• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Bir doktor hanım daha! "Hem bu deveyi güdecek, hem bu diyardan gitmeyecek"

Çapa Tıp Fakültesi 1'incisi Merve Nur Uçar mezuniyet konuşmasında kürsüye çıktı ve Rasim Özdenören'in “Ya bu deveyi güdecek, ya bu diyarda kalacağız, çünkü diyar da bizim deve de bizim” sözleriyle dakikalarca alkışlandı. Çerkezköy İlçe Milli Eğitim Müdürü Hüseyin Gümüş de kızının mezuniyetinin ardından bir paylaşımda bulundu.

20 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Zahir

Kızın söylediklerinden PKK ve fetöcü bit yavruları rahatsız olmuş kudurun
  • 4 Yıl Önce

Ismi bile olmayan kişi ye

Göreceğiz bakalım herkesi kendin gibi mi zannediyorsun ttb ile hareket ederseniz böyle olursunuz gezicilere pkk lıları muayene ederken niye sesin çıkmıyor 
  • 4 Yıl Önce

Vejo

Helal olsun vatanını ülkesini seven biri gitmek isteyen gitsin ama atatürkçüyüm demesin atatürkçü olan ülkesini terketmez
  • 4 Yıl Önce

RABBİM İMANLI İHLASLI DOKTORLARIMIZIN SAYISINI ARTTIRSIN

Bulunduğu makama aldanıp Şımarmayan o makamların bir gün sona ereceğinin kendisine kalacak olanın sadece Allah rızası için yaptıkları olduğu şuuru içinde olup sadece hizmet için okuyan kardeşlerimizin de sayısını arttırsın
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Hocam Allah sizlerden razı olsun artık bu kızımız bu vatanın kizi
  • 4 Yıl Önce

hamdiye kaya

Allah razı olsun yolu açık olsun sabır güç takva sağlık sıhhat nasip etsin inşaallah
  • 4 Yıl Önce

ersan

yav he he
  • 4 Yıl Önce

Ahmet

Adalet önemli ve Adalet herkese aynı muameleyi yapmak olmamalı denkleştirici adalet diye bir şey var. Ancak bu görmezden gelindi 20 yıldır. En alt ücretlerde iyileştirme yapılırken denkleştirici adalet bozuldu. Bir kişi doktor ise o kişi iyi eğitilmiş sık rastlanmayan zeka ve kabiliyete sahip bir kişidir doktora 10bin tl maaş vereyim ama hademeyede 8bin tl vereyim dersen bu adaletli olmaz. Doktor çapında bir kişi arasan bulamazsın ama onbinlerce hademe bulursun. Akparti bu mesleki değer konusunda büyük hatalar yaptı. Fakir fukaranın yanında olmak onlara beleşten para dağıtmak olmamalı. O para tüm toplumundur. Atak helikopterimiz var Pakistana satmışız ama abd motor vermiyor diye teslim edemiyoruz. Motor yapacak mühendis yok ve milyon tane hademe bir araya gelseler o motorun bir civatasını yapamaz. İnsani değer ayrıdır tabi o başka hademe çoban öyle değerlidirki insani olarak milyon profesör o değere ulaşamaz.Doğrusu budur bence..
  • 4 Yıl Önce

Yolcu

Maşallah barekalllah Allah azze ve celle sayılarını artırsın Inşeallah
  • 4 Yıl Önce

Dr. Mabuse

Erkek hastalara bakmayacaksa, boşuna doktorluk yapmasın.
  • 4 Yıl Önce

aziz

tebrikler.yolları acık olsun.
  • 4 Yıl Önce

Emrk

Almanya acil havayolları personelleri arıyor 2000 kişi maaş 6500 Euro Almanca 2 bilmeleri gerek demekte ayrıca pilot ihtiyacım da var demekte yakında dr hemşire mühendis gibi vasıflı eleman talepleri olacağı kesin ve ayrıca Türklere öncelik tanıyorlar bunların maaşları herhalde daha yüksektir bizde bir atasözü var karnımın doyduğu yer memleketimdir
  • 4 Yıl Önce

Neco

Bazı şeyleri önlemek o kadar Kolaylı.ama malesef devlet yetkililerinin umurunda olmadığı için hiç bir şey yapılmıyor. 
  • 4 Yıl Önce

Vuslat

MAŞALLAH
  • 4 Yıl Önce

havva BULUT

ha ha ha akit olmuyor chp 1 laf desin diye bekliyon olmuyor olmuyor bu oyunlara gelmez geç artık bu işleri halkın derdi ekonomi eski vakit halk sesi idi akit sana noldu vakitin yazarları internet haberi koyanlar işten ayrıldı vakitle yeni akitin alakası yok bence
  • 4 Yıl Önce

mehmed

ALLAH yolunu acik etsin doktor hanim
  • 4 Yıl Önce

Mustafaca

Allah yolunu açık etsin kardeşimizin...babasınada böyle evlat yetiştirdiği için helal olsun ...
  • 4 Yıl Önce

isimsiz

şimdi mezun oldu göreve başlasın o zaman görürüz,bu gün söylediği o sözleri söylediğini nasıl pişman olacak,kaç sefer pişman olacak ,günde onlarca muayene ,fiziki ve sözlü şiddet,taciz,nöbetler nöbetler ,siyasileri. baskıları ,amirlerin tacizleri,tehditleri
  • 4 Yıl Önce

naşşşşş olun naşşşşş

Bu ülke Müslüman ülke kimki rahatsız olup hazımsızlık duyuyorsa naşşşşşşş ulan naşşşşşşş defolup ata toprakları yunan şehirlerine yada erivana naşşşşşşşşş
  • 4 Yıl Önce

MaşaAllah

Allah yolunu açık eylesin, hayırlı hizmetleri olsun inşaAllah
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23