• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İsmail Demir'den o ülkelere rest: Eninde sonunda yaparız

Türkiye'ye savunma alanında ambargolar uygulayan ülkeler hakkında konuşan Savunma Sanayi Başkanı İsmail Demir, "Biz ambargo kısmına takılmıyoruz, bakmıyoruz. Biz yapabiliriz, verilmeyen herhangi bir ürün veya sistem için çok dertlenmemize gerek yok. Bunu oluşturacak, yapacak kadrolar burada, irade burada, eninde sonunda yaparız" ifadelerini kullandı.

4 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Yaparız

Otomobili, uçağı,tankı nasıl yaptıysak her şeyi yaparız.
  • 4 Yıl Önce

Vatansever

Sayin bakanimiz emeğinize yüreğinize sağlik ama içimizdeki vatan hainleri teröristler terörist sevicileri teröristle kahvalti yapanlar din düşmanlari duymasin kesin uykulari kaçar üzüntüden
  • 4 Yıl Önce

celil yağmuroğlu

İŞTE DEVLET VE HÜKÜMET BU OLMASI GEREK BU MİLLİ RUHUN VE UYANIŞIN ADIMLARIDIR OKADAR,, BUNU YAPMASAK 2053 VARAMAYIZ,,BU BİR HAK VE BATIL MUCADELESİDİR,,,YAPMASAN YOK OLU GİDERSİN,,,
  • 4 Yıl Önce

Onubunu Bilmeyen

Ambargo beklemeden kendimizden yapsak? Niye hep ambarguyu bekliyoruz ve ondan sonra eksigimizi kendimiz üretiyoruz?
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23