• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İsmail Demir böyle duyurdu: Silahlı kuvvetlerimize hayırlı olsun

Cumhurbaşkanlığı Savunma Sanayii Başkanı İsmail Demir, Roketsan'ın Atmaca füzesine dair açıklama yaptı.

14 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Sezer

Vatan hainlerine amerikan piclerine kapat olsun.şerefsiz vatan hain milletvekillerine
  • 4 Yıl Önce

ibrahim

bazı motorların hala bu kadar başarının sonunda tankın motorunu sorması ne acı bir sorudur.
  • 4 Yıl Önce

Tekin 41

İstediniz duyurunuz.Tankin motoru ne oldu beyefendi???Yaptikmi????!!!!
  • 4 Yıl Önce

ADİL

BANA GÖRE DIŞARIDA Kİ DÜŞMANLARIMIZDANSA İÇİMİZDE Kİ KAFİRDEN DE KÖTÜ OLAN İÇİMİZDEKİ DÜŞMANLARIMIZ GEBERİYORDUR BU İLERLEMELERİMİZE
  • 4 Yıl Önce

Abdullah Murat

Hayır Allah yolunda kazanılır. Laiklik vatanıda bayrağıda batıl yapar. gücün ise lanet olur. Allahın yoluna girin şükre şayan olsun övünç ise müslümana yaraşacak değildir. Allah; yolunu tehlike ilan edenlere, kendi hükümlerini emrettiği düzeni değilde dinsizliği hakim kılacaklara yolunun önünde engelleyici olmuşlara müslümanın elinden dilinden emin olmadıklarına ne fırsat versin nede zafer nasib etsin.
  • 4 Yıl Önce

Bilal Yılmaz

Başarıların devamını dilerim inşaallah
  • 4 Yıl Önce

Doğruya Doğru

Ama Motoru yerli değil ki diyen ezik solcular Muhalifler neredesiniz hemen kıskanç yorumlarınızı yapın.
  • 4 Yıl Önce

Catlasin abd

Ne bu laa hergun bi fuze gelistiriyoz abd basladi kiskanmaya
  • 4 Yıl Önce

Paşa Baksi

Vatana millete hayırlı olsun.nice başarılara inşallah.
  • 4 Yıl Önce

yasemin

ALLAHIM, her daim hiç bir Ülkede olmuyan en etkin en korkutucu Silahları yapmayı, yaptırmayı Bizlere Lütfet Sen Sınırsız Büyüksün, Senden başka ibadet edilecek İlah yoktur diye sınırsız sayıda söylediğimizi kabul eyle, Ya Hayyum Ya Kayyum
  • 4 Yıl Önce

Raif

ne abd ye ne rusyaya ne ab ye asla ve kat'a güvenilmez.her ne gerekiyorsa bizzat bizim mühendislerimizle gerekirse gecemizi gündüzümüze katarak yapmamız gerekiyor füzeyse füze , 6.nesil savaş uçağıysa savaş uçağı ,uçak gemisiyse uçak gemisi.bu içerideki muhalefete de en az dışarıdakiler kadar hatta daha fazlası var gü-ven-mi-yo-rum..
  • 4 Yıl Önce

ALLACC SEBEPOLANLARDAN EBEDİYEN RAZIOLSUN

DURDURANLARIÑ KÖKÜKURUSUN AMİN
  • 4 Yıl Önce

karadeniz

ÖZÜMDEN ÇOK SEVDİĞİM MEMLEKETİM TÜRKİYEM SELAM SANA MEHMETİNDEN SENİ BOYDAN BOYA SEVMİŞİZ TAA KARSA KADAR EDİRNEDEN KANIMIZLA SULANMIŞ HER KARIŞ TOPRAĞINA BİN CAN ADADIK YENİDEN SEN ŞEHİTLER SEN GAZİLER MEMLEKETİ TÜRKİYEM SELAM SANA MEHMETİNDEN.HZ.ALLAH ORDUMUZU DAİMA MUZAFFER VE PAYİDAR EYLESİN
  • 4 Yıl Önce

adsız cengaver

hayırlı olsun vatanımıza milletimize emeği geçenlerden allah razı olsun
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23