• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Başkan Erdoğan'dan maaş zammı açıklaması: Hepsi telafi edilecek

Başkan Recep Tayyip Erdoğan, yılbaşında asgari ücretlilere, memurlara ve emeklilere yapılacak maaş zammıyla ilgili açıklamada bulundu. Erdoğan, "İnşallah önümüzdeki yılbaşında tüm ücretlilerin kayıplarını telafi edecek şekilde tekrar gözden geçireceğiz. Hiçbir vatandaşımızın enflasyonun altında ezilmesine izin vermeyeceğiz" diye konuştu.

8 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Hakan yüksel

Emekliler olarak intibak istiyoruz insanca yaşamak için en düşük emekli maaşı asgari ücretle eşitlenmeli diyoruz
  • 4 Yıl Önce

BİÇECEĞİM

ÖLME EŞEĞİM ÖLME YAZ GELİNCE SANA YONCA BİÇECEĞİM HIRDIZIN YAPTIĞI YERSEN
  • 4 Yıl Önce

Telafi

Madem telafi edecektiniz, neden bu kayıplara neden oldunuz?
  • 4 Yıl Önce

Rıdvan

Hiç ezdirmediniz Allah razı olsun.
  • 4 Yıl Önce

Sitting bull

Yaw ne yapcaksan simdi yap Uc aydaha alcaktan surundurtme bizi 3500 lira sadece Ayip yahu
  • 4 Yıl Önce

ibrahim

Emekli çoook bittiiiiii dar gelirli emekli az alan var çok alan var maaşlarda reform şart düşük maaş alanlar acil artırılmalı hükümete düşük maaş alanlardan oy gelir
  • 4 Yıl Önce

00yazıyor

 Seçime 5 ay kala düzgün maaş verecen. Sonrası ne olacak. 5 sene millete ızdırap çektirecen. Bir daha Rabbim sana oy verdirmesin. 10 milyon işsiz 7 milyon mülteci
  • 4 Yıl Önce

Destek Olmalı

destek olmalı ve epistemolojik bir açıklamayı ortodoks olarak takdis etmeli.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23