Osmangazi Köprüsü ile ilgili bomba gelişme! Birilerine kapak olsun
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, Osmangazi Köprüsü'yle ilgili yaptığı videolu paylaşımda "OSMANGAZİ Köprüsü’nü dün 81 bin araç kullandı. Son 6 ayda da ortalama 46 bin araç geçti. Köprü olmasa, saatler süren feribot kuyruklarına mahkum olacaktık." dedi.
Ömer
Mehmet
Aytekin
emeksüüüz.
yasemin yorumcuya
ERDİNÇ IŞIK
Yasemin
fetösavar
Samancı mallar
NEDİYUSUUUUNNNN
VATANDAŞ!
RUHİ
Güney Doğulu
geviş geriler anca
Emekli