• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İlber Ortaylı'dan 'Türkiyeli' çıkışı!

TRT 1 canlı yayınında konuşan Prof. Dr. İlber Ortaylı, "Türkiye Cumhuriyeti'ne vatandaşlık bağıyla bağlı olan herkese Türk denir." çıkışında bulundu.

2 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

hesap herkes verecek

hoca soyunu inkar edene soysuz denir.... ama benim anlamadigim bu soysuzlar bu ulkenin okullarinda yetisdi... bu agrima gidiyor....
  • 4 Yıl Önce

neden

amerika b devletlerine, ingiltereye vs vatandaslik bagi ile bagli olana amerikan veya ingiliz denir....denilmiyor acaba mesela adam iskoc, mexikali...alt kimlik, ust kimlik bizi bozar...temelin cocugu olmus ona ne ad koyalim demisler temel koyun demis, ben kendime baska ad bulurum... toplumu germek icin ortaya atilan kıtırlardan bırine Hoca da atlamis
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23