• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Rus vatandaşları Türkiye'de o illerden ev toplamaya başladı

Ukrayna ile büyük kriz yaşayan Rusya'da vatandaşlar, Türkiye'den konut almaya başladı. TÜİK verilerine göre, Mayıs ayında en çok konut satışı yapılan yabancılar Ruslar oldu.

58 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Mehmet

Rezalet
  • 4 Yıl Önce

Sinan karataş

Neden Ruslara ev yurt arsa vs seyler satıyoruz bence boykot etmek lazım savaş bitmediği sürece
  • 4 Yıl Önce

Vatansever turkurt

Satsın kanı bozuk paragöz vatan hainleri. Gün gelecek kendi vatanımızda yabancı olacağız...bu işlere bir önlem alınmalı...biz gidip moskova gibi soğuk çirkin bir şehirden ev almıyoruz alamıyoruz çünkü hem gereksiz hemde satmıyorlar....neden bizim hain paragöz satıcılar ruslara ev satmak için yarışıyorlar. Allah bütün vatan hainlerini kahretsin....ruslar gün gelecek heryerde yaptıkları gibi kolonilesip burası bizim diyecekler....filistinin israilin kucağına oturduğu gibi o ev arazi satan vatanhainleride gün gelecek rus ların kucağına oturacaklar..aklinizi başınıza toplayın yabancılara özelikle rus ve ukraynalilara ev arazi satmayın. TÜRKIYE BIZIMDIR
  • 4 Yıl Önce

İsmail

Sakın ha Ruslara konut satmayın sonra Ruslar işgale geldiler .
  • 4 Yıl Önce

kadir

herkes herşeye illada sahip olacak degil bir de aklınıza nasip gelsin eyyyy %99u ...... ha nasip ne ben anlamam dersin ise övündüğün miiliyetçiliğin öznesi olan bu milletin bir atasözümüz var şöye; köylü çoçuğu kanter içinde koşturup babasına demişki baba baba öküzün çifti on kuruş babası bizne oğul demiş oğlunu suturmuş gelzaman git zaman oğul tekradan basasına kostura kostura gelmiş baba baba o ifti on kuruş olan öküzler yüz kuruş demiş babası e ozaman al şu yüz kuruşuda git al demiş demişte ogul şaşmış babasına dönüp baba demiş öküzün çifti 10 kuruş dedim bizene dedin şimdi yüz kuruş git al diyorsun bu ne hal babası da oğul o gün verecek 10 kuruşumuz yoktu ama bugün çokşükür verecek yüz kuruşumuz var. SABIRRRRR ey vatansever milliler evi olmayanlar( tapusu ki buda malsahibi mülk sahibi hani bunun ilk sahibi sorusuna yanıt verebilecek babayiğitler varmı) ayazda düzdemi ikamet ediyorlar
  • 4 Yıl Önce

Kağan

Suriyeli sayısı bir mahallede oturan TÜRK vatandaşlarının yüzde yirmisini geçmeyecekmiş. Adamlar hala sürüler halinde sınırdan geçiyor, ülkeyi yönetenler hala masal anlatmaya devam ediyorlar. Türkiye istila edildi uyan ey TÜRK milleti
  • 4 Yıl Önce

meleknur

TÜRKİYEMİZDEN ARSA,TOPRAK,DAİRE,EV HER NEİSE YETKİLİ KİŞİ MİLLETE AÇIKLAM YAPMALI NEYİ NE İÇİN NASIL NİYE SEBEBİNİ TEKER TEKER AÇIKLAMALI? TÜRKİYENİN MİLLETİN VATANIN ZARARINA HİÇBİR KİMSEYE ÇÖP SATILMAMALIDIR...
  • 4 Yıl Önce

Cihat

Bu kanuna karşı çıkan ve akılsızca birde öneri yapan cahillere sesleniyorum.cahil olduğunuz için fakirsiniz.fakir olduğunuz içinde boş konuşuyosunuz.biraz bilgi sahibi olun sonra konuşun.bakın o bir milyonluk daireleri 5 milyona satan vatandaşlara hiç şikayet ediyolarmı.toprak satılarak vatan elden gitmez.eğer askerin tüfeğini bile almanyadan alırsan vatan elden gider.filistinin ordusu osmanlı devletiydi osmanlı yıkıldığı için filistin ilgal edildi bre cahiller. Bakın rezil gazete tv haberlerine bugüne kadar mültecilermi bu rezillikleri yapıyolardı yoksa bizlermi.hile bizde yalan bizde sahtecilik bizde.ahlaksızlık allah tanımazlık bizde.kimseyide beğenmeyiz.çalış sende al.olmadı git köyde ev yap istanbulun merkezinde yaşamak zorundamusın
  • 4 Yıl Önce

Filistin ornegi

Filistin ornegi karsimizda. Filistinliler kendi rizalariyla israillilere sattilar mallarini sonra ne oldu, filistin dedigin yer kayseri kadar kaldi. Simdi burasi da bizim diyip vuruyorlar adamlari
  • 4 Yıl Önce

Bilal

Yabancıya 1 milyon dolar altı konut satışı yasaklanmalı. Vatandaşlıktan bahsetmiyorum. Yoksa alt gelir gurubunun ev sahibi olması hayal
  • 4 Yıl Önce

İsa

Filistin'i hatırlatıyor!
  • 4 Yıl Önce

IQ seviyesi yerlerde

Arkadaş demişki bu işe cumhurbaşkanımızın el atması lazım. Sen ciddi mi söylüyorsun bunu? 250 bin dolars düşüren kararbameyi imzalayıp tesmi gazetede yayınlatan zaten cumhurbaşkanı. Bu ülkede rte nin haberi olmadan o imza atmadan kuş uçmaz. Gerçekleri görün kendinizi kandırmayın. Siz sürünmeye devam. El alem gözünüzün önünde keyif çatsın.
  • 4 Yıl Önce

Misafir

Allah rızası için yabancılara ev arsa mülk satışı durdurulsun.Duyun sesimi. Bu vatan atalarımızdan emanet ,çocuklarımıza miras.Dusunme zamanımız geldi.
  • 4 Yıl Önce

Ali

Yabancı lari konutun sadece 10yillik oturma hakkı satilmali.ileride Rusya vb ülkeler Rusya'nın Ukrayna takdigini uygular.ikincisi döviz için öz vatanın da insanlar konut alamıyor yabancılar piyasayı çok yukseltiyorlar.yabanciya satılan konutların mülkiyeti değil 10yillik kirası satilmali.vatanin kulfetini faraban çekiyor sefasını yabancı sürüyor.
  • 4 Yıl Önce

Erkan

Bu vatanin evladi ev alamazken elin gavuruna ev satmak nedemek ben milliyetci biri olarak akp deslekledigim halde sikinti yasatiyo bana sunuda soyleyim evim yok kiradayim
  • 4 Yıl Önce

Burak sorgun

Yabancılar ev alsın,biz gençler 10 sene çalışmakta vatanımizda bir ev sahibi olamayız,liralarda asgari ücretin yarısı ve fazlası.Büyuk dedem Çanakkale şehidi,diğeri Sarıkamış şehidi.Bu vatanın gerçek sahipleri biziz ama biz yabancı olduk.
  • 4 Yıl Önce

Doğruya Doğru

ABD Türkiyede Muhalefeti daha çok desteklemeliyiz dedi acaba niye
  • 4 Yıl Önce

GokTurk

Sat batan Geminin son mallari,Sat bakalim insAllah yugoslavyadan kotu duruma dusmeyiz,Sonumuz kotu gidisat iyi degil,Allah sonumuzu hayir etsin
  • 4 Yıl Önce

Cemoka

Defolun
  • 4 Yıl Önce

müslüman

yabancıya vatan toprağını satmaya karşıyız. vatandaş ev alamaz hale geldi. kendi vatandaşınızı da düşünün artık.
  • 4 Yıl Önce

mahmut hüdai yılmaz

filistinliler de bir zamanlar böyle toprağını evini satıyordu. şimdi ne haldeler? türkiye yabancıya cennet. almancıya da cennet. bir tek vatandaşa cehennem.
  • 4 Yıl Önce

Totti

Kendi halkımız alamıyor bari onlar alsın
  • 4 Yıl Önce

Zafer03Afyon

Yeni Akit sende alkışlıyormusun bu habere.Bu topraklar kanla alındı,kanla verilir neden demiyorsunuz...
  • 4 Yıl Önce

Melis Sezen

Merhaba afedersiniz ama Ruslar çok salaklar
  • 4 Yıl Önce

Çanakkale şehitleri

Bastığın yerleri toprak diyerek geçme tanı. Düşün altında binlerce kefensiz yatanı sen şehit oğlusun yazıktır incitme atanı verme dünyaları verselerde bu cennet vatanı.
  • 4 Yıl Önce

Özkan

Vatandaşlık satılık, araziler satılık, konutlar satılık. Yakında hakkıda satarlar. Şehitlerin kanı ile alınan toprağı satmak ihanettir!!! O zaman askerliği kaldırılınca gençlerimiz para ile ele geçirilecek topraklar yüzünden"ne şehittir,ne gazi; hiç yoluna gitti niyazi" olmasın.
  • 4 Yıl Önce

meleknur

BU SATIŞLARIN GÖZDEN GEÇİRİLMELİ! HATTA SINIRLI SATILMALI! 20 YILLIĞINA SATILMALI! YİRMİNCİ YILIN SONUNDA DEVLETİMİZE KALMALI! ÖDENEN PARANIN DEPOZİTO OLARAK BİR KISMI GERİ ÖDENMELİ! YOKSA BUNLARIN ÖNÜNE GEÇİLMEZ! SAVAŞLA BAŞARAMADIKLARI NI PARAYLA TAPACAKLAR! TABİ PARALARI İŞ GÖRÜYOR! ON KİŞİ TOPLANIP KOCA BİR YER ALMA HIRSLARI OLUR VE GELECEKTE FİLİSTİNİN DURUMUNA DÜŞECEK BİZLERE MERHABA
  • 4 Yıl Önce

meleknur

BU TOPRAKLAR PARASI OLANIN TOPRAĞI OLAMAZ! BU MİLLET YABINCILARIN KİRACISI OLMAYI HAK ETMİYORUZ!!!!!!
  • 4 Yıl Önce

meleknur

BİZİM MİLLETİMİZ YURT DIŞINDA MAL MÜLK YER ALIYORLAR, BİZDEN DE YABANCI MİLLETLER ALMA HAKKINA SAHİP. FAKAT BİZİM MİLLETİMİZ HİÇBİR ÜLKEYE HAİNLİK FİTNE DÜŞÜNMEZ, KAOS ÇIKARMAZ, KÖTÜLÜĞÜN FİTİLİNİ YAKMAZ,İNSANINI,EDEBİNİ BOZMAZ. BİZİM MİLLETİMİZ GİTTİĞİ ÜLKEYE SAYGISIZLIK ETMEZ. BİZİM MİLLETİMİZ EĞER BAŞINI GÖRÜR İŞİNİ. ÖYLE BİR DURUM OLSA BİLE EN AĞIR CEZAYI OL ÜLKELER AFFETMEDEN DE VERİR.
  • 4 Yıl Önce

meleknur

YABANCIYA TOPRAK SATMANIN SINIRI ŞARTI ŞURTU OLMALI. IKINTILI DURUMLARDA YABACILARIN ALDIĞI EVLER OTOMOTİKMAN TÜRKİYE KANUNUNA GÖRE TÜRK DEVLETİNİN MALI OLMALI
  • 4 Yıl Önce

meleknur

FİLİSTİN OLMAK İSTEMİYORUZ!
  • 4 Yıl Önce

meleknur

HİÇBİR YABANCIYA YER VE KONUT SATILMAMALI! PARASI OLAN TOPRAKLARIMIZI TEKER TEKER ALSIN,SONRA NAMLUYU BİZE ÇEVİRSİN. EĞER BU SATIŞLAR DOĞRUYSA KABUL ETMİYORUZ.
  • 4 Yıl Önce

meleknur

RUSYA UKRAYNA YA SAVAŞ AÇTI TÜRKİYE Yİ İÇİNE ÇEKİP BİTİRMEK İÇİN ORADAN BAŞARAMADI. UKRAYNA YA DEDİĞİ GİBİ UKRAYNA TOPRAĞINDA BENİM HALKIM ÇOĞUNLUKTA O TOPRAĞI BANA VERECEKSİN! UKRAYNADA EN HAKLI OLUŞUYLA HAYIR DİYİNCE GELİNEN DURUM. ŞİMDİ SIRA TÜRKİYEDE
  • 4 Yıl Önce

Abdullah Murat

Allah bile dünyadaki temiz rızıklarım iman edenler içindir. Buyuruyor basılmış kağıd karşılığına daha doğrusu sakınmadan yapılan az bir dünya faydalanmasına Allahın açık düşman edindiklerine kendine lazım evleri araçları yeraltı zenginliklerini satıyorsun. Bunların bir çoğu tükenen yok olan şeyler. Bu esasen en önemlisi. diğeri Alım gücü 10x olana iç pazarı açıyorsun. Fiyat dengelerini değiştiriyor alıcı çıkıyor diye fiyat yükseliyor. Yani ihraç ediyorsun bir kaç zengin kazanıyor devlet vergiyle kazanıyor diye gene o kağıtlara. Ama alım gücü okadar olmayan halk daha kötü oluyor. Malın seçilmişi kötüsü halka iyisi kafire düşmana. İslam birliği kurulmalı müslümana serbest olmalı Allahın düşman dediklerine savaşılarak alınmış ne toprak nede mülk satışı yapılmalıdır. Müslüman için vatan olduysa o küfürle savaşılarak alınmıştır. ki bu topraklar öyle miras kaldı. Sonra islamı hem yasalardan hem kalplerden çıkardılar zamanla. O zaman en değerlisi kaybedildi zaten
  • 4 Yıl Önce

Fuat yıldız

Baş parayı al ülkeyi iyi propaganda herşey güzelburdakinede al asgari ücreti öl çöplükte propagandası
  • 4 Yıl Önce

kayserili

yabancilara vatandaslik verilmesin, aliyorlarsa konutu alsinlar ve bu is orda bitsin. cennet ulkemde konut sahibi olmak yetmiyormu? vatandaslik verme rezaletinden vazgecilsin..... bu pis yabancilar dengemizi bozacak bir gun. iranlisi en basta
  • 4 Yıl Önce

Selim

Hangi illerden tam olarak?
  • 4 Yıl Önce

RECEP

BEN bu ülkede doğdum bu ülkede türk olarak öleceğim ben kiracıyım ev almayı bırak kiramı veremiyorsam şehit kanlarıyla sulanmış bu topraklarda elin gavuru lüks konut alıp yaşıyorsa ben enflasyona yeniliyorsam aldığım üç kuruş 2930tl ile kira faturalarımı ödeyemiyorsam 20 yıldir oy veriyorsam ben 2023de niye yine aptal gibi sana oy vereyim
  • 4 Yıl Önce

Kemal

Rezillik Para olsunda gerisine bosver...
  • 4 Yıl Önce

Afyonlu emekli

Bakanlık buna dur demeli kendi halkinin ihtiyaci olan ev alma hakkını neden yabancilara veriyoruz bakanım,insaf degil mi paramiz yetmiyor diye mi başkalarına yabancilara peşkeş çekiyorsunuz yazik aklınıza
  • 4 Yıl Önce

Metin

Yabancılara konut satılmasının faturasını akp ev kiralarını sınırlayarak vatandaşa kesti bu ülkede anayasa mahkemesi var bu eşitsizlik yasasını iptal etmelidir
  • 4 Yıl Önce

kandıralı vatandaş

ne iş ne aş ne arsa nede başka bir şey istiyorum sadece kendi tarlama yaşamak ve sebzemi meyvemi alıp insanlardan uzak bir hayat yaşamak için tarlama bir konteynirlik izin verin boğazda malikhaneden daha görkemli gelir bana
  • 4 Yıl Önce

Slm

400 bin dolara türkvatandaşı ol parayla ölçülmeyen bir vatandaşlık vardı artık oda ticaŕì oldu bakalım daha nelerimzi satışa çıkaracağız ak parti döneminde heryol para yeterki ticaret olsun artık herşeyin nur maddi karşılığı var
  • 4 Yıl Önce

Ali

Satmaya devam sırf parası var diye yabancılara, gariban bunların hesabını seçimde soracak.
  • 4 Yıl Önce

F can

Suriyeli iranli afgan simdide rus mu. Yazik ya. Ne olacak sonumuz.
  • 4 Yıl Önce

Cemalettin

Yabancılar beşer onar ev toplarken Türk vatandaşı ev yerine kümes bile alamaz hale geldi. Yabancılara ev satışına süratle devam. Bu politika çok güzel. Hükümet kendi ayağını bağlamaya devam ediyor. Cumhur başkanımızın bu olaya acil el atması gerekiyor.
  • 4 Yıl Önce

can

sözde bekacilar yüzkarasi haberi vatandaslik para ile mi satilir. nerede milli durus mavallari edenler
  • 4 Yıl Önce

H.S.

Nasrettin Hoca ağaca çıkmış dalları budama yapıyormuş. Yoldan geçenler hoca ne yapıyorsun diye sormuş .Hoca da görmüyormusun dal kesiyorum demiş.Tamam hocamda bindiğin dalı kesiyorsun denince ,hoca da dururmu(parayı veren düdüğü çalar demiş) anlayana
  • 4 Yıl Önce

Rabia Zafer

TŪRKİYE 'DE BU KADAR YABANCI OLMASI EV ALMASI İYİ DEĞİL BİR NEVİ İSTİLA .
  • 4 Yıl Önce

Akıl?

Dünyanın hiç bir ülkesinde 400 bin dolara vatandaşlık yok. En az bir milyon dolar olmalı ve 10 yıl satamamalı
  • 4 Yıl Önce

Bey

Yabancılara konut satışına karşıyım.
  • 4 Yıl Önce

Yücel T

Yabancılar bu ülkede bizden daha mutlular ev almak hayel oldu
  • 4 Yıl Önce

Hasan

Aman ne mutlu bize... Bizim vatandaş başını sokacak ev alamıyor...
  • 4 Yıl Önce

şeyh şamil

yabancıya satışta mutlaka ayrı bir yüksek kalem vergi olması lazım ki veya TC vatandaşlarına vergi indirimi olması lazım ki, konut fiyatları astronomik artmasın. Artarsa da aradaki farkı ilk konut sahipleri için devlet ödesin veya onlara bu fiyattan ev yapsın.
  • 4 Yıl Önce

Tuşa güven olmaz

Kırım ve donbastiya böyle yaptılar içeride Rusya desteği vardı , yakında Türkiye'de olur Allah korusun çok basit ev sahibi yapılan var
  • 4 Yıl Önce

osmanmert

ak parti uyuma bu konu vatandaşın derin yarası bunun hesabını ödeyeceksiniz. böyle başıboşluk olurmu hangi planla bu yerleşim oluyor
  • 4 Yıl Önce

İşsiz

Memleket vatandaşına zor. Diğerlerine yağma Hasan'ın böreği...
  • 4 Yıl Önce

567

rus ajanlar ülkeye yerleşiyor ülke doldu ajanlar ergeç türkiyeyi ele geçirip türkleri yok edecekler bizde kurtuluruz allaha hamdolsun bu kafir değmez putperest topraklardan
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23