• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Osmangazi Köprüsü ile ilgili bomba gelişme! Birilerine kapak olsun

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, Osmangazi Köprüsü'yle ilgili yaptığı videolu paylaşımda "OSMANGAZİ Köprüsü’nü dün 81 bin araç kullandı. Son 6 ayda da ortalama 46 bin araç geçti. Köprü olmasa, saatler süren feribot kuyruklarına mahkum olacaktık." dedi.

15 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Ömer

Köprü , yol ,fabrika , CHP için olmayacak şeyler . Ne var CHP de din , milli değerlere karşı gelmek var . Terör örgütlerine hamilik var . Batının emirlerini yerine getirmek var .
  • 4 Yıl Önce

Mehmet

Günlük taahhüt 40 bin. Peki firmaya ödeme hesabı hangi dönem aralıkları ile yapılıyor? Belki de her gün taahhüt edilen üstündeki farkı ödüyoruz. Dün fazladan geçen 46 bin araç da bunun üzerine tatlı bir kâr oldu firmaya bizden çıkmadan... Niye bu konuda bir bilgilendirme yok?
  • 4 Yıl Önce

Aytekin

Çanakkale köprüsü de in ve Çin yok onuda haber yapsana AKİT
  • 4 Yıl Önce

emeksüüüz.

emekklüüüğ çok bilmişkası; iyi oku. 6 aydan bahsediliyor,sadece iki günün rakamı değil. bir de işin diğer yönlerini dikkate al,zaman,akaryakıt,döviz tasarrufu, işin çarpan etkileri,trafik kazaları mal ve can kayıpları açısından faydaları neler neler. hadi bu kötü, erdoğan ın her yasptığı kötü, menderes in vatan caddesine,mersin liman inşaatına,hirfanlı barajına vs,demirel in birinci köprüsüne ,keban barajına vs., özal ın 2. köprüsüne vs ç neden karşı çıktı seninkilerin kafası. hepsine her şeye karşısınız. o kafacığın bunları da düşünsün....... dedim ama imkansız... arap ata sözü; kellim kellim la yenfa... mealen ; anlatıyorum anlatıyorum ama faydasız....
  • 4 Yıl Önce

yasemin yorumcuya

chpkklı geldi, Ne oldu, Cami önünde dansöz oynattı, onu oynattı, bunu oynattı, İBByi Batırdı, şu geçinemiyenler varya yerlerde sürünür, attı işçileri İBBden ekremALLAHcc korusun, gelselerALLAHcc korusun düşünmek bile istemiyorum.
  • 4 Yıl Önce

ERDİNÇ IŞIK

BİZDEN KAYNAKLANAN BİR DURUM DEĞİLDİR…? EN ÇOK KARŞI ÇIKANLAR KULLANINCA BU SONUÇ ORTAYA ÇIKMIŞTIR….?! YİNE YAPILANLARIN DOĞRU OLDUĞUNU RABBİM LÜTFEDİYOR… İSTEMEZÜÜÜK……?
  • 4 Yıl Önce

Yasemin

HAYIRLI, UĞURLU olsun, ÜLKEMİZE, MİLLETİMİZE.
  • 4 Yıl Önce

fetösavar

chp zaten kapak partisi... türkiyenin üzerine örtülen bir kapak. bu kapağı adam gibi bi kaldırmak lazım... öyle ağır bir kapak ki türkiye kendini gösteremiyor bu acayip kalın karton kapaktan...
  • 4 Yıl Önce

Samancı mallar

Samancı m..lar ne anlar yatırım dan yakıt zaman tasarrufun dan çevreye salınan karbondi oksitin azalmasın dan Türkiye ekonomisi ne katkısın dan can mal çevre güvenliği ne varana kadar yüzlerce katkısısı olduğunu ne anlasın saman la beyinleri çalışan m...ar
  • 4 Yıl Önce

NEDİYUSUUUUNNNN

NEDİYUSUUUUNNNN!!!
  • 4 Yıl Önce

VATANDAŞ!

TONLARCA İNSAN YOKSULLUKLA MÜCADELE VERİYOR O PROJELERE ÖDENECEK İÇ DIŞ BORÇLANMA NERELERE VARDI....NEREYE VARACAK
  • 4 Yıl Önce

RUHİ

Bu haberin nesini beğenmediniz.Siz o zaman ata ya da eşeğe binin patikalardan gidin.
  • 4 Yıl Önce

Güney Doğulu

Zilletçiler CHP olsaydı bu köprüleri, yolları, hızlı trenleri, endüstrileşen fabrikaları, güçlü eğitim ve sağlık sistemi, %80 bağımsızlaşan savunma sanayisini, modern güçlü Türkiye Cumhuriyeti'ni çok zor görürdük...
  • 4 Yıl Önce

geviş geriler anca

bunlar yoldan köprüden tünelden anlamaz daya önlerine samanı daya önlerine samanı ver yoncayı yulafı tezeğin içinde geviş gerip dursunlar
  • 4 Yıl Önce

Emekli

Senede kaç gün sen ona bak Ve her yıl Osmangazi köprüsüne kaç milyon dolar bazında tl devletin kasasından çıktı ayrıca 81 bin araç dediğin o köprüye verilen günlük 40 bin araç taahhüt edilen limitini2 günlüğü Ve yıl 365 gün
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23