• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Başkan Erdoğan açacak! Türkiye'nin en büyüğü geliyor

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye'nin alan olarak en büyük hastanesi olan Etlik Şehir Hastanesi’nin yarın açılışını gerçekleştirecek.

4 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Seçmen

Sayın bakan zaten hazır gelişmiş bir sağlık sistemini devraldı ama ileri taşıyamadı maalesef dahada geriye gidiş var. Devasa yatırımları değersizleştirmek için ideolojik davranıyorlar bazı hekimler. Sayın Bakan bunlara çeki düzen vermeli.
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş

Eskişehir şehir ve yunus Emre devlet hastanelerinde aşırı başı boşluk ve vatandaşı hor gören personel varlığı devam ediyor. İnsanların işlerini zorlaştırmaya yönelik uygulamalar var. Devlet denetim sürekli denetim yapmalı.
  • 4 Yıl Önce

Muhittin

En büyük aşkıyla en küçük şeylere muhtaç kaldık.
  • 4 Yıl Önce

Selim

BİR DE ORADA OTURANLARIN TRAFİK ÇİLESİNİ BİR SORSANIZ !
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23