• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Bu kadarı da olmaz! Orada bir şişe su 31, pizza 530, sandviç 110 TL

İstanbul Havalimanı’ndaki yiyecek ve içecek fiyatları dudak uçuklattı. Pet şişe su 31 TL’ye, sandviç 110 TL’ye, pizza 540 TL'ye satılıyor. Yolcular sosyal medyada isyan etti.

29 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

THUNDER

eski usul ,,seyahate giderken boregini coregini doldur cantana,,birde o pizzayi nasil yiyeceksin en kotusu bile az domuzlu simdi dunyada herkesin elinde su termoslari var,,bittikce su sebillerinden dolduruyorlar
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Bunları alanlar aptal olması gerek bu ne ya böyle Avrupa’da bile böyle fiyatlar yok
  • 4 Yıl Önce

elıf

yemem paramı cebımde severım..
  • 4 Yıl Önce

GokTurk

Devletimiz uyuyormu ?
  • 4 Yıl Önce

galaksinin korucuları

orada bir aylık kira ortalama 150 200 bin tl değilse ne olayım fazla mı abarttım yoksa az mı söyledim yoruma açık tabi dükkan sahibi de vurmak lazımken öldürür
  • 4 Yıl Önce

Sitting bull

Yaziklar olsun Sefil Turkiye ye Ayip yahu
  • 4 Yıl Önce

Tik

Tam teşekküllü, Avrupa nın 3 . En iyi havalimanını kapat . Uçuk kaçık fiyatla ormanları katlederek şehrin uzağına yenisini yap hemde müşteri garantili… müstehak az yapmışlar daha fazlasını yapsınlar!!!’m
  • 4 Yıl Önce

Mikail okuroğlu

Yersen olur alma kiralarını ödeyemesinler sıraya girince hallediyorlar net....
  • 4 Yıl Önce

erkan dalkilic

bir zamanlar vardi seyahata cikmadan evvel hazirlanirdi köfte dolma börek cesitleri patetes kizarmasi domates peynir zeytin ya rabbim sana sükürler olsun ekmekler afiyetler simdi millet ac simitbile yiyemiyor ellerinde telefonlari altlarinda otomobilleri pahali yasam sandevic 110.-- Tl.Allah insanlari bu insan sarraflarindan korusun yeme icme paran cebinde kalsin
  • 4 Yıl Önce

Su haktir

Ve bu fiyat olmamali. Havalimanin işleten chp yapma böyle zam..
  • 4 Yıl Önce

halil [email protected]

Kazıkkkkkkk.bir şişe su 1.5 lira pizza20 lira,sandaviç 10 lira.Orası yağlı kazık geçiriyormuş müşteriye.yuh olsun alçaklara
  • 4 Yıl Önce

Sami

Devlet buna el koymalı. Hava alanı patronları bodruma özenmişler. Bu bir soygundur aziz milletim
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Devlet bu soyguna izin vermemelidir.
  • 4 Yıl Önce

havva BULUT

akit kira fiyatlarından haberin varmı orda ne kadar sen devamlı sabah akşam ak partiyi övecen diye esnafın neler cektini bilmiyorsun
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Buralar malesef mafyanın elinde, haksız kazanca alışmışlar buraları devlet işletsin.
  • 4 Yıl Önce

Neco

Gene aynı dert.devlet nerede ,devlet yok dedirtecek cinsten dert.caga binmeden yanınıza şu bile alamıyorsunuz.dusunun çocuklu aile olsanız çocuklar su istese vay halinize.nerede bubdevlet nerede devlet görevlileri.
  • 4 Yıl Önce

Ömer

Turistler alsın onlara ucuz geliyor . Oranın kirası masrafı az değil . Yerliler de almasınlar ölmezler ya . Bana göre nıormal . Avrupa’da da böyle ucuz değil . Yani bir suyu 3 liraya satacak halleri yok .
  • 4 Yıl Önce

Busezon

Hükümetimiz hem yumuşak yüzünü ve babacan tavrını göstermemeli,bazen şedit ve celalli ve bazente otoriter olduģunu göstermeli...fırıncılar istediği gim zam yapabiliyor valiler,kaymakamlar,tarım bakanı hiç bir şey yapamıyor ve zamları geri aldırttıramıyor hatta hatta bazı fırıncılar kızıp peşinden ikinci bir zam daha yapıyor inadına ve hükümet ise sadece seyrediyor,oysa o fırının ve buna benzer zam yapanların önce uyarılması ve buna uymazlarsa ruhsatlarının iptal edilmesi gerekir tıpkı avrupadaki gibi.... Ama bunu kim yapacak işte sorun burada...
  • 4 Yıl Önce

Vahap Kalyoncu

İyi o zaman gidin avrupada satın o malları nedir bu ya her havaalanında aynı durum sebep kiralar eee vermeyin kardeşim o kadar kira baştan hesabınızı yapın tutmayın kiraya haa tabii ne olursa olsun kira önemli değil nasıl olsa kerizlere giydireceğiz diyorsunuz ve bu devlette sizi seyrederse olacağı budur.
  • 4 Yıl Önce

can

hani euro ile kira vermek yasal degildi nerede savcilar? havaalani TC yasalarina tabii degil mi vay vay. kira gelirleri de devlet 2040 ertelemedi mi.
  • 4 Yıl Önce

Ertan can

İşte bir akp ve başındakinin rezaleti daha
  • 4 Yıl Önce

Hüseyin

Tamam serbest piyasa istedıgı fiyata satabılır ama boyle yerlere devlette serbest piyasa uygulaması gerekir bunların asgarı ücreti de ayrıcalıklı olması gerekir normal asgarı ücret 5500 tl fahış fıyata mal satıp cok kâr elde edenlerın asgarı ücretıde 10500 tl olmalı
  • 4 Yıl Önce

TC Bursa

Sizinkilerin eseri, hani kirasını 20 yıl ertelediginiz havalimanı.
  • 4 Yıl Önce

Reis

Ucuzlatin elinizden tutan mi var.
  • 4 Yıl Önce

İŞLETEN KİMMİŞ FİRMA KİM BİLELİM

Açız açız diye anıranlar nerde el cevap BÖYLE YERDEDİR İŞTE. VAY BE. KİMMİŞ BUNLAR Kİ
  • 4 Yıl Önce

Altar

Yap Islet Devret-Dövizle kiralama- Hükümetin politikası bunlar. Halkin ödediği vergileri nereye harcıyorlar acaba? Kazik bize hükümet ise VIP uygulamalarla bunlari görmüyor bile.. Insan biraz bu uygulamalrdan utanir, Ar damari varsa....
  • 4 Yıl Önce

normal

Dünyadaki bütün havalimanları bu şekilde o yüzden Bi haber değeri yok
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş Rıza

Alma ben öyle yapıyorum
  • 4 Yıl Önce

gitmeden once 

yiyeceginizi suyunuzu alin gidin havalimanı arina DUNYADA BÖYLE
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23