• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Bakan, gençlere müjdeyi duyurdu! Ücretsiz olacak

Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, 18-25 yaş arasındaki tüm gençlere müze ve ören yerlerine ücretsiz girebilecekleri 'Müzekart GNS' dağıtacaklarını açıkladı.

5 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

fetösavar

yok yok kemaldir, yahut ekremdir... hani o herşeyin üzerine konan kuş gibi bunlar da nerde bi yeşillik var hemen maydanoz olurlar. hemen bi mesaj döşe, inanan kadir inanır... halkımıza müzelerimizi açtık. imza ekrem. yahu bu müze bakanı mıydı? yok boş işler bakanı...
  • 4 Yıl Önce

arif abi

Çok doğru karar. Tüm Türkiye vatandaşlarına ücretsiz olmalı. Neden ben atalarımın, dedelerimin emanetlerini görmek için para veriyorum ki? Öyle ya...
  • 4 Yıl Önce

Ay yıldız

Valla sayın bakan kurumu çok ileri taşıyamadı. Ak partinin kaderi herhalde Bi türlü bakanlıklarda performans bulamıyor. Sayın Erdoğan napsın herşeye yetişemez ki.
  • 4 Yıl Önce

Okur

Şu belli kesimleri pof poflamaktan vazgeçin. Müze ve benzeri yerler her yaş grubu için ücretsiz olmalı. Bilinçli araştırmacı ve tarihini bilen bir toplum olmak daha faydalı değilmi. Lütfen işleri zorlaştırmak yerine kolaylaştırın. Sayın cumhurbaşkanımız müdahale etmeli.
  • 4 Yıl Önce

Mak

ALLAHa HAMD olsun.Bu Hizmetler Avrupa da bile yok, gerci Avrupa da Cöküs var , Intelligent Firaset sahibi genc yokki, Ya Lezbiyen ya da HOMO var.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23