Ankaralı ölüyor Mansur göbek atıyor!
Ankara’da son 5 ayda yaşanan sel felaketlerinde 7 vatandaşımız hayatını kaybederken, CHP’li ABB Başkanı Mansur Yavaş, önceki gece belediye kasasından düzenlediği 3. yıl eğlencesinde göbek attı. 3 yıl içinde hizmetten çok algı belediyeciliği yapan, Ankaralıların parasını heykele ve eğlenceye yatırıp yandaşlara peşkeş çeken Yavaş’ın bu umursamaz hali ‘Pişkinliğin bu kadarına da pes’ dedirtti.
Ankara’da neler oluyor?
hesap herkes verecek
Emekli
Yılmaz
Misafir
MELİH GÖKÇEK DÖNEMİNDE OLMAYAN BELA VE MUSİBETLER CHP ZİHNİYETİ İLE ANKARA'YA ANKARALILARA KÖTÜ GÜNLER YAŞATMAKTADIR
hikmet
vatandaş
Deli İbo
Zekeriya gökçe
Mustafa
Aslanov
Hamza