• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Yangını çıkardığını itiraf etti: Keyfime yaktım

İzmir’in Aliağa ilçesinde otluk alanda çıkan yangın ormanlık alana sıçramadan kontrol altına alındı. Öte yandan, yangını çıkardığı tespit edilen bir şahıs jandarma ekiplerince gözaltına alındı.

25 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Dallı

CEZALAR KANUNİ SULTAN CEZASI OLMALI Kİ Bİ DAHA YELTENEMESİNLER
  • 4 Yıl Önce

hakan ekingen

Bu hayvandan aşağı mahluku hapishaneye atıp besleyelim, oh, günde 3 öğün sıcak yemek, çay-kahve, sıcak yatak, sıcak banyo vb. Böyle adalet mi olur? Müslüman mahallede salyangoz satmaya ne zaman son vereceğiz? Müslüman neden hristiyan yasalarıyla yönetiliyor?
  • 4 Yıl Önce

Misafir

Bu serefsizi o yangının İçine atın. Yanarak can versin
  • 4 Yıl Önce

mehmets soylu

bunu cayır cayır yakmayan adaletin ta...
  • 4 Yıl Önce

Haluk

Bu şerefsizi keyfinize göre yamultun.
  • 4 Yıl Önce

Gültekin

Orman yangınında, ortada açık pişkince, yüzsüzce itiraf var bunlara ne ceza verilirse verilsin, bunları ıslah edemeyiz, bunlar topluma, devlete her daim zarar veren parazitler, nasıl ki evimizde, işyerimiz de bizleri rahatsız eden sivri sinekleri yok etmek için ilaç kullanıyorsak, bunlar için de yapılacak iş bellidir.
  • 4 Yıl Önce

Çuvaldız

Ey hükmet idam gelmiyorsa daha çok orman yak akdan keyif alnalr hep olacaktır unutulmasın yaş kesen baş keser
  • 4 Yıl Önce

Yinalbey

Keyfine yakmak lazım bu şerefsizi, böylelerini öldürmek gerekiyor. İsteyen adına idam diyebilir.
  • 4 Yıl Önce

Tek

Yangini çikarana ömurboyu hapis vereceksin ki ibret-i alem olsun bak noluyo
  • 4 Yıl Önce

Kültiğin

Devletten zerre korksa o lafı diyemez Devlet devlet olsa bilirki çıktığı yere geri sokar şerefsiz i
  • 4 Yıl Önce

hatırla

Rahmetli cüneyt arkının bir filmi vardı GIRGIRINA adam kaçırıyordu adam gırgırına ormanı yakmış güvenlik kuvvetleride gırgırına hapse atsalar ne güzel olur
  • 4 Yıl Önce

Abdullah Murat

Allahın emrettiği düzeni temelden kaldıranları bölünemez ilan ettiği dini paramparça edenleri islamın kalbi temeli olan adaleti işgal edenleri farz kıldıkları eğitimile bozuk bir nesil yetiştirerek Allahın bunun işleyenler ebedi cehennemliktir kafirlerin takendileridir dediği işi demokrasi adı altında fakat küfür ideolojisini sabit kılarak nesilleri ateş ehli yapanları görmüyor onurlandırıyorsunuz. Sizde alet oluyorsunuz Allahın kırmızı çizgileri büyük dedikleri görmezden gelinemez onlar Allahın kurallarıdır. İşte bu işten büyük kötülük düşmanlık yoktur Bu ne gaye ile yapılmıştır. Kimi müslümanın ekinine kimide gerçek ekin olan nesillere yönelir
  • 4 Yıl Önce

ADİL

BU PİSLİKLER BU KADAR PERVASIZCA KEYFİME YAKTIM DİYE BİLİYORSALAR DEVLETTE KEYFİNE BUNLARI ASMALI BAKALIM HODRİ MEYDAN NASILMIŞ
  • 4 Yıl Önce

Kemal ašik

Ey Allahim nekadar cahil, bilincsiz, šuursuz insalarimiz var, birde durmuš zevkime yaktim diyor, ulan adi herifler siz bu ülkenin, insanlarinin, genclerinin, cocuklarin, hatda bu dünyanin gelecegini yakiyorsunuz.
  • 4 Yıl Önce

her gun bir..

idam edilsin yalniz her gun bir uzvu kesilerek itlaf edilsin
  • 4 Yıl Önce

deniz HAN

İDAM GELSİN BAKKK FATİH BENİM ORMANLARIMDA BİR AĞAÇ KESENİN KELLESİNİ ALIRIM DEDİ.... İDAM GERİ GELSİN TERÖR SUÇLULARI İLE AĞAÇ YAKAN İÇİN İDAM GERİ GELSİN YETERRRRRRRRRRR BEEE YETERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
  • 4 Yıl Önce

Nur

 sı.....n senin keyfine şerefsiz ne keyfi para almışsındır yada teröristsindir yakacaksınız ey millet bu adamları yakaladığınız da yagının ortasına atacaksınız yaktıkları gibi yansınlar
  • 4 Yıl Önce

Bülent

Devletimiz madem idam cezasını çıkaramıyor o zaman şu dayak işini bari cikartsin .bu ibneleri ıslatıp ıslatıp dinlenip dinlenip dövecek sin
  • 4 Yıl Önce

Ahmet

‘keyfime yaktım’ diyorsa bizde zevkine ASALIM!
  • 4 Yıl Önce

taşkın

tabi ne diyecekti ben satılığım beni satın mı aldı diyecekti karaktetsiz. onun hakkı iyibir jop
  • 4 Yıl Önce

Acar

Vurun kellesini gitsin.bu insan yaşasa ne olur yaşamasa .
  • 4 Yıl Önce

HİZİPSAVAR

jandarma ve polise ormanda yangın çıkaranlrı vurma yetkisi verin. inşallah karakola gelirken ayağı bir kaç kez kayıp kafası gözü dağılmıştır. işte görülmez kaza. şerefsiz köpek
  • 4 Yıl Önce

oflu baba

ORMAN YAKILMALAR ARTIK KEYFE DONUSTUYSE VAY ORMANLARIN HALINE BU S.SIZI BIRDE HAKIM SERBEST BIRAKIRSA ORMANLARI YAKA YAKA BITIRIR. SAGDA SOLDA CIVILI SOPA YOKMU ARKADASLAR ADLIYE KAPISINDA BEKLEYINIZ SERBEST KALINCA HAKIME BENI ICERI ATIN DIYE YALVARSIN CIVILI SOPANIN DARBELERINDEN.
  • 4 Yıl Önce

murathoca

yahu neyi bekliyorsunuz memleket yangın yerine ceviren bu şerefsizlere gerken yapılmassa memlekette orman kalmaz biran önçe İDAMI getirin lafla yürümez içraatla yürür..
  • 4 Yıl Önce

Bu alçaklar için idam geri gelmeli

Kesin PKK ya da Fetö'den ya da ülkemizdeki ajanlarsan para almıştır alçak.Atın o yaktığı alanın içine bu alçakları gebersin gitsin.Bunların soluduğu havaya yazık
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23