken bu düzeltme yerine sisteme adaptasyonu seçenler bunlara Allaha ve yoluna yaptıkları engellemenin cezalarını gerektiği gibi vermeyenler gene yapmadıkları geriye bıraktıklarının pişmanlıklarını mutlaka yaşayacaklardır Müslümanın egemenlik ve özgürlük onur mücadelesinden geri duranlar ve önemsemeyenler böyle yaşanabileceğini sananlar aldanmıştır.
  • 4 Yıl Önce

www

isimlerini rütbelerini ve nerede görev yaptiklari aciklanmalidir. Yaptiklari isler arastirilmalidir. Ben bunlarin altinda daha cok hainlik olduguna inaniyorim
  • 4 Yıl Önce

bAYRAM

Maalesef Kamu kurumları bunlar gibi Reis düşmanı çapsızlar ile dolu ... Din düşmanlığının dışa vurmuş halleri...
  • 4 Yıl Önce

salih

balık baştan kokmuş, ardından gelen genç subaylar da baştakine uymuş, onlar da sıkıntılı
  • 4 Yıl Önce

Osmanlı

Tek kelimeyle zavallılar.
  • 4 Yıl Önce

Osman

Sayın Gazeteciler; Ben 16 HAZİRAN 1998 de YAŞ kararıyla ihraç edilmiş bir ailenin bireyiyim. Devletin ve vatandaşlarımızın daha önemli işleri var. Bu konuda en hızlı pratik çözüm ilk MGK Toplantısında 2010 Öncesi YAŞ KARARLARI nı yargı denetimine açmak. Bu kişiler ozaman ordudan daha hızlı elamine edilir. Artık 28 şubatı duygu sömürüsü yapmayın onu yaşayanlar biz eziyet gören aileleriz. Çözüm içerikli yazılar yazın.
  • 4 Yıl Önce

Okur

Söz konusu vatansa gerisi teferruattır.

Bozok

Bu taş beyinler derhal ordudan atılmalı  
  • 4 Yıl Önce

Akşemseddiyn

Sayın akar bu subaylar bizim mehmedimiz olamazlar zatende görüldüğü gibi bizler hainiz bizi bulunduğumuz birimden alın atın diyorlar valinin yani devletin elini tutmıyarak derhal emekli edin bunları hayır gelmez devlete bunlardan
  • 4 Yıl Önce

Okur

Görünüş ve davranışlarından her halükarda kanun ve kural tanımayan, darbe zihniyetli oldukları anlaşılan diktatör tiplileri ordudan derhal ihraç etmeli! Bunlardan vatana millete hayır gelmeyeceği gibi her türlü darbeye de hazır oldukları iması veriyor. Adete "Ben kimseyi tanımam, yasalara da uymam ve diktatörüm." dercesine hırbo gibi geçiyorlar. Özellikle bu devirde Ordu'da hala böyle subay müsveddeleri olmasına şaşarım.
  • 4 Yıl Önce

Rabia Zafer

ASKERLİKTEN ATILSINLAR.
  • 4 Yıl Önce

Milli

Bu kendini bilmezler kimsede derhal şanlı Türk ordusundan atılmalı. Bize böyle kibirli başı boş komutan lazım değil. Milletin vergileriyle maaş alıp azgınlık yapan kim olsa olsun devlet gereğini yapmalı. Bunlar yüzünden ülkemizin başarıya ulaşması hep geriye atılıyor.
  • 4 Yıl Önce

Murat ben

Akit yayınlamasa ört bas olacakmış galiba, aradan 1 ay geçmiş.
  • 4 Yıl Önce

ali

Devletin başkanı meclise gelince ayağa kalkmayanlar ile devletin valisini tanımayanlar devlete kafa tutmaya çalışırlar.Beğenmeseniz de o şahıslar devleti temsil ederler.
  • 4 Yıl Önce

fetösavar

laf salatasına gerek yok. ordudan tard. hemen şimdi. gemide isyan çıkmaması ancak böyle önlenir. efenim şöylel, böyle.. karnımız tok. yemezler. tard, hala ısrar ederse er...
  • 4 Yıl Önce

A g

Ulan birde şu dayanan yunan a ses çıkartın devletin atadı Valiye hava atıyorsunuz yazıklar olsun bu kafaya devlet içinde devlet olmaya alismislar hiç bir ülkede sizin gibi asker yok utanin kendinizden sanki Mareşal olmuslar
  • 4 Yıl Önce

Hasel

Bu ne cüret.Valinin önünden geçerken telefonla konuşuyor.Sayın valinin değeri yokmuş havası veriliyor.Bu tür subaylara asla güvenilmez.Derhal görevlerinden alınmalı.Bu denli lakayitliği kimden cesaret alarak yapıyorlar.Türk subayı böyle olamaz.
  • 4 Yıl Önce

mstf

elinde telefonlu olan kesin pensilvanya ile görüşüyor havasında sanırsın dünyayı bu yarattmış pozlara bak. adam olmak üniforma önlük vs vs vs giymek değildir adam olmak disiplindir
  • 4 Yıl Önce

Ahmet K.

Yaşasın zalimler için CEHENNEM... Bu terbiyesiz ve hazımsızların en tabii hakkı muhakeme edilmektedir.
  • 4 Yıl Önce

emekli

bu pisliklerin tewmizlenmesi epey zaman alacak..
  • 4 Yıl Önce

Eyüp

Vali bir ilin en yüksek makamdaki yöneticisidir. Madem saygı duymayıp edepsizlik yapacaksınız hiç gelmeyin törenlere. Eğer bunlar görevden alınmazsa bu devlete yazıklar olsun.
  • 4 Yıl Önce

M.Ali Şahin

Askeriyede bir anda biti kanlananlara rastlar olduk hayırdır ne oluyor kendinize gelin
  • 4 Yıl Önce

Hakan

Kendilerini ne sanıyor bu burnu dik herifler
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Şu heriflere bak er bile olamiyacak adamlar millete kafa tutuyor  
  • 4 Yıl Önce

ahmet fazıl

Şimdi bu albay emekliliğini isteyip yüksek kademeden emekli olamaması için rütbesini Er seviyesine düşürüp en düşük emekli er maaşı bağlanması lazım.Bundan sonra böyle bir saygısızlığı yapmak isteyenlere ibret için.....
  • 4 Yıl Önce

diyarbakırlı

Terbiyesizler. Türkiye Cumhuriyetimizin en yetkili yerel mülki amirimize yapılan saygısızlık Türkiye Cumhuriyetimize yapılmış en büyük hakarettir. Haddi ve hesabı sorulmalıdır.
  • 4 Yıl Önce

Necati Gedikoğlu

komutanları vali değilmi taknmıyorlarsa duvalet temizliğine gönderilmeleri lazım kendileri bilir asker elbiselerini çıkarsın istedikleri haltı yapsınlar...
  • 4 Yıl Önce

Sizinleyiz

Irticacilara karsi bu adamlar neden sıksın ellerini
  • 4 Yıl Önce

Mehteran

Haddini bil len hadsiz kelime oyunlarıyla milleti enayi yerine koymayın hadi oradan az biraz milli olun la vatanperver olun.

Muhammed Ali

Bı bitmediniz... Ama bitiricez kararlıyız.... Bunlar son iyi günleriniz

Qurban

Yetkililere hassadiyetlerinden dolayı ekstradan teşekkür ederiz. Milletin hizmetkarı olmayı istemeyen, milletin sahibi gibi davranan şımarmış kesimlere dermal müdahele edilmelidir.
  • 4 Yıl Önce

www

bu serefsizlerin pesini birakmayin ne olur. Bunlarin yaptiklari yanlarina kar kalmasin. Yine baslarini kaldirmaya basladilar.
  • 4 Yıl Önce

Alp

Nizama karşı gelenlerin maaşına zam işine son verin. Emeklilikte rüya olsun.
  • 4 Yıl Önce

Hamdi

Eğer sivil yönetim tekrar darbe görmek istemiyor ise derhal bu terbiyesizleri ordudan atmalı. Yoksa bu denemeler çoğalır
  • 4 Yıl Önce

ibrahim

Görevden alınmalı  
  • 4 Yıl Önce

emekli ismail

bu kafalar hala askeriyede varmış. bunu devlet bilmiyormu. 
  • 4 Yıl Önce

HANİ İCRAAT NERDE

Vali onun amiri sayılmazmı ki. Bu kafa kaç senedir eziyet ediyor Müslümanlara ellerine fırsat geçerse işte ozaman yandı Müslüman
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23