• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Çeşme'deki yangın büyüyerek devam ediyor! Siteler boşaltıldı

İzmir’in Çeşme ilçesinde makilik alanda çıkan yangın büyüyerek devam ederken tedbir amaçlı 2 site boşaltıldı.

4 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Abdullah Biri

Ne oldu YÖK. Gecen yılda yazdım. Üniversiteler ciftlik olmuş. Bilime deyil ögretim görevlilerinin ingilizce imtihanını kazanıp prof olmak için zorladigın bilim insanlarını nasıl hatcadıgını gör. Siyonist sistem ilim bilim insani yetiştirtirmi ki uyanın artık. Tamam ingilizcede olsun fakat yangını söndürecek bir buluş gercekleştiremeyecek kadar ögretim görevlilerini, ingilizce adapte edmen cigerlerimizi yakıyor. İngilizcedem 78 alan prof olup medyatik olmaları neyin nesi nasıl ilim insanları bunlar. Madem ülke vatan bizim siyonist sistemi terk ed. Biz artık güçlü devlet olmaya gayret gösteriyorsak insanları rutbeye deyil ilimle ödüllendiren sisteme gecin . Prof olanlar sanki kral bu ülkede özellikle Tıp profları 3 ay sıra atma dışarıda üniversitede özel muane nebicim bir halk ezdirme sistemi. Ormanlar yanıyor hani yine bir buluş yok. Rabbim her derda derman verdim dedi ise. Mutlaka vardır. yangını söndüren bir buluş yapmak. Üniversitelerin cogu vatan sancak ilimi unuttular makam mevki para siyased yeri oldu. Cigerlerimizin yanmasını engelleyecek, depremde can ve mal kaybını asgari edecek buluşlar nerde. Bu üniversiteler aldıgı ödenek ab hibelerini ne yapıyor. Belediyeler gibi yaya kaldırim park bahce mi yapıyorlar. Yeter artık ilim yuvasına buluşa tekrar dönsünler. Ilim insanlarıni dr. doc. Prof olamadın diye görevden atıp ilmin yolu kesilmesin. Yangın daki alevin içindeki bulunan melöküller nelerdir. Bu meloküller ne ile tembel hale getirilip büyümesi, kimyasal ve fizik kuallari ile yok edilir size ip ucu. Acık bir havada üzerıne alevin bir örtü atıp oksijen birleşimi kesilemiyor yangın büyüyor ise. Bu büyüme nasıl engellenir. Elinizde bir ton imkan ve labaratuvarlar ve kimyasallar var demi. Niye yatıyor bu universiteler siyonistce deyil. Akşemsedince, mimar sinanca ibni arabice, ibni sinaca bir bilim yuvası olun artık. Lutfen sizin cocuklarınızda bu vatanda yaşayacak. Fakat üniversiteler ülkeme ortacağ şekline zorluyor. Dr. Oglu doktor, esnafın oglu esnaf, ciftcinin oglu ciftci hamalin oglu hamal olsun cagına geri dönelim siyonist oyunlarıni uygulayan bir kuruma dönüştüler. Masonlarin üniversitede olan lar tesbit edilip ünvanları alınıp. Yangın söndürme asla icad olmaz.
  • 4 Yıl Önce

Edep Ya Hu

Gece Görüşlü helikoperler nerede?
  • 4 Yıl Önce

ali

kilictaroglunun isi zor.
  • 4 Yıl Önce

cem

yanana ciğermi kaldı...
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23