• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Başkan Erdoğan'dan SAMP-T mesajı: Herhangi bir sorun yok

İtalya Başbakanı Mario Draghi ile anlaşmaların imza töreni ve ortak basın toplantısında konuşan Başkan Erdoğan, "SAMP-T konusunda artık imza safhasına gelelim istiyoruz. Çünkü bizim savunma sistemlerimiz için de bu, büyük önem arz ediyor" ifadelerini kullandı.

4 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Sitting bull

Hani hisarlar siperler var idi Neden bunu aliyorsunuz
  • 4 Yıl Önce

Cihan

Aynı zamanda İstanbul sözleşmesi de konuşulmuş umarım ekonomi için taviz verilmemiştir ve sözleşme tekrar ısıtılıp önümüze gelmez
  • 4 Yıl Önce

ersan

cumhurbaskanimiza diktador diyen adami neden resmi torenle neden karsilariz
  • 4 Yıl Önce

Karar verin.

Tayyip bir gün "Cumhurbaşkanı", diğer gün "Başgaan" olarak manşetinizde.  
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23