• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Göz yuman yetkililer de ceza yiyecek mi? Erzincan'daki altın madenine 'en üst sınırdan' ceza!

Erzincan'da çevre felaketine neden olan altın madenine Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından 16,4 milyon lira ceza kesilirken, altın madeni işletmesi hakkında Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulunuldu.

2 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Okur

Köyün adına baksana abi zaten başında hata var buda değişmeli. Buradaki insanların ne günahı var zenginin biri para kazanacak diye. Asıl sorun kimler buna göz yumdu asıl olanların yargılanması gerekir.
  • 4 Yıl Önce

osmanlıtokadı

Vatanın her köşesi yabancı maden şirketlerine peşkeş çekilmiş, 16 milyon TL ceza onlar için bir günlük hasılat. Yazık oldu bu ülkeye.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23