• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İşte başlıca sebebi! Almanya Türkiye’yi neden kıskanıyor?

Yeni Akit Gazetesi Sorumlu Yazı İşleri Müdürü Ali İhsan Karahasanoğlu, "Almanya bizim refahımıza ulaşamadığı için kıskanıyor, demiyorum. Ama şunu kıskanıyorlar, Türkiye çok büyük bir ilerleme içerisinde, bu hızla giderse 3-5 yıl içerisinde Almanya'yı yakalar. Bu noktada kıskanıyorlar" dedi.

89 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Kürt Şamil

Akit bizimle eğleniiyyy:))) Bu özgüvenden istiyorum pudrasız olsun. Hay sen çok yaşa emi .
  • 4 Yıl Önce

Recai Ufocuzade

Bir devletin zenginleşmesi için 3 faktör gerekir: Düşük vergiler, iyi korunan bir mülkiyet hakkı ve mükemmel bir adalet sistemi. Bunu en azından bir tane ekonomi kitabı okumuş olan herkes bilir. Bu şartlar sağlanırsa yatırımcılar girer, adalet şaşmazsa ve mülkiyeti korunursa devam eder, sonra o bölgenin karlı olduğunu gören başka yatırımcılar gelir, rekabet oluşur işsizlik azalır ta ki çalışacak adam kalmayana kadar. Bu durumdan sonra ise maaşlar artmaya başlar aynı zamanda daha iyi bir üretim yöntemi bulan usta ayrılıp kendi işini kuracak ve çeşitlilik artacaktır... Uzun lafın kısası bu şartlar altında Türkiye gelişemez
  • 4 Yıl Önce

Bursalı

Almanya, Türkiye'nin ürettiği Mersedes,Audi,BMW, Volkswagen. Porsche arabalarını kıskanıyor. Ayrıca Almanlar Toog diye bir araba üretecek onun motoru Türkiye'nin Bosch firmasının ürettiği elektrik motoru ve bunu niye biz üretemiyoruz diye kıskanıyorlar. Bir de Altay tankı diye bir tank üretecekler, Türkiye'nin 100 yıldır ürettiği leopar tanklarının MTU motorunu alıp ona takmak istiyorlar biz vermiyoruz onu çok kıskanıyorlar. Birde bizim patentimiz ve verdiğimiz parça motorlar ile kamyon ve otobüs montajı yapıyorlar bunları n motor, aktarma organlarını ve diğer parçalarını niye biz üretemiyoruz diye kıskanıyorlar. Kısa Türkiye'nin Almanlar tarafından kıskanılacak çok yönü var.
  • 4 Yıl Önce

Bursalı

Almanya, Türkiye'nin ürettiği Mersedes,Audi,BMW, Volkswagen. Porsche arabalarını kıskanıyor. Ayrıca Almanlar Toog diye bir araba üretecek onun motoru Türkiye'nin Bosch firmasının ürettiği elektrik motoru ve bunu niye biz üretemiyoruz diye kıskanıyorlar. Bir de Altay tankı diye bir tank üretecekler, Türkiye'nin 100 yıldır ürettiği leopar tanklarının MTU motorunu alıp ona takmak istiyorlar biz vermiyoruz onu çok kıskanıyorlar. Birde bizim patentimiz ve verdiğimiz parça motorlar ile kamyon ve otobüs montajı yapıyorlar bunları n motor, aktarma organlarını ve diğer parçalarını niye biz üretemiyoruz diye kıskanıyorlar. Kısa Türkiye'nin Almanlar tarafından kıskanılacak çok yönü var.
  • 4 Yıl Önce

ali

kac tane alman isci var turkiyede.
  • 4 Yıl Önce

Gültekin

Güneşin bir gün batıdan doğacağını onlarda biliyor, Almanları kıskandıran, buna sebep Türkler olacağındandır.
  • 4 Yıl Önce

2 bin euro

2 bin euro'dan elde kalan YOK, esim calismasa sokaktayiz.
  • 4 Yıl Önce

Gurbetci

sosyal hayat sifir... millet yalnizligini itle köpekle gecirmeye calisiyor.... teknoloji de hizla geri kaliyorlar..... ben simdiden memlekete dönüs planlarimi hizlandirdim...
  • 4 Yıl Önce

yerli gevurlar

silah sanaysi yok, yazilimda cok kötüler, bir tane pkk gibi problemleri olsa ülkeleri iki günde cöker. Allah bu devleti ve milleti korusun, özellikle yerli gevurlardan.
  • 4 Yıl Önce

Orhan kemal

Turk milleti ile daha ne kadar dalga geçmeye devam edeceksiniz?1 euro 18 tl olmuş paramız son 5 yilda %500 değer kaybetmiş insan utanır biraz
  • 4 Yıl Önce

Türkeş

AC TAVUK RUTADIN DA DARI AMBARINI GÖRÜRMÜŞ  
  • 4 Yıl Önce

Neco

ulan kadin sesli yazar yalanin bu kadarida olmaz siz hakiketen milleti aptalmi saniyorsunuz... aslinda kendinizin ne kadar aptal oldugu belli ... her yerde bir laf cambazligi sahte müslüman kilikli yaratiklar...
  • 4 Yıl Önce

Mehmet

Tabii ki kıskanıyorlar- Ben Emekliyim- Her Yıl en az 3- 4 AB Ülkesini geziyorum- 2 Yılda bir de ABD ya da Kanada- Torun bu Yıl İngiltere de okuyacak- tabii ki her Masrafı benden. Benim bir Aylık Maaşım için Alman 1 Yıl çalışmak zorunda- Bahama'lar da Tatildeyim şu anda yazıyorum- Kalın sağlıcakla
  • 4 Yıl Önce

Mert Soylu

Evet bugun Almanyadan resmi açıklama yapıldı. ,,'' Türkiye'yi Kıskanıyoruz, Refah seviyesi cok yüksek''
  • 4 Yıl Önce

EFE

BİRİNCİ NEDEN; TC DEVLETİ ABD MANDASINDAN ADIM ADIM KURTULURKEN, ALMANYA'NIN ABD MANDACILIĞI BİTMEYECEĞİ GİBİ, DAHADA KESİF HALE GELİYOR. YETMEZMİŞ GİBİ TÜM AVRUPA ABD MANDASI OLUYOR. KISKANÇLIK ONDAN.
  • 4 Yıl Önce

Enes

Bizim refahımız derken hangi refahtan bahsediyorsunuz???
  • 4 Yıl Önce

Vatandas

Atmayın bu kadar.3-5 yıla nerede yakalayıp geçiyorsun Almanya'yı.20 senedir gelinen noktaya bak.Tl ne oldu Euro karşısında.Tamam bu ülkenin çoğunlugunu bilmem... ama hepsi aptal değil....
  • 4 Yıl Önce

yunus

ulan kuzey orhun denen şarlatan adamın kafası 500 yıl geriden çalışsa Almanya yı 3-5 yıl içinde yakalayacak Türkiye dermi.bunu söylerken senin kafanın nekadar yıl geriden geldiğini ispatlamış oluyorsun işte.bi bitmediniz bi kurtulamadınız şuursuzluğuğunuzdan hatta hainliğinizden...
  • 4 Yıl Önce

Tekin 41

Evet doğru 50 sene gerideydik.100 sene oldu.!!!!!!
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş

yazıya ve bazı yorumlara baktığımda Almanya ve Almanlarla aramızdaki en büyük farkı daha iyi görüyorum. Hiç bir Alman siyasi görüşü ne olursan olsun kendi ülkesini yerden yere vurmaz kötülemez ülkesine ihanet etmez. Kaldı ki iki dünya savaşını Almanlar çıkarmasına ve yenilmelerine rağmen var güçleri ile çalışıp ülkelerinin refah seviyelerini arttırdılar ekonomilerini büyüttüler . Ancak Türkiye 'deki bazı müptezeller çalışmadan para kazanmayı üretmeden tüketmeyi bir yaşam tarzı olarak gördükleri için yattıkları yerden devlete millete küfrederek kötüleyerek yaşamlarını sürdürüyorlar. Bir de soyunma özgürlüğü istiyorlar. Türk adet ve örfünden bihaber olan donsuz gezmeyi özgürlük ve ilericilik sayan bu ezilmişler muassır batı medeniyetine değil Gabon 'da ki kıçları daim açık goril medeniyetine (!) ulaşırlar. Bu batı yanlısı ezilmişlerin daha fazla çalışarak ülkeyi kalkındırmak gibi hayalleri olmadığı gibi batıya sığınarak Alman boku temizlemeleri ve onlara yaltaklık yapıp kendi ülkelerini kötülemeleri bir meziyetmiş gibi göstermeleri cidden bu milletin tarihine ihanettir. Atatürk acaba hayatta olsaydı bu gibi ezik bir gençliğe bu ülkenin geleceğini emanet eder miydi ? Ya da biz nerde yanlış yaptık ki bunların damarlarındaki asil Türk kanından eser kalmamış mı derdi ?
  • 4 Yıl Önce

emekli

millet olarak geri gidiyoruz her konuda neden bahsetmaktesiniz
  • 4 Yıl Önce

Melih

"yoksa Türkiye Almanya'ya ulaşmış değil" Hacı sen bunca zan millet ile kafa mı buldun, bu sözler sana yakışıyor mu.
  • 4 Yıl Önce

Ali

İlk olanı söylesen bu kadar komik olmazdı, gerçi onuda şu ana kadar hep söyleye geldin.
  • 4 Yıl Önce

Fatma

Gerçekleri görme konusunda bayağı kendinizi kandirmissiniz.sen hiç almanyaya gittinmi acaba.300 yıl daha olsa Türkiye budur.calma çırpma biterse Türkiye duzelir.5 maaş alanlar asgari ücret alan bir mı.senin de kaç maaşın var kim bilir şartların iyi ona göre konuşuyorsun.fatura kira ödemek için fuhuşa yapan insanlar var.bir de Bi pencereden bakabilen.muhalefet olmadan hiç Bi sorun çözülemedi uyan artık çok geç olmadan.ben almayayım gerçekten kıskanıyorum.hak hukuk adalet orda var.burda olmayacak ne varsa burda var.
  • 4 Yıl Önce

Maskeli Balo

Şuna tekrar emin oldum ki, Türk milleti ne ırkının muazzam değerini ne de şanlı tarihini bilmiyor. Türkiye Cumhuriyeti devleti Osmanlı devletinin devamı ve bakiyesi olan ve yeniden dirilen bir devlet. Osmanlı Devleti dönemin süper gücüydü, ABD'nin vergi ödediği tek devlet di, Fransa Almanya'ya karşı Osmanlı'dan yardım istemişti, İsveç kralı Şarl kaçarak Osmanlı'ya sığınmış canını kurtarmıştı.Milli mücadele de Anadolu topraklarını işgal etme cüreti gösteren Yunanistan'ı dörtyüz yıl vali ile yönetmişti.Osmanlı neden bu kadar kötüleniyor, arşivleri neden yok edildi, 624 yıl hüküm süren devlet, neden hiç bir şey yapmadı diyerek altıyüzyıllık koca bir tarih yok sayıldı!? Düşünmeye, araştırmaya gerek yok, öğretilmiş bilgi sana yeterli, bilinmesi gerekenleri bilmesen de olur mantığı daha makbuldü çünkü. Bir çok insan burun kıvırıyor, dalga geçiyor ama ömrü olan görecek, Türkiye Osmanlı gibi bir rejim yönetimine değil ama onun gibi güçlü, büyük ve her kıt'a'da söz sahibi bir devlet yapısına sahip olacak.Bu olumlu-olumsuz kimsenin temennisi değil, ilahi bir emirdir. Batı'nın çöküşünü, çaresizliğini göreceğiz, yakındır. Zulüm ile kimse abad olmadı Batı' da olmayacak. Yakın siyasi olaylar, değişimler bunun çok açık göstergesi, tabii görebilene...
  • 4 Yıl Önce

Mesut SARP

Ne Almanyası be dünya kıskanıyor. O sebebtendir ki AB vize verse gençlerin hemen hepsi yurt dışına kaçacak.
  • 4 Yıl Önce

Deist mehmet

Yav arkadas Tr ilerlerken almanlarin Eli armutmu topluyor? Inan su soykediklerine ilkokul talebesi bile inanmaz ama Aya 5 seritli yol yapacagiz desek inanirlar diyerek zaten secmen tabakanizin kimlerden oldugunu soylemissiniz . Boyle bir secmeni Tr den baska bir ulkede inan bulamazsin
  • 4 Yıl Önce

Mehmet Demir

Düşman ülkeme sirayet etmiş biz de dış mihraklar diyoruz. Neymiş Almanya bizi şimdilik kıskanmıyor ama 3 yıl içinde Almanya'ya yetişeceğimiz için onlar da bu hayalle bizi kıskanıyorlar
  • 4 Yıl Önce

Dünyalı

Yirmi yıldır Alman halkının refahına yaklaşacagımız yerde çok daha gerıye giderek uzaklaştık.Malesef biz Almanları kıskanıyoruz.3 5 yıl sonra demekki daha fazla dibi görecegiz
  • 4 Yıl Önce

Fatih

Yorumların çoğuma bakıyorum da almanlardan daha fazla bu ülkenin kalkınmasından üzülen ve hazmedemeyen tipler var.Başka hiç bir ülkede yoktur ülkesinin kalkınmasından rahatsız olanlar. Bunlar kurbağa gibi bataklıkta yaşamaya alışmışlar alıp bataklıktan çıkarsan yine bataklığa atlarlar. Sağlıkta yapılanları, savunmada yapılanları görmeyecek kadar gözleri kör, kulakları sağır olmuş batı hayranı tipler. Hiç görmüyorsanız batının Türkiye hakkında görüşlerine bakın, yazılanlara bakın. Bu kadar mı körsünüz. Hiç mi ülkenizi sevmiyorsunuz. En azından ülkenin gidişatına bakın..
  • 4 Yıl Önce

Bilal

2008 deki ülke olarak yola devam etseydik belki derdim belki. Almanya'yı her anlamda yakalamak onlarca yıl sürer şu durumda. Böyle giderse imkansız. Kıskanılacak hiç bir şeyimiz yok
  • 4 Yıl Önce

Hard KOR gamalist

almanya isci ariyor, gidin büyük bir övüncle alman sidigi temizleyin, bu sizin ulasabileceginiz en yüksek mertebe zillet kafalilar
  • 4 Yıl Önce

Onubunu Bilmeyen

Almanya eski Almanya değil ve Türkiye eski Türkiye değil.
  • 4 Yıl Önce

haluk

csn rumuzlu goncagül, kişisel özgürlük daha ne istiyorsunuz, paçavralarınız 365 gün cumhurbaşkanına iktidarına küfür iftira,yaslan, tezvirat..... sizin küçük hanımların şortları külot seviyesine ulaştı,büstiyerler... bu gidişle seneye tanga ile bikini ile gezecekler.. ne istiyorsunuz özgürlük diye daha. sizin borunuz bizden çok ötüyor. özgürlük derken bizim tamamen yok olmamız tamamen sizin güzel seçkin üstün taifenizin tamamen dizginleri ele geçirmesi mi.
  • 4 Yıl Önce

Hıfzı

Aç tavuk kendini darı ambarında zannedermiş.
  • 4 Yıl Önce

Yolcu

Tabi kıskanıyorlar bizde ekmek 1.5 TL den 5 TL ye çıktı onun için ama bu yetmez 3 veya 4 sene sonra Almanlar Türkiye de çobanlık yapmak için sıraya girerler yeterki siz gözünüzü kapatın bi 4 sene sonra açın
  • 4 Yıl Önce

O sırada Almanya: Türkiye'yi kıskanıyoruz.
  • 4 Yıl Önce

HABİB HEBELEB

Şimdi onlar düşünsün. 50 yıldır Türkiye'de tatil yaptıkları 5 yıldızlı otellerde 3-5 yıl sonra komi, garson, temizlik görevlisi olarak çalışmaya başlasınlar da akılları başlarına gelsin. Almanların yarısı kaçak yollarla Türkiye'ye kapağı atmaya çalışmasa namerdim.
  • 4 Yıl Önce

Doğruya Doğru

özellikle 2016 dan sonra Reis vesayeti temizleyip rahatladıktan sonra Pandemiye kadar çok büyük Milli Yatırımlar icatlar buluşlar Patentler oluştu bu ivme 2023 den sonra katlanarak artacaktır. yeter ki geçici 3-5 günlük sıkıntılar için yanlış seçim yapmayalım.
  • 4 Yıl Önce

Sofie nin dünyası

Hee tamam o zaman..
  • 4 Yıl Önce

Şakir Kırlı

Yaa ne utanmaz insansınız bizim başımızda en büyük hırsız var ve bizim hakim ve savcılarımızdan bazıları uyuşturucu baronluğu yapıyor manda yoğurdu ve hurma almak için siz utanmadan almanyayı yakalıyacağımızı söylüyorsunuz yani biz koyunuz ama sizin kadarda değiliz bunları bize anlatırken kendinşz koyun hükmüne düşüyorsunuz
  • 4 Yıl Önce

Mehmet

Çok doğru tahmin
  • 4 Yıl Önce

Oguz berkay

Bunu diyen adamın yetistiği yeri görmek isterim. Ne yiyip ne içiyorlar. Bırak 5 seneyi 20 yıl sonra 30 sene geri gideceğiz. Biz ilerlemiyoruz, geriliyoruz. En son G20 düştük. Hindistan üsülu ekonomi bizimki.
  • 4 Yıl Önce

Mustafa Derin

Aklınızı peynir ekmekle mi yediniz?Yoksa milleti aptal mı sanıyorsunuz?
  • 4 Yıl Önce

Bülent Buharalı

Boş boş konuşma.Almanyanın kıskanacağı hangi halkın var!!!
  • 4 Yıl Önce

Kaşgarlı Mahmut

Değil Almanya Kanada abd japonya Çin Rusya avustralya Fransa İtalya kore Finlandiya İsveç alayını üç beş yıla geçeriz kendi uçağımızı bile ürermeye başladık togg yollarda sene başında ekonomi düzelir asgari ücret 10000 TL olur sabır şükür gerisi gelir inşallah
  • 4 Yıl Önce

Galler

Ne diyeyim, Allah sana akıl fikir varsin.
  • 4 Yıl Önce

Hard KOR gamalist

almanya isci ariyor, ben gidecem serefimle alaman bohu temizleyecem, her ay arda kalan 50 avroyu bozdurup bozdurup harcayacam hahahahaha
  • 4 Yıl Önce

Cavit

Hacı güneşin altinda fazla durdun herhalde senin başına güneş geçmiş ondan dolayı saçmalıyor olabilirsin.
  • 4 Yıl Önce

Yerli ve Milli

Masal, masal ve masal. Anlatanların tuzu kuru.
  • 4 Yıl Önce

Muhittin cambaz

Uçuyoruzzz
  • 4 Yıl Önce

Manyaq

Bir VW yani Volkwagen nin cirosu , Türkiye’nin nerde ise 2 katı. Neyini kıskanacak?Bavyera eyaletinin bütçesi tüm Türkiye’nin 3 katı .La havle ya, la havle!
  • 4 Yıl Önce

Abdurrahim Dirik

Almanya nın bu günkü durumuna 100 yıl sonra ulaşırız o zaman da Almanya bizden bin yıl ileride olur
  • 4 Yıl Önce

Tamer

Ali İhsan Bey beni güldürdünüz Allah da sizi güldürsün.
  • 4 Yıl Önce

Uğur can

Ben bir deliyim ama beni siz delirttiniz evet evet siz
  • 4 Yıl Önce

Gurbetçi

Almanya'yı yakalamak kolay değil. Mantık çok farklı. 
  • 4 Yıl Önce

A.G.

Eger bugün vize kalksa tahsili olan en az 10-15 milyon kisi Almanya'da hela temizlemek icin ilk ucakla yola cikardi. Eger genc nüfusa ihtiyaci olasa bazi batili ülkelere olan vizesini kaldirir ve ülkesini genc insanlarla doldurur. Bize hic ihtiyaclari yok, bunu bilesiniz.
  • 4 Yıl Önce

Mustafa Mankaloğlu

Sırf Almanya mı?Tüm dünya kıskanıyor.Bu türlü söylemleri duyunca bir tarafları ile kıs,kıs gülüyorlardır.
  • 4 Yıl Önce

Hasan

gene iyi sallamissiniz, Almanya'nin kisi basi milli geliri 55 bin $, bizimkisi ise sadece 8 bin 500 $. Hayallerle karin doymaz, bu sadece bir örnek
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş

Doğru biz almanyanın teknoloji yönünden seviyesinde,değiliz ama hiçbir ülkenin insanı sizler kadar ülkesini kötülemez,20 yılın hesabını soruyorsunuz,bu ülke 20 yıldır yaşamıyor,kalan 80 senenin hesabını neden sormuyorsunuz,
  • 4 Yıl Önce

ömer

dalga felan geçiyosunuz dimi?
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Almanya türkiyeden sezonluk dolgun ücretle hava limanı işçisi istedi türkiyeden tek dosya müracat olamış. Türkiyede işsizlik açlık var yaygarası çıkaran vatan hainlerime inat ALMANYA bizi tabi kıskanır.
  • 4 Yıl Önce

Abdullah Biri

Bu milletin kamu kurumuna girip fetöcıa cılar v.s olmasa idi. Biz dünyaya beş yüz defa fark atmıştık.
  • 4 Yıl Önce

satura

yorumlara bakıyorum da; hadi İnşallah, biraz zor ama... gibisinden temenni hiç ama hiç yok, yorumcuların geneli sanki alamam da zorrlarina gitmiş gibi kaba Saba yorum yapmışlar...!!!
  • 4 Yıl Önce

KEMALİST

ALMANYA, YERİNDEMİ SAYIYOR? BİLMEDİĞİN YERLERDE NELER ÜRETMEKTELER...HABARIN VARMI?
  • 4 Yıl Önce

Okur

Nesini kiskacak Türkiye'nin? Dünyadan haberi olmayanın hüsnükuruntusu bu. Kimse yutmaz bu masalı.
  • 4 Yıl Önce

csn

he ondan simdiden kisi basi gelirimizi 10 000 altina düsürdüler nereden borc alsak diye kosturuyorlar hizli bir sekilde. vallahi almsnlar kiskaniyorlar özellikle hukukumuza ve kisisel özgürlüklerimize.
  • 4 Yıl Önce

gerçek mi

baştan söyleyeyim muhalif falan değilim. ama şu realiteyi kaçırıp bunu yazmak gerçekten akite yakışmıyor.  
  • 4 Yıl Önce

bir

Yerli, Milli tanı kitleri yaptı, Dünya Ülkelerine gönderdi. Endüstri, Meslek Liseleri tanı kitleri, dezenfektanlar yaptı Halk Eğitim maskeler yaptı.
  • 4 Yıl Önce

bir

Pandemide gördük, gerçekten Devletimizin güçlendiğini Dünyaya maske, tulum, yerliMilli ventilatör solunum cihazları, dezenfektanlar gönderdik, aşıları biontech, Türkovak aşısını Türkler buldu. Aşıları ücretsiz yaptı Testleri ücretsiz yaptı Ülkemiz ücretsiz test makinaları gönderdik, 169 ülkeye 12 Uluslararası Kuruluşlara bu da belirgin şekilde Geliştiğimizin delilidir, covid19 un kaynağı Wuhana ilk gidip vatandaşlarını getirdi
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş

Ali bey ilahi çok komiksiniz. G20 den bile düştük.
  • 4 Yıl Önce

misafir:

içimizde ki ALMANLAR,Almanlardan daha çok kıskanıyor.Neden ERDOĞAN başarıyorda bizimkilerde bu potensiyel yok diye.Ümitsizlik kötü şey.
  • 4 Yıl Önce

lannn birakkkkkkkk

bu palavralariiiiiii lavukkkkk
  • 4 Yıl Önce

Vedat

Ded ne kiskanacak mis bizi yuzde yuzyirmi eflasyonunumu kiskanacak emekli vatandasin 65 yasina gelmis gecinmek icin calisiyor yandas yalan haberleriniz biktirdi artik
  • 4 Yıl Önce

Sedat

Almanlar çok çalışıyor biz çalışmıyoruz yinede rahat hayat yaşıyoruz bunu kıskanıyorlar.
  • 4 Yıl Önce

Yapma ya 3-5 senece icinde

Siz hic Almanyada yasadiniz mi ki vöyle seyler söylüyorsunuz. Bir alman sirketi tr nin 50% gelirini yapiyor...
  • 4 Yıl Önce

Kimsesiz

Akitciler ne zaman Mercedes Audi Opel wolsvogen ürettik.kul hakkı yemedik . işte ozaman alamanya bizi kıskanır.
  • 4 Yıl Önce

Putsavar

Bir havaalani isletmekten aciz, devri gecmis tanklar haric silah sanayileri yok, askeriye yok, kültür yok, yakinda arabalarda da motor dönemi bitince hepten silenecekler. Bir aralar indüstri 4.0 zirvasi vardi fakat tamamen lafta kaldi.
  • 4 Yıl Önce

9.köy

Türkiye Avrupa’nın en az 70 yıl gerisinde .Üç beş yılda otomotiv demi sağlıkta mı sanayi de mi hangi sektörde yetişecek . Ben yazsaydı da öğrenseydik
  • 4 Yıl Önce

Ne iciyorsunuz

Siz ne kullaniyorsaniz bizede verinde dunyamis oembelessin.  
  • 4 Yıl Önce

Can Baskan

3-5 yil mi ? Bu surede Almanya'ya yetismek mi ? Kahvede arkadaslarina soylenmeyecek laflar , kose yazisi olup , Turk halki ile paylasiliyor. Ulkeniz icin yazin , siyasiler icin degil.
  • 4 Yıl Önce

Salih Cankurtaran

Neden kıskanmasın senin tüm bakanlıklara ayırdığin bütceyi Almanlar sadece sağılık bakanlığına ayrıyor neden kıskanmasın bir bucuk tirilyonluk ihracaatı var. Bir tesseli ver almanlar bizi kıskanıyor bu da züürrtt teselisi ZANNEDERSEM.
  • 4 Yıl Önce

Sade Vatandaş

Ya Sizin işini gücünüz müslümanları kandırmak,Algı oluşturmak Başka işiniz yok.
  • 4 Yıl Önce

CcC

Seni şakacı Ali :)
  • 4 Yıl Önce

Mert

Sadece almanya deyil DÜNYA bizi kiskaniyor yüzde 300 eflasionla tabiki
  • 4 Yıl Önce

Murat

Diyecek Laf yok. Muhtesem bir tesbit.
  • 4 Yıl Önce

Bekir

Sen hangi ilerlemeyi görüyosun da 3-5 yil sonra almanyaya yetisecegiz diyosun? Su an almanyanin 20 sene gerisindeyiz biraz mantikli ol.
  • 4 Yıl Önce

Kuzey orhun

akitin yazı işleri çalışanı akite benziyor.ayranı yok içmeye, diye bir deyim vardir. Dar çerçeve dar kalıp. Adamın kafası 500 yıl geriden çalışıyor.
  • 4 Yıl Önce

sezgin

bi git  
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23