• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Büyükelçi ile mesaj yolladılar! Türkiye'den SİHA ve TOGG satın alabilirler

İsviçre'nin İstanbul Başkonsolosu Julien Thöni, "Türkiye'nin İHA ve elektrikli araç teknolojisi bizim için bir fırsat" açıklamasında bulundu.

14 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Satılık millet

Hemen satalım hatta ülkeyi de satalım diyeceğim amma zaten Reis üç kuruşa satmış.
  • 4 Yıl Önce

Kadir

Siha icin 12 sene sira beklemeliler once muttefiklerimizi yani daha dogrusu fakirde olsa bizi seven islam ulkeleri olmali ama parasi odenerek verilmeli libya somali vs yurki devletleri ve pakistani saymadim bile onlarin istekleri varsa once onlar silaha doyurulmali tabi biz iki kat doymaliyiz
  • 4 Yıl Önce

Lükse düşkünmüşüz.

Türkiye'ye ihtçracağının %10u saatmiş. Bizim zenginlerin maşallahı var. İsviçre saati takıyorlar.
  • 4 Yıl Önce

Osmanlı

Bizim Allah'ın izniyle,bu kâfirlerin övgüsüne ihtiyaçımız yok. Bunlar bizi, daha hala yüz sene evelinin Türkiyesi zannediyorlar.
  • 4 Yıl Önce

Denyo

:-)))
  • 4 Yıl Önce

Kanuni

Sanki tarlada yetişiyorlar !.... Çapari lazım çapari........hem de bin kancalı.
  • 4 Yıl Önce

Antifetösavar

Kim tutuyodu ku seni 20 yıldır, dıj güjler mi?
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş34

İsviçre Türkiye Cumhuriyeti ne YALAKALIK yaparak ekonomik teknikleri kullanarak tavizler koparmaya çalışıyor. Diyoruz' ki YEMEZLER.
  • 4 Yıl Önce

Basayev

Daha çok Türkiye nin kapısında köpek olacaksınız bunlar daha fragman
  • 4 Yıl Önce

Turgay

Türkiye yi böyle kandiracaklarini sanıyorlar Yemezler
  • 4 Yıl Önce

asim keskin

teknolijide zirve yapan ülkeler neden siha ister hic düsünmedinizmi? nlarinda sihasi var neden bizikine talipler. cünkü türk iha ve sihalarinin sirrini cözecekelr. bizimkilerde elerini avuclarini ovaliyor hemen dolar görünce .yuh yani
  • 4 Yıl Önce

SAHAN

BİZİM İŞİMİZ BŪYŪK ELÇİLERE KALDI ZATEN
  • 4 Yıl Önce

ersan

atma be kardesim yalan soyleme
  • 4 Yıl Önce

fetösavar

biz bi petrol yatağı bulup petrol cıkarmadan, bi doğal gaz rezervinden gaz almadan, nükleer tesislerden elektrik üretmeden, jet savaş uçağı yapmadan, bu gavur bizimle hep oynayacaktır...
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23