• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Türkiye'deki il sayısı 100'e çıkarılıyor! 82. il şimdiden belli oldu

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve İstanbul Milletvekili Vedat Demiröz, Türkiye'deki il sayısının 100'e çıkarılacağını duyurdu.

13 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

ADİL

HAYIR KARDEŞİM YANLIŞ MİLLETİN SIRTINA YÜK VE TARIM ARAZİLERİNİN TALAN EDİLMESİNE NEDEN OLUR
  • 4 Yıl Önce

muhacir

cok buyuk hata 81 il bile cok fazla 100 il derken biz sandik misakimilli sinirlarindan bahs ediliyor megerse ulkeyi bolmek ve kucultmekmis anlami
  • 4 Yıl Önce

semih öztürk

Mezarlıklar ,mezar taşları,şahideler ;o ülkenin tapu senetleridir.Ahlat'ın bir şekilde ihya edilmesi tarihi şuurun pekiştirilmesi için elzemdir. 
  • 4 Yıl Önce

bozeren

bizim köy de il olsun!
  • 4 Yıl Önce

Mesut GÜL

Suni gündem.
  • 4 Yıl Önce

Emre

Nekadar oy alırsınız bu işten? ne yaparsanız yapın gidiyorsunuz, kartpostal falan atmanıza gerek yok hapiste izin vermezler...
  • 4 Yıl Önce

Yom

Müjde mi? Vatandaşa ne faydası var ki müjde oluyor bu? Siz kendi kendinize yapıyorsunuz müjdeyi
  • 4 Yıl Önce

mustafa

Daha çok vali Daha çok kaymakam Daha çok belediye başkanı Daha çok makam arabası Daha çok milletvekili belki de Daha çok masraf Daha çok zarar Daha çok, daha çok daha çok...
  • 4 Yıl Önce

Abdullah Aslan

Sayıyı artırınca ne oluyor ki... Kalite mi artıyor? Hayır. Galiba VALİ ADAYI mezun çoğaldı. Onlara iş bulmak için mi yapılacak. Çok kötü çok...
  • 4 Yıl Önce

keçili

bizim köyüde il yapmanızı istiyorum
  • 4 Yıl Önce

Sepetci

Çok güzel!!! Üniversite sayısını da 1500 çıkarın.
  • 4 Yıl Önce

Mucit

100 az şöyle bir 150 ila 200 olmalı Valilik makamı için bekleyen çok
  • 4 Yıl Önce

Ülkücü

Gebze bir an önce il olmalı bundan 25 yıl önce 82 plakaları belediye araçlarına takılmıştı.sonra söktüler Gebze ona buna bakmak tan bıktı artık
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23