• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Mahmud Efendi Hazretleri'nin cenazesinde Cübbeli Ahmet Hoca gözyaşlarını tutamadı...

Alimin ölümü, alemin ölümü gibidir. İsmailağa cemaati Mürşidi Mahmut Ustaosmanoğlu efendi'nin, yetiştirdiği isimlerden olan Cübbeli Ahmet Hoca, cenazede gözyaşlarına hakim olamadı.

18 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Ibrahim Kaypakaya

al Banna, ahmet in annesi vefat etti cubbeli
  • 3 Yıl Önce

Fahrettin Yıldız

Esselamun aleyküm canlar. Bir çok yorumu esefle okudum 1. Müslüman hüsn-ü zanlı olmalı, oysa burada yapılan su-i zanlı yorumlardan geçilmiyor. 2. Velefki yazılı paylaşım olsun, yaptığınız gıybet değil mi? 3. Siz Cübbeli hoca efendinin kalbini yarıpta içine mi baktınız ki böyle peşin hükümlü konuşuyorsunuz? 
  • 4 Yıl Önce

Ahmed

Suizan gıybet,gönülleri cenabı hak bilir.
  • 4 Yıl Önce

Yıldız

Bazıları firavundan yana olabilir kırk bin şehidimizin katilleri gibi Bizler ALLAH ın rızasından yanayız Ne mutlu ALLAH ı dost edinenler unutmayalım ki herkesten kaçabilirsiniz Ama ALLAH tan kaçış yok Mahmut Ustaosmanoğlu hocamızada ALLAH tan rahmet sevenlerine sabır diliyoruz
  • 4 Yıl Önce

Adsız

Tebrik ediyorum çok iyi oynuyor
  • 4 Yıl Önce

FATIH

esselamu aleykum..öncelikle üstad için Allah rahmet eeylesin.. bence cenazesinde ağlamanın bir manası yok, yaşı geçkince bir insan, ebu hanife demişki, bir gencin ölümü felakettir, evet vatan için şehit olan gençlerin ölümü varken gerisinin pek fazla da ağlamaya değer olabileceği biraz tartışılabilir.. zatı muhteremin dini islama elbette önemli hizmetleriolmuştur ve vakti gelince de vefat etmiştir, Allah rahmet eylesin demekten başka elden de bir şey gelmez elbette..
  • 4 Yıl Önce

asim keskin

agliyormus gibi yapiyor
  • 4 Yıl Önce

Ali Veli

“Cok muhterem fethullah hoca efendi”nin bayginlik gecirmesine benziyor.
  • 4 Yıl Önce

Ömer

Allah rahmet eylesin. Fakat benim için, gencecik yaşında, evladının doğduğunu göremeden, onu koklayamadan, eşinden ailesinden helallik bile alamadan bu vatan için canını veren şehitlerimden daha değerli değil. Onlara bu kadar hürmet edilmezken bu zat'a gösterilmesinden esef duyuyorum.
  • 4 Yıl Önce

ağlama göremedim ben, gözyaşı da yok

videoda bir ağlama olayı saptayamadım. deniyor, uğraşıyor, kıvranıyor ama ağlayamıyor diye tesbit ettim. bu şeyhini sevmediği anlamına gelmez ama, ağlamak yapay oluşturulamaz
  • 4 Yıl Önce

Turgut

Adam numara yapıyor, bu nasıl bir ağlamadır...
  • 4 Yıl Önce

işim

tarık bey, cok yanlış yakışmıyor, bu tür yorumlar, yapmayın,nasıl emin oldunuzda etrafını yokladığını anladınız, ben babamın cenazesinde ağlayamadım, bu ağlamış veya ağlamamış ölüm gerçeğini mi ortadan kaldıryor,
  • 4 Yıl Önce

Tarık

Ne Ağlaması, etrafını yokluyor
  • 4 Yıl Önce

Leyl.....

Ba$iniz sagolsun efendim. Enazindan guzel uzun manali bir omur.
  • 4 Yıl Önce

Saffet

Doğan kişiye ağlamak Vefat eden kişide bir An evvel yaradan ALLAH a kavuştuğu için sevinmek lazım ama ne yazık ki biz insanız
  • 4 Yıl Önce

Erdoğan

Açık söylüyorum Manidar o kadar…..
  • 4 Yıl Önce

WWW

Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun
  • 4 Yıl Önce

aziz

Hz.Peygamberimizi hayatin her asanasinde, her olayinda, sevincte, keder de irnek alabilene ne mutlu... Guzel yasayana guzel olene ne mutlu...araclari amaclari karistirmayanlara gecici gucun sanal buyusune nefsini kaptirmayanlara, dizginleyebilenlere ne mutlu... Allah rahmet eylesin
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23