• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Ekrem'den sonra asansör de tatile çıktı

Mecidiyeköy metrobüs durağı üstgeçidinde kaydedilen görüntü İstanbul adına utanç vericiydi. Görme engelli vatandaş, asansörlerin çalışmaması sebebiyle çevrede bulunan bir vatandaşın yardımıyla merdivenlerden indirildi.

18 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Şener Öztürk

Herşey güzel oluyor İstanbullulara az bile devam Ekrem devam
  • 4 Yıl Önce

Osmanlı torunu

Herşey çok güzel oldu diyenler kına yaksın istanbul hak etti iyi oldu attan inip eşşeğe binmeye benzedi istanbul
  • 4 Yıl Önce

Şeref Ozan

Hep çamur atmak akit dende başka beklenmez
  • 4 Yıl Önce

Ali Kocabaş

Size hak veriyorum. Sadece görmek istediklerini görüyor, milletin sefilliğinden söz etmeyenleri Allah a havale ediyorum

tespit

ben artık asansör aramıyorum. idare edilecekse başka yerden kısılsın.
  • 4 Yıl Önce

Kamil

Sayfalar dolusu yorum yapılsa chp nin ve kiminoğlunun yapmıyacakları hizmetleri saymak mümkün değildir.Üç büyük belediyeye bakın buralarda boşvermişliği görürsünüz
  • 4 Yıl Önce

misafir

İBB tam bir yönetimsizlik içerisinde. İstanbulun sorunlarıya değil kendi meselelerini ön plana alanlar tarafından yönetiliyor. Bence istanbulda erken seçim olmalı...
  • 4 Yıl Önce

Şehmuz

Avcılar’da son mağdur vatandaşa katkı olsun genelde eski binalarda işgal var diye kesilen paralar binada oturanlardan muaf dışı olan var kaçak olanlardan veya kat mülkiyeti almış sonra projeye aykırı bir sürü kırma kapı açma oda ilaveleri yapılmış esas olan bu işleri yapanlara ceza kesilmesi gerek yorulmuş binaların hedef alınması çok hatalı olduğunu görüyoruz
  • 4 Yıl Önce

Mağdur

Avcılar E-5 yolu ve bazı yol köprü mevkilerinde uzun zamandır sizin için yeniliyoruz yazılarının pankratları eskimeye başladı Şükrü beyden her gün çocuğumu karşıya geçmek için benim gibi çocuk arabası yükü olanlar eziyet çekmeye devam ediyoruz Ayrıca bölge belediye hizmetleri için çok yoksun yıllar sonra bazı binalardan 3-2 mt kare işgal olmuş biz farkına varmışız adı altında işgal parası kesiliyor Bina yıkımlarında görevlileri göremedik yeni kanunla düzenli ve emniyetli olacağını umut ediyoruz
  • 4 Yıl Önce

Vatan

Anlık bir asansör bozukluğu olabilir.abartmayalim lütfen.daha önemli konu lara kafa yorun mesala ateş pahası gıda fiyatları.asansor aynı gün tamiri olur.bunlarin ara ara arıza yapması doğal bizim apartmanın da arada bozuluyor.
  • 4 Yıl Önce

İstanbullu

Ekrem defol git İstanbulu batırdın halkı enayi yerine koyup dalga geçtin.. Ajanmısın nesin, ibb ye pkklı, fetöçü, terörist doldurdun. İstanbul senin kadar basiretsiz birini görmedi. Sen kim belediye yönetmek kim. Helama bekçi yapmam seni.
  • 4 Yıl Önce

kul

İçimizdeki ahmaklar yüzünden bizide helak edermisin ALLAHIM.
  • 4 Yıl Önce

Atam izindeyiz

"Atam izindeyiz"i chpkakalılar çok ciddiye almışlar. Bunu - atam tembeliz ve her gün tatildeyiz - ile değiştirelim
  • 4 Yıl Önce

Tolga kaya

Simdi kimse algi yaratmasin da asansorleri bos bulmak mucizelere bagli asansor bozuk demek yerine insanlik bozuk diyelim
  • 4 Yıl Önce

can

KAMERADA ÇİF TARAFLI ÇEKMEKTE..
  • 4 Yıl Önce

vatandaş

bu yüzlercesinden bir tanesi, ibb yalakaları yandaşları görmezler onlar görme engellilerden de körler. beyin yok adamlarda çünkü
  • 4 Yıl Önce

MİLLET

Adamlar hizmet için değil sirf chp kazansın diye Ekrem İmamoğlu'a oyverdiler hizmet olsada olur olmasada olur daha sen anlamadınmı Ekrem suya zam istiyece Akparti MHP meclis üyeleri hayır verdiyse yandaşlar ne dediler bunlar iski yi batırmak istiyorlar dediler tabii zam yapacak dediler
  • 4 Yıl Önce

eko avanesi

ibbdeyim ben içerde dönenleri görseniz.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23