• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Banka banka gezdirip 1 milyon 750 bin dolarını aldılar!

Erde Mühendislik İcra Kurulu Başkanı Ceren Ataman, 1 milyon 750 bin dolar ile 340 bin euro nakit paranın yanı sıra yüklü miktarda ziynetini kaptırdı.

63 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

asla

adliye hırsızları korumak için olduğu sürece allah korkusu da yoksa neden hırsızlık yapmsın. adalet bitmiş.
  • 4 Yıl Önce

Ataman Yildiz

Adli kontrol denince aklıma tuhaf seyler geliyor sanki .....!
  • 4 Yıl Önce

Ahmet han

Öbür ikisinide serbest bırakın en iyisi
  • 4 Yıl Önce

Fuat

Belkide Fetö iliskisi vardi yoksa nasil kanacak !
  • 4 Yıl Önce

senol32

dolandırıcılar kadının yumuşak karnını bulmuşlar hapse girme korkusu bu sebepten kadında ne varsa vermiş adamlar alpaganu bile geçmişler...
  • 4 Yıl Önce

Kırk yaş

Kırk yaşına gelmiş icra kurulu bir mühendis olmuş böyle dümene nasıl geldi anlayan varmı ? Altı ıslak olmayan neden korksunki? İki laf sallayıp telefonu kapatmak varken neden dümene geliyor? Yani bu olan hiçte mantıklı gelmiyor..!
  • 4 Yıl Önce

Haso

Benimde dolandırıcı olasım geldi.Yahu nekadar aptal var bu memlekette
  • 4 Yıl Önce

Okuyucu

Bu nasıl iş anlamıyorum. Onlarında bı açığı var ki bukadar kolay tuzağa düşüyorlar.
  • 4 Yıl Önce

Abdullah çetin

Buna ne yorum yapımki ben şimdi
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş

İdam. Gerisi yalan.
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş

Demekki bu insanların fetö ile ilişkileri olmuş korkup inanıyorlar.. fetöyü yakalasam mangalda kızartırım.. Bana aynı şey söylese biri değil polis cumhurbaşkanı bile gelse inanmam.. Benim olduğum yerde Fetö yaşayamaz..
  • 4 Yıl Önce

duygu

okadar parayi nasil kazandi bu bir oyun olmasin çalintı süsü verilip ulke dışina mı çikacak pek inanmadim polisten körkmüs demek ki polisten korkacak birseyleri vardı kim bilir bence araştirilsın
  • 4 Yıl Önce

Yakup

Serbest bırakı
  • 4 Yıl Önce

hüseyin önder Altuntaş

mühendislik bilgisi galaport gibi bir firmada oluşmuş,bu bayan meslegini bıraksa iyi olur,sağır sultan bile biliyor bu bilmemis,tebrik ederim elemanlari iyi hayat yasamislar
  • 4 Yıl Önce

Akıllı olun lütfen...

Ben anlamadım bu işi, okumuş etmiş bir sürü insan halen bu densizlere nasıl kanıyor aklım almıyor? Yurt dışında tahsil görenler, profesörler, doçentler,doktorlar, iş insanları ... Nasıl bu kadar saf olunabilir ki? Düşünüyorum düşünüyorum bir türlü işin içinden çıkamıyorum, Allah akıl fikir versin...
  • 4 Yıl Önce

Hak Etmiş

Cahil biri beş lira kaptırsaydı üzülürdüm.
  • 4 Yıl Önce

Murat 29

Bir gariban bir ekmek parası istese vermezler ama varını yoğunu dolandırıcılara kaptırıyorlar
  • 4 Yıl Önce

ata

yahu paranı verdin de ziynet aşyası ne oluyor... bence mafya ve fetö bütün bilgileri biliyor vatandaşın.. hatırlayın ibb. ekrem flasha kayıt mevzuunu.. vatandaş da çaresiz teslim oluyor. yani hipnotizma falan değil bal gibi tehdit... büyük bir ihtimalle evin etrafında adamlar arabasında alıcılar falan var. yani boğarak alıyorlar serveti....
  • 4 Yıl Önce

ali

bos palavra sizde inandiniz.
  • 4 Yıl Önce

KENAN DOGAN.

BUKADAR SALAKLIĞA HİÇ ÜZÜLEMİCEM...
  • 4 Yıl Önce

Sinan

Okumuş cahil dedikleri bu olsa gerek
  • 4 Yıl Önce

Atila öztürk

Bi dürüm ısmarla desek ısmarlamaz
  • 4 Yıl Önce

Hakan

2002 den sonra hükümet desteği olmazsa hiç iş yapamayacak bir firma sahibinin yönetici kızı devlet desteği olmazsa o firma batar
  • 4 Yıl Önce

NASIL

BUKADAR EĞİTİME İŞ HAYATINA RAĞMEN NASIL BUKADAR SAF OLUNUR
  • 4 Yıl Önce

Abdulkadir Türkmen

haydan gelen hu ya gider
  • 4 Yıl Önce

Fuat

İcra kurulu başkanı olmuşsun, halen duymadınmi bu numaralari.... ..
  • 4 Yıl Önce

Kemal

Ya bayan nasıl inandın alçaklara geçmiş olsun
  • 4 Yıl Önce

Sinan duzyol

Bu zekayla nasil bu kadar zengin olunabiliyor ben anlamiyorum
  • 4 Yıl Önce

Nevzat Çetin

Allah kimsenin başına vermesin, hiptonize yöntemi kullandıkları söyleniyor.Hanımdada ne para varmış yahu, bende halk neden bu kadar fakir diye düşünüyordum. Demek olanda çuvalla var. İşte sosyal adaletsizlik böyle birşey olmalı.
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Zengin kişiler, parasına para katma derdinde olmayıp da kalkınma adına biz mühendisler gibi kişilere yatırımcı olsaydı ülke sözde değil gerçekten şaha kalkardı diye düşünüyorum
  • 4 Yıl Önce

Cihat Omay

Her zaman diyorum ki, ates olmayan yerden duman cikmaz diye!
  • 4 Yıl Önce

Bogle adalet olmaz olsun

Namuslu kişilerin Türkiye'de yaşamaya hakkı yok.bi okadar ki namussuz nekadar kişi var Türkiye'de onlara serbest.declet bile onlara her türlü namussuzluga izin veriyor.yakalanincada hiç bir ceza almiyorlar
  • 4 Yıl Önce

Yener gültepe

Merhaba bu sanatcı malının zekatını vermiyormu nedir bu başına gelenler malının zekatını verse bunlar başına gelmez saygılar
  • 4 Yıl Önce

Kara Topuk

Torpille Ceo olanın sonu bu olsa gerek
  • 4 Yıl Önce

PES

BU KADAR OKUMUŞ CAHİL NASIL OLUNUY YAHU PES DOĞRUSU BENDE DEFALARCA RAHATSIZ EDİLDİM KÜFREDİP TELOFONU KAPATIM GİTTİM KARAKOLADA ŞİKAYET ETTİM
  • 4 Yıl Önce

cCcihaD

Adalet mülkün temeli ymişş
  • 4 Yıl Önce

Bencan

Eeeee demekki ne imiş kim bilir o kazançta kimlerin hakkı vardı yoksa helalinden kazandığına inanan biri yermi bu numarayı
  • 4 Yıl Önce

Tonga

Bir yorumcunun dediği gibi ,pis,karanlık işleri olan insanlar ,polis lafından korkar ,tongaya düşer,ya da Allah (CC) ,şaşırtmıştır,bu duruma getirmiştir.Malında haram olanların bu şekilde ,haram olan kısmı böylece elinden çıkmış olur.
  • 4 Yıl Önce

Putperest adam

Kıyamet alametleri bunlar,hepsi emtia
  • 4 Yıl Önce

İsa

Hâlâ akıllanmadınız  bir garibana bir yere 1000 tl bağışlayın deseler 10 dereden 10 su bağlarsınız. Aptallıkta ve enayilikte sınır yok.
  • 4 Yıl Önce

Mikail okuroğlu

Adli kontrol şartıyla yurtdışına kaçmasın yol verildi böyle guguk kanunla korunan başka ülkede varmı. Suçluya pirim derler.
  • 4 Yıl Önce

ccc

Demek ki fetö ile bağlantı var ki verdi parayı, normal vatandaş yapsa tamam derim kandırılmış derim ama bu zengin tayfaya gelince işkillenmemek elde değil.
  • 4 Yıl Önce

kadir çiftçi

bu işler urfada akcakale ve harran ilcesinde başladı ve hala devam ediyor öncelikle bu kadar para kazananlar helal oldugunu sanmıyorum zekat ver desen vermez sadaka vermez devlet gibi insanlari disipline edip çok çalıştırıp ezerek para kazanma sistemleri var bakın kendisi sattığı evlerin icra başkanıymış yani borcunu ödeyemeyen kişiye tefeci gibi çöküyorlar çıkar bi yerden derlerya işte bu olmuş birinin ahı tutmuş yani şimdi gelelim devletin işine devlette açık var zaafiyet var yoksa 10 yıldan fazla dır insanları dolandırıyorlar bunlar raskele aramıyorlar sanırım iyi bi araştırma sonucu buluyorlar boyle kan emicileri devlet bunları ceza evine atmak yerine daha iyi sorgulasa ve bu işleri bitirme yoluna gitse daha iyi 2 kişi ceza aliyor acaba kim parayı alan kişi mi yöneten kişi mi o önemli sonuç devlet zulum yapmasaydı insan devletten kormasaydı bu kadar parayı atmazdı
  • 4 Yıl Önce

Misafir

Feto ya bulasmasa neden korksun.
  • 4 Yıl Önce

Somer

Parayı teslim edene kadar hiç mi abisine kocasına söylemedi
  • 4 Yıl Önce

Mahoo

Harikaaa
  • 4 Yıl Önce

Gokhan

Bunlarin hepsinin açığı var aferin hırsızlara.
  • 4 Yıl Önce

Leyl....

Tas atti da kolu mu yoruldu saniyor sunuz? Alinteri Ile kazanilan parayi degil Feto, uzaylilar kacirsa, zirnik koklatmaz insan! Demek ki, daha fazla paralari var ve tek korkulari iceri tikilmak!
  • 4 Yıl Önce

fetösavar

bunları rakı masasında yakalıyorlar, kafa dumanlıyken büyük bir ihtimal...
  • 4 Yıl Önce

Ömer

İnanılır gibi değil .ya bu ne korku . Devlet para istemez polis jandarma , savcı , hakim bunlar para istemez . 
  • 4 Yıl Önce

Kartal

Helal yoldan bu kadar parayi kazanmasi mümkün degil
  • 4 Yıl Önce

hayri şimşek

bu kadar para bu kadında ne arıyor zekatını ver desek para yok derler
  • 4 Yıl Önce

Akleden

Bu akılla bu kadar paraya sahip olması gerçekten düşündürücü.
  • 4 Yıl Önce

pegasos

:))hangi banka 850 000 dolatı veriyomuşşş merak ettim
  • 4 Yıl Önce

Mehmet özdemir

14 şüpheliden 12 si serbest 2 si tutuklanmış bu olayı yapan sadece 2 kişi mi
  • 4 Yıl Önce

Kürsü

Herkesin sığınağı yine devlet, korku toplumunun sonuçları olsa gerek. Dolandırıcıların izlediği taktik yine aynı. Dolandırılanların da, mutlaka bir zaafları var. Artık bu fetö fitoyu gündemden kaldırmak gerek.
  • 4 Yıl Önce

teoman

Beni ve eşimi de defalarca aradılar...Ya korktukları bir şeyleri var ya da basiretleri bağlandı. Muhtemelen haram paraymış.. Keske insanlarımız helal kazanç bilseler..
  • 4 Yıl Önce

Mustafaca

bu hanıma Allah Rızası için bir sakaka desen 1 lira vermez valla...Allahın sopası yok ..yada para tanrıları olmuş gözleri kör olmuş şeytan sevinmiş
  • 4 Yıl Önce

Sendemi?

Arkadaş neredeyse uzaya gideceksiniz 3 paralık 3 tane deyyusun yalanına inanıp milyonları verdiniz öylemi?
  • 4 Yıl Önce

Celalettin

şerli insanların bir tür hipnoz etlkisi oluyor. karşısındakini olumsuz enerjiyle etkilebiliyor korunmak için tedbirle ve duayla Allahc.c. a sığınmak lazım
  • 4 Yıl Önce

Birisi

Bu dolandırıcılar ya istihbarattan daha iyi iş yapıyor, ya da çok ikna ediciler. Ve de bankadan bilgi verenler var bunlara
  • 4 Yıl Önce

"ATEŞ OLMAYAN YERDEN DUMAN ÇIKMAZ" MIŞ DİYOR ATALARIMIZ

Bu insanların kendilerinden icraatlarından işlerinden yana bir yamukları kusurları kim bilir ihanetlere var ki hemen tongaya düşüyorlar. Kendine güvenen normal bir insan hemen güvenlik güçlerine bilgi verir bu tür dolandırıcıları yakalattır, MALI, MÜLKÜ BEDAVA KAZANMAMIŞ Kİ HEMEN BİR TELEFONLA TANIMADIĞI BİLMEDİĞİ İNSANLARA TESLİM ETSİN. MUŞLUADAM
  • 4 Yıl Önce

AKINCI

Dolandırıcı lık bazıları için meslek olmuş kandırmayacakları kimse yok!
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23