• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Evlerine girince hayatlarının şokunu yaşadılar! Yok artık daha neler

Danimarka’da yaşayan gurbetçi aile, Alanya'daki evlerine kapıyı açıp girince şoka uğradı. Tanımadıkları bir kadının evde 2 yıldır yaşadığı ortaya çıktı. Hiçbir şekilde kadını evden çıkarmayı başaramayan aile 'Hayallerle aldığımız evimizde oturamıyoruz, uzaktan bakıyoruz' diyerek isyan etti. Fıkra gibi olay eşya izniyle başlamış...

9 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

BenMağdur

MERHAMETTEN MARAZ DOĞAR. AL SANA MARAZIN ÖNDE GİDENİ. EN TEHLİKELİSİ KADIN MARAZ. ACIMA ACINAXAK HALE DÜŞERSİN. "MALIM SENİ VEREYİMDEMİ KÖTÜ OLAYIM VERMİYEYİMDEMİ KÖTÜ OLAYIM". VERMEDE KÖTÜ OL. VERMEDE KÖTÜ OL.
  • 4 Yıl Önce

ECNEBİDEN, GAVURDAN DEVŞİRİLEN ADINA MEDENİ DENİLEN YASALARLA ANCAK BU KADAR OLUR.

TC DEVLETİ ACİLEN ÖZÜNE DÖNMELİ. ALLAH IN HÜKMÜNÜN ÜZERİNE HÜKÜM OLMAZ. MUŞLUADAM
  • 4 Yıl Önce

yalcin

iyilikten maraz doğar dedikleri bu olsa gerek. tabi herkes için değil...
  • 4 Yıl Önce

Selim

Böyle saçmalık mı olur. Ülkenin Hukuk açısından ne acı halde olduğunu görüyorsunuz. Şu olay ABD de olsa adam bu hırsızı evinde gebertse kimse suçlayamaz çünkü tapulu evine izinsiz girmiş. Hukuk ülkede olmuş GUGUK.
  • 4 Yıl Önce

Hak, hukuk

Guguk!
  • 4 Yıl Önce

Adalet...

...sadece bir isim.
  • 4 Yıl Önce

Vahap Kalyoncu

Türkiyede adalet olsa bu insanlar 1 ayda işgalci yi çıkarır evlerine girerdi ama maalesef ADALET yok.Eğer o mal sahibi deli dolu biri olsa ve o işgalci yi zorla çıkarsa haksız mı.
  • 4 Yıl Önce

ali

hani turkiye muz ulkesi degildi,yalan imis demek.
  • 4 Yıl Önce

cuma aktaş

İyi niyeti suistimale en güzel örnek. Çok çirkin bir olay. Çok zordayım beni çıkarmayın dese tamam dersin ki bir mecburiyeti ve aciziyeti var ama karakolda bile ev sahibi gibi davranmak nedir. Anlatılan olay doğru ise olay gerçekten çok çirkin
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23