• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Akaryakıta 5 lira indirim gelebilir! Tüm gözler hükümette

17 Haziran itibariyle Türkiye'de motorinin litre fiyatı 30 lirayı geçti. Şimdi vatandaş eşel mobil sisteminin yeniden devreye alınmasını istiyor. Sistem devreye alındığı takdirde motorin ve benzinde 5 liralık bir indirim gelebilir.

36 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

El Salvador

Yav arkadas bu hukumet vergiden vazgecmez daha dogrusu gecemez...
  • 4 Yıl Önce

Sami

Akaryakıta zam yapmayı iyi bilirler ama indirim deyince yanamazlar. Epdk iş başına, bakalım ne olacak 5 lira yerine 50 kuruş mu olacak.
  • 4 Yıl Önce

deniz HAN

RUS PETROLÜNE YANAŞMALIYIZ SALMAN İLE ANLAŞIN VENEZUELADA PETROL VAR TEDARİK ZİNCİRİ ZARAR GÖRMEMELİ İNDİRİM YAPILMALI ŞİMDİ 5 TL ARDINDAN DAHA DA DÜŞMELİ TANKERLERİ HAZIRLAMAK GEREK RUS LİMANLARINA GİDİP GELSİNLER UCUZA MAL EDERSEK PİYASA CANLANIR BİLİYORUZ FARKINDAYIZ ENERJİ SORUN BİLİM ADAMLARI TOPLANIP ÇÖZÜM ÜRETMELİ
  • 4 Yıl Önce

Mucoz

Yakıta zam geldikçe trafik daha yogun azalma yok nasıl oluyor. Az bu zamlar işi olan da zevkine araç binende yollarda.zama devam.
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

... Bütçe ÖTV lerle doldu. KKM kata ödenecektir.
  • 4 Yıl Önce

Mustafa ya

Tamam sen altılı pardon yedili masaya ver bakalım herşey süt liman olacakmı?
  • 4 Yıl Önce

Hükümet

Buradan vergi almazsa batar gider saçmalmayın tüm parayı petrolü ihraç eden ülkelere verirsiniz onlar iyice semirir biz iyice zayıf düşeriz. Liyakatsizlik bizi bitiriyor
  • 4 Yıl Önce

Beş kuruş

Altı ay önce benzinin tamamı beş TL idi..
  • 4 Yıl Önce

Taner Atmaca

5 TL indirim çok, sizin niyetiniz devleti batırmak mı?
  • 4 Yıl Önce

Sincap

Bu gün bir esnaf arkadaşım anlattı, devlet bankasından kendi parası olan 26.000 tl. çekecekmiş. günlük 10.000 tl.sınır varmış. Bunun olacağını çevreme 3 yıl önce söylediğimde gülenler olmuştu. Kral çıplaktı zaten.
  • 4 Yıl Önce

Yavuz

Ölümü göster; sıtmaya razı et Ben Euro ile mi maaaş alıyorum da Almanya ile aynı tutarı ödüyorum akaryakita
  • 4 Yıl Önce

Yolcu

Koy koy zammı 5 tl ye razı et olmaz... Yarı yarıya düşmeli. İnsanı yaşat ki devlet yaşasın.
  • 4 Yıl Önce

HAYDAR-I KERRAR ABDULCABBAR

Ben ekonomist değilim sıradan bir vatandaşım bu ülkede mazotun litre fiyatının 30 lira olabileceğini 2,5 ay önce söyledim. Zira görünen köyün kılavuz istemez. Yollardaki araç meselesi için şunu şunları söylemek isterim. Bu ülkede artık orta gelir düzeyine sahip kimse kalmadı. Ya aşırı zenginler var yada aşırı fakirleşmis iki kutup var. Parası olanlar nereye yaptırım yapacağını çok iyi biliyor Dolar 8/9 lira seviyesinde iken parasını Dolara yaptıranlar voleyi vurdu. Hesap ortada. Şahsen benimde olsaydı şöyle hatrı sayılır nakit param bende hiç düşünmeden dövize yatırım yapardım hatta dizel yakıta bile yatırım yapsam yine kazanırdım. Nede olsa bir yıllık süreçte %400 artışla ne yaptığı ortada.Gayrimenkule yatırım yapanlar keza aynı. Onlarda götürdü. Gelir dağılımında adalet diye bir şey yoktu zaten şimdilerde doğruluğu adeta tescil edildi. Dizel yakıtaki bu fiyat artışlarının önüne geçilmezse enflasyonun önünü alabilmek söylemden hayal kurmaktan başka hiçbir şey olmaz. Zira hizmet olarak bize dönen her şeyin bir lojistik ayağı mutlaka var.
  • 4 Yıl Önce

Gürkan

Bırakın şu saçma sapan haberleri biraz inandırıcı olun insanların aklıyla halay etmeyin
  • 4 Yıl Önce

1881

Hadi beee.size kim inanır
  • 4 Yıl Önce

Katarlı

Yalanın bu kadarıda fazla.
  • 4 Yıl Önce

fetösavar

yahu ne beşi ne onu yugoslavya gibiyiz. yüzlüklerin haddi hesabı yok depo dolumunda... işler bozuluyor, reisi uyarmalılar danışmanları...
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Paramıza değer kazandırmak yerine, hazineye para bulabilmek için türlü sistem icat edenler mi 5 lira indirim yapacak! Yapsın, inşaallah yaparlar??? Ama bitti, isterlerse bedava versinler hiç farketmez. İktidar ittifakına oy vermek bir yana adını dahi duymak artık eziyet gibi, kulaklarıma zulüm gibi geliyor!
  • 4 Yıl Önce

Usta

Çok iyi olur hadi inşallah.
  • 4 Yıl Önce

Halit temel

Öteveden ve KDV den biraz indirseler bu iş olur başka türlü olmaz
  • 4 Yıl Önce

berk

cengizin limakın ve dahi diğer imtiyazlı şirketlerin garanti ödemeleri başka türlü ödenmez. ha gayret biraz daha dişinizi sıkın beşli çete başka türlü doymaz. biz aç gezsek de olur
  • 4 Yıl Önce

Almanya

Almanya ve hollanda vergiyi indirdi ama akaryakit ucuzlamadi farki saticilar cebe indirdi yani vergu indirimi pompaya 1 gunlugune yansir sonra eskiden vergi olarsk odenen para bundan boyle sirketkerin kasasina girer
  • 4 Yıl Önce

Merto

5 Liralık Zam Olmasın o İndirim Gelebileceği varsada Hükümet yapmaz Ama Zam Anında beklenmeden yapılıyor
  • 4 Yıl Önce

Genç

Tey tey teyyyyy haydin halaya
  • 4 Yıl Önce

Hasan

Siz miletle dalga geçiyor sunuz hep yalan haberler
  • 4 Yıl Önce

Neron11

Devlette paramı varda eşel mobil uygulasın, elinde kalan dolaylı vergiden başka ne kaldı.
  • 4 Yıl Önce

Söylem değil icraat lütfen

Ya alternatif yada çare lazım.Duman olduk!!!>Boş lafla olmuyor azizim
  • 4 Yıl Önce

Hasan

Dalga gecin siz secime az kaldı sandıkta bizde dalga gececez sürprizi görceksiniz
  • 4 Yıl Önce

aydın

hiç boşuna devley eşel sistemine geçmesin...yakıt o kadar pahalandı ama yollardan eksilen 1 aaç bile yok...milletin parası varki biniyor hala...adam keyfi araç sürecek (ticari araç ve nakliyecileri katmıyorum) devlet vergiden feragat edecek...yok öyle bir dünya...
  • 4 Yıl Önce

Serdar

İnsan bindiği dalı keser mi? Ahmak veya iş bilmez ise keser. Motorin zamları ile iktidar bindiği dalı kesiyor.
  • 4 Yıl Önce

Manyaq

5 lira daha zam gelecek az kaldı. Halaya hazır olun.
  • 4 Yıl Önce

Ahmet Tunç

Komiksiniz.....
  • 4 Yıl Önce

Zeki

İnşallah
  • 4 Yıl Önce

Canan Gündoğdu

Hee çok beklersiniz
  • 4 Yıl Önce

GENÇTÜRK

Burada söyleye söyleye ağzımızda afedersiniz tükürük kalmadı. Hükümetin en büyük rakibi akaryakıt fiyatları Hükümet zillet ittifakına laf yetiştirmeyi bıraksın akaryakıt fiyatları nasil makul bir düzeye çekili ona kafa yorsun. Kimse zilletinin ne dediğine bakmıyor milletin gözü akaryakıt sektöründeki pompa fiyatlarında. Motorin ve benzin 20 tl sınırına çekilmeli yoksa AKP nın 2023 vizyonu olacak size AKP nın sonu. Vatandaşa kulak asın yoksa işiniz çok zor
  • 4 Yıl Önce

Emekli

ÖTV yi kaldırsınlar hem ÖTV kes hem ÖTV Den ayrıca KDV al verginin vergisini al kesilen ÖTV bir sene öncenin akaryakıt fiyatı
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23