• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Kırmızı görmüş boğaya dönecek! İmamoğlu, bu kapaktan sonra sittin sene kendine gelemez

İstanbul Esenyurt'ta iki yıl sonra yine sel felaketi yaşandı. CNN Türk televizyonu, 2 yıl önce selin olduğu yerleri denetleyen İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu'nun CNN Türk muhabirinine söylediği "Biz bu sorunları çözeceğiz" sözlerini yeniden yayınladı.

13 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

KEMALİST

2 senede düzelecek olanı siz neden 20 senede düzeltemediniz peki? zamanında en büyük çarpık yapılaşmalar 94, 99, 2019 arası yapılan yapılar ilgilenilmeyen sorunlar yüzünde bu halde oralar ...haksızmıyız...!99 depremi sonrası 3'lü troyka bir çok karar aldı nerde deprem ödenekleri alt yapı için Kamunun ayırdıkları?
  • 4 Yıl Önce

Seçmen

Ee söz uçar yazı kalır. Bay Ekrem verdiğin sözler vaatler şimdi vatandaş sorar elbet bu güne kadar naptınız diye.
  • 4 Yıl Önce

Doğruya Doğru

Esenyurtta gene İmamoğlu görülmedi yoksa İsviç.......
  • 4 Yıl Önce

Bilal

İmamoğlu kukladır. Murat ongun kullandı bıraktı şimdi kim kullanacak müteahhit ekremi göreceğiz.
  • 4 Yıl Önce

Acar

Özür. Boğa renk körüdür. Bizi cahil zannetmesinler.
  • 4 Yıl Önce

Putsavar

yunan olsam ben de çok severdim bu gevuru
  • 4 Yıl Önce

fetösavar

istanbullunun başına gelmiş en dehşetengiz bi şii şu tip...
  • 4 Yıl Önce

Gurbetçi Erdoğan

Ulen pençemisin kepçemisin,neolduğu belli olmayan zat! sen git o sözlerini sevdiğin kişilere söyle bakalım sana ne diyecekler!!!
  • 4 Yıl Önce

Durmuş aga

Komplocu, iftiracı ve yalancılardan ne Bir gazeteci nede müslüman çıkar.
  • 4 Yıl Önce

yaseu

İBByi Batırdı, Batırdı, kknunSSKyı, öztrakın maliyeyibatırdığı gibi.
  • 4 Yıl Önce

Ferit

Ekrem ancak iyi partiye sponsur olsun belediyenin paralarını iyi partiye ve çevresindeki boynu kalınlara peş keş çeksin altta kalanında canı çıksın kim vatandaşı düşünür ancak oy zamanı vatandaşın yalan vaatlerle oylarını çalsınlar.
  • 4 Yıl Önce

NEDİYUSUUUUNNNN!!!

NEDİYUSUUUUNNNN!!!
  • 4 Yıl Önce

Pençe

Ne büyük şehirmiş ne İstanbulmuş içlerindeki acı ve sızı 3 yıl olmasına rağmen çıkmamış hem ikdidarın hem yandaşların bu dert bitirir sizler inş.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23