• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Kadın otobüs şoförüne saldırdı! Nedeni 'çüş artık' dedirtti

İzmir'de duraktan hareket ettikten sonra kırmızı ışıkta bekleyen belediye otobüsünün kadın şoförü, ışıkta bekleyen ve binmek isteyen yolcuları kural gereği almayınca otobüste bulunan bir kişinin saldırısına uğradı.

6 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Levent

hakimliğe çıkarılan şüpheli, adli kontrol şartıyla salıverildi. bizde adalet bukadar!
  • 4 Yıl Önce

Kanuni

Bu insanın ömür boyu hiçbir belediye aracından yararlanmaması gerekir .  
  • 4 Yıl Önce

ömer

izmir deyse normal. adamlar ormandan gelmiş gibi yaşıyor.
  • 4 Yıl Önce

biber

bunlar nasıl başlıklar: "çüş"ler, "oha"lar, "yuh"lar, haklı olabileceğiniz konularda bile sizi kötü gösteriyor!
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Bunu yapan haddini bilmez en ağır cezayı alması gerek Bu ne böyle kadınlarımıza el kaldırmak böyle ellerin kırılması gerek.
  • 4 Yıl Önce

Antikemalist Akpartili

Biçare Suriyelileri masum, savunmasız, güçsüz.. bulmuşlar diye sürekli ezenler var ya, her türlü iftirayı ve saldırıyı mubah görenler var ya.. işte bu da aynı kafa! Kadın şoförü zayıf ve savunmasız bulmuş eziyor namerd ibn namerd!!!
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23