• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Bakan Koca duyurdu: Artık ayda en çok...

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Tıpta ve Diş Hekimliğinde Uzmanlık Eğitimi Yönetmeliğinin getirdiği sınırlamayla artık asistanların ayda en çok 8 nöbet tutacağını duyurdu.

2 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

veli

ölüme çare buldular mı doktorlar? zam haberi yok bu sefer hayret.
  • 4 Yıl Önce

Okur

Bugün Eskişehir de gittiğim aile sağlığı merkezinde doktor odalarının kapılarına şu yazılar asılmış 15 eylülden itibaren aile hekimliği için mhrs 182 den randevu alınacak randevusu olmayan hastalara bakılmayacaktır. Bakanlık yada sorumlular bu yanlıştan derhal dönmeli. İnsanlar ani kararla yada geçerken uğrayıp rutin ilaçlarını yazdırıyor yada aniden muayeneye gidiyor Allah aşkına bunun randevusu mu olur. Aile hekimine randevulu gitmek hastanelerin acil bölümüne randevulu gitmek gibi bişey saçmalık yani.kaldıki Bu durum hastane acil yoğunluğunu artıracaktır. Sayın cumhurbaşkanımız müdahale etmeli.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23