• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Sağlık çalışanlarına verilen mali haklar TBMM'de kabul edildi

Sağlık çalışanlarının mali haklarının iyileştirilmesini de içeren kanun teklifi, TBMM Genel Kurulunda kabul edildi

4 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

ömer

adamlar krallar gibi her istedikleri oluyor. gitsinler bu ülkeden gitselerde kurtulsak. zaten hiç bir iş yapmıyorlar.
  • 4 Yıl Önce

Özgür özen

Sağlık çalışanları mal ı kucak oğlanı yaptı.
  • 4 Yıl Önce

Emekli polis.

Yıllarca 3600 ek gösterge bekledik ama devletimiz lise mezunlarına çöp muamelesi yaptı, göreve gönderirken terörle mücadele ederken lise mezunu veya üniversitelimisin diye sormayanlar hak vermeye gelince eğitim ayrımı yaptılar, en acı olanda feto'cü olan ve torpille yüksek okul bitiren 3600 ek göstergeden faydalanan hayinler kadar değerimizin olmayışı, maalesef tarih herzaman tekerrürden ibaret bu ülke her zaman kendi öz evlatlarının kıymetini bilmemiş çakallara yem ettirmiştir, sağlıkçı arkadaşlarımıza hayırlı olsun.
  • 4 Yıl Önce

Metin

Emekli maaşına üç kuruş kira alanlara sınırlama getiren akp ve mhp asla bir daha oy alamaz
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23