• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Başkan Erdoğan'dan Tahran dönüşü ABD'ye mesaj 'Orayı terk edin'

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Tahran ziyareti sonrası ABD'yi uyardı. Erdoğan, "ABD, Fırat'ın doğusunu terk etsin... Terör örgütlerini beslemeyi bırak. ABD, bölgede terör örgütlerini besliyor. Oradan çekildiği takdirde bizim işimiz daha da kolay olacak." ifadelerini kullandı.

14 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

ali

kara denizliler mafyadirlar kirip dokerler dunyayi uyariyorum.
  • 4 Yıl Önce

ya hak

432 misin nesin oradaki halk için yapılanları inkar ettğin anda senin ne olduğun belli oluyor sen ve senin gibi ler oralardan temizleninceye kadar durmak yok yola devam.
  • 4 Yıl Önce

Mardinli Hoca

Çıkış güzel arkasını getirirse Türkiye'nin en büyük düşmanı amarikadir ve bütün küfür güçleri dir.İc düşmanlar Bir PKK dir İki fetodir bu iki düşmanı kim koruyor kim besliyor.Turkiye nin sahte dostları ABD NATO dir ve bütün küfür güçleri bu iki düşmanı her yerde destekliyorlar ve besliyorlar.Gelelim kafir amarikanin dostuluguna mademki dosttur mademki muttefikimiz dir fetoyi niye Amerika'da dir bu kafir amarika medemki dostir bu dinsiz PKK yayi besliyorum ve onbinlerce ton silah PKK'ya ya veriyor.Turkiye bu kafir amarika dan kurtulmadan ne PKK yi bitere nede fetoyi kesinlikle durum zaten Fırat kalkanın hareketi yapıldığında kafir amarika ve melun Rusya Türkiye'nin keserekbitirmesine bırakmadılar.Ellerine gelirse aynı oyun oynayacaklar Türkiye yi bırakıp iki hayin örgütü bırakmıyor lar.Devlet bu oyunları fark etmeli dostunu düşmanından fark etmeli ve geren dersi vermelidir
  • 4 Yıl Önce

HİZİPSAVAR

ya 30 yaşın altısınız yada hain muhalefetin seçmeni. ırakta suriyede amerika dün mü vardı 40 yıldır orda. bu gün fetocular atatürkcü geçinen askerler zamanında kalma devletsiz başsızn satılmış hainlerin yönetti türkiyenin eseri bunlar. bu güne kadar bir tanesinin amerikaya israile veya almanyaya karşı gelmelerini bırak tek kelime laf edebileni gördünüz mü. orta afika ülkesi bir devletin bakanı türkieyye gelince olay olurdu bu ülkede şimdi koskoca dünya devleri han yolu yaptı. siz 80 yıllık satılmış hain askerlerin alçak uşak siyasetcilerin hesabını bir verin. utanmmıyorsunuz da
  • 4 Yıl Önce

Kürt Şamil

Orayı derhal terk edin diye başlık atıyorsunuz zannedersem İncirlik üssü için dediniz değil mi? Sonuçta Türkiye bağımsız bir Devlet ülkesinde yabancı asker istemez..
  • 4 Yıl Önce

csn

pkk nin moskova da irtibat bürosu duruyormus bizimkilerin haberi yok dimi akit. ossun dostum putin e gaz bagimlisi yapildik sonunda almanlar gibi ortada kalabiliriz. ucuz gaz da gelmiyor herhangi bir fiyat indirimi aldilar mi suudlar hintliler gibi. basari o olurdu
  • 4 Yıl Önce

Çekilmezler

Onlar için duacı olmanız gerekirken posta koymanız çok manidar.
  • 4 Yıl Önce

432

ahkam li yorumları yaparken erdogan in abd karşı pkk yi ypg yi beslemekten vazgeçin hatta Suriye den çıkın gidin itirazını da gor. veya benzemezler ittifakı nin ne vaat ettiğini ve memleketi nereye hangi maceraya taşımak istediklerini de görebiliyor musun
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş

Sadece sayın cumhurbaşkanımız iktidar değil muhalefetin de sesini abd karşı yükseltmesi gerek hani nerde chp ve avanesi hadi destek verin erdoğana görelim bakalım nekadar samimiler. Sayın cumhurbaşkanımızı destekliyoruz arkasındayız durmak yok yola devam.
  • 4 Yıl Önce

eyy haydut amerika... 11 eylul benzeri duhoka saldirman, askerimize taciz atesi, hdpkk yi ve bilesen hain trollerini kullanmam bolgeden defolmani engeemeyecek...2.israili kurdurmayacagizl

.......
  • 4 Yıl Önce

sezgin

tamam yarın gidiyoz
  • 4 Yıl Önce

432

natoya gittiğinde abdye gittiğinde gülmekten bayılıyorsun ama orda tavrını net ortaya koyamıyorsun bıdene ülkemden abd nato üslerini çek diyemiyorsun korkak cesaretsiz olduğun için sonrada biz şöyle böyle kahramanız 7 düvele meydan okuyoruz diyorsun nasıl bir akıl tutulmasıdır bu ülkemizi tarihten buyana yıkmaya yeminli olan alçaklarla nasıl ittifak içinde onurlu duracağız şerefli haysiyetli duracağız allah aşkına akit yanlışsam söyleyin ya hiçbir dış politikayı ciddiyete almayan hükümet zamanında abd natodan kurtulsaydı türkiyeyi bugün bambaşkaydı gerekirse her yerde savaşırız kafirlere karşı bizim allahtan başka hiçkimseden korkumuz asla yokki biz allahın azabından gazabından korkarız başka hiçbirşeyden korkmaz çekinmez ürkek davranmayız gözü karayız her yeri yok ederiz bütün kıyamet silahlarına koşarak gideriz nedir bu hükümetteki dış politikada akıl tutulması nedir ne kadar anlamsız mantıksız davranıyorlar akit artık kurtulalım yunanistan gibi abd natonun kuklası olmayalım herkeslede savaşırız abddeki lobileri nyie deşifre etmiyorsuz her türlü sorunları çıkarıyorlar diye isim isim niye açıklamıyoruz neden korkuyoruz
  • 4 Yıl Önce

432

sanki 10 yıldır yeni aklına gelmiş irana gitti sonra abd suriyeyi terk etsin allah aşkına akit hükümet hangi kafayı yaşıyor nasıl bir bunalım kafasıyla kafayı yemişler sanki ilk defa aklına gelmiş abdnin suriyedde oluşu ve gayet soğukkanlılıkla hiçbirşey olmamış hiçbirşeye sebeb olmamışlar gibi halkların günahına girrerek abdye suriyeyi terk et diyor allah aşkına akit gülermisizn ağlarmısın kendi halkını ve bölge halkını bu kadar dipe çekip yere gömen buda aptal yerine koyan bir dünya lideri sözde olamaz kimse kusura bakmasın artık takke düştü kel göründü hükümetin ne yaptığı belli değil saraydaki abd nato rusya çin yanlılarının çekişmesi milleti abd natodan kurtaramıyor 3 veya 5 tane çakkalın kurbanı oluyor türkiyye halkı bölge halkı yalansa söyleyin akit bu kadar oyunlar içinde oyunlardan bıtkık usandık
  • 4 Yıl Önce

432

akt lafla sözle kim anlar neyi ya demezlermi hele sen önce kendi ülkeni abd natodan kurtar sonra deki defol git suriyeden ıraktan ve birde abd natoyu bölgeye getirmeden önce düşünecektin sen irrana gitmeden önce niye aklına gelmedi defol abd nato suriyeeden diye
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23