• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İslam'da taşınması bile haram olan içkiyi helal para kazanmak isteyen taksiciye taşıtmak istedi! "Abla ben Müslümanım!" sözleriyle tepki gösterdi

Kadın bir müşterisi tarafından içki almak için tekel bayii önünde durdurulan taksici, içki taşıyamayacağını söylemesine rağmen zorla taşıttıtılmak istemesine isyan etti. "Ben Müslümanım" tepkisinde bulunan taksici, İslam'da taşınması bile haram olan içkiyi taşımak istememesi nedeniyle vatandaşlar tarafından destek gördü.

33 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

KEMAL

Allahına kurban kardeşim, Alnından öpüyor, sarılıyorum, Rabbim her daim helal kazanç versin, rızkını bereketli eylesin, kötülerden korusun, işin gücün ras gelsin
  • 4 Yıl Önce

Abdullah Murat

İslam ve imanın sırasını bilmek lazım. Bunu Allah kitapta bildirmiştir. İbadetsiz boyun eğmeden o elçiye tabi olmadan iman ettim denemez Ayette biz iman ettik dediler. Hayır siz iman etmediniz teslim olduk müslüman olduk diyin İman ancak tabi olup boyun eğerseniz kalplerinize cennetin bir anahtarı olarak Allah tarafında yazılacaktır. İslama girişin şartları vardır Tövbe 11de onlar tövbe eder Allaha boyun eğer namazı kılar zekatı verirlerse dinde kardeşiniz olur ayetide islamın şartları olduğunu bildirir İbadetsiz ahlak sahibi olduğunu iddia edenler Allahın emrine açıkça kulluğun şartı yaptığını yerine getirmeden isyan ile ancak ahlaksız olunur. Vergi vermeden iyi bir mükellef olur musun hayır zekatta namazla birlikte Allahın kullarından istediği ilahlık hakkıdır.
  • 4 Yıl Önce

tuncay kahveci

helal olsun kardeşım
  • 4 Yıl Önce

hakkı

keşke alkol alanlar kadar vicdan sahibi olabilseniz amma nerede müslümanlığın ölçüsü ne sakalda ne kıyafette ne namazda nede oruçda vicdan ve merhametle ölçülür bunu anladığınız zaman iman sahibi olup yapılan ibadetlerle bu güzel ahlakı taçlandırırsınız dostlar
  • 4 Yıl Önce

Av.Bülent DEMİR

Taksici kardeşimi gönülden tebrik ediyorum. Yanındayım yiğit müslüman ! Adamsın Adam
  • 4 Yıl Önce

şeri müslüman

işte müslüman böyle olur müslüman laikim deyip her türlü dansözlüğü yapmaz ya allahın hükümlerine uyar yada karşısında olur esnemesi kıvırması aması fakatı lakini olmaz
  • 4 Yıl Önce

türkmenbeyi

müslüman tepki vermezse başımıza daha çok şeyler gelir. helal olsun abiye
  • 4 Yıl Önce

ÇİSO

Sana helel olsun Allah CC razı olsun.
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş

Gönlüne, kalbine, ağzına sağlık kardeşim.
  • 4 Yıl Önce

mustafa

helal olsun kardeşim.
  • 4 Yıl Önce

Abdullah Murat

Yanında içki olsun içsin içmesin tesettürsüz imansız dinsiz ateist pislik ve şeytanın dostu sıfatını Allahtan almış şeytan adına mücadele eden bir varklık, dilsiz gazeteye sarılı bir içkiden daha tehlikeli ikisinide taşımak büyük vebal ve başına gelecek kötü bir hükme vesile olacaktır. Allahın emrettiği düzeni adaleti ahlak ortamını iyiliği emrederek kötülükleri yasalar ile yasaklayarak sağlamak zorunludur Bunu yapmayanlar başka bir yol olduğunu iddia edenler Allahın bunu işleyenler kafirlerdir dediği kırmızı çizgisini tercih meselesi Allahın hükümlerini uygulanamaz ilan edenler Ayrıca Allahın şu uyarısı ile muhataptır Büyük sınırları aşıp kafir olup şeytanın dostu sıfatını almış olanlara boyun eğerseniz sizde şirk koşanlardan olursunuz Şirk affı söz konusu olmayan ebedi cehennemlik yapan büyük bir suçtur Gizlisi vardır açığı vardır. Fiiller ebedi cehennemlik yapar. Büyüklerden korunmak namusu şerefi emaneti korumaktır Canı korumaktan önceliklidir.
  • 4 Yıl Önce

Gökdemir

Geçen gün bir tv kanalında sarık cübbeli bir kardeşimiz, oturduğu sitede bazı site sakinlerinin kendisine; bu kıyafetinle çocuklarımıza kötü örnek oluyorsun dediklerini söyledi. Ne acı ki Müslümanlar bunlar kadar cesaret gösterip de; adeta çırıl çıplak gezenlere, çocuklarımıza kötü örnek oluyorsun diyemiyor. Sözün bittiği nokta.
  • 4 Yıl Önce

Tebrikler abim

Ayyaş berduş laik kafalar ne anlar abim helal haram dan bunların ez cümlesi zındık olmuş dinden çıkalı seneler olmuş içki ve fuhuş bir çoğunun bir numaralı herezesi.Senin leş içkini taşımak zorunda değil bu adam bu müslüman hassasiyetine sahip akıllı adama bu dayatmayi yapamazsin defol git cehennemin dibine zıkkımın pektirigini iç
  • 4 Yıl Önce

Ali Karakeseli

Şöför çok haklı, bayanın yaptığı da halsizlik. Ne demek “şöför bey, bu şişeyi lütfen bir tarafınıza sokun”. Al içkini, git evinde iç değil mi.
  • 4 Yıl Önce

fetösavar

bir kaç iyi adama ile gidiyoruz..
  • 4 Yıl Önce

Abdullah Murat

Bu konu hakkında Peygamber sav hükmü var taşıyana üretene içene lanet vardır Kuranda İçki şeytan işi bir pisliktir tanımı yapılmış ve yasaklanmıştır Birde islamda kıyas vardır içki şeytan işi bir pislik ve insanları birbirine düşürmekte kullanmakta olduğu bildirilmiş Bir dinsiz ateist ise şeytanın dostu onun adına savaşan neferidir Şeytanın kadınlarıd akullandığı bildirilmiştir Tesettür şartını taşımayan açık saçık mini etekli bir kadın müslüman olamamış şeytana hizmet etmekte ulu orta Allaha isyanı sembollemekte ve pislik denen isyanı normalleştirmektedir Yani tüm bunlar kıyas ister ve Laik düzende helale ve temize o sistemde yaşayarak ulaşılamayacağı bir gerçektir. Küfre tabi yaşamak küfre sebep hatta şirke vesile yapılmış büyük denen kırmızı çizgilerdir.
  • 4 Yıl Önce

Tebrikler kardaşım

Başkasının günahına, zıkkımına ortak olmak istememek suç mu kardeşim. İslâmda içki haram. Başkasını neden ortak etmek ister bu çürümüş kof beyinler. Günümüz pisliklerinin kaynağı içki değilmi. Alenen hayvan gibi cinsel ilişkiye girenler içki içenler değilmi. Esfel-i safilinler.
  • 4 Yıl Önce

ZIKKIMIN KÖKÜNÜ İÇESİN

Şoför kardeşimi tebrik ederim Allah yar ve yardımcın olsun
  • 4 Yıl Önce

Fikret

Adamsın. Türk adı ile bir yorumcu yobaz demiş yobazin ağa babası kendisi. İçip bebek sahilinde ne b.k yediklerini dünya gördü. Mayaniz bunu kaldırıyorum çağdaş Türk
  • 4 Yıl Önce

Slm

Tekel bayisinde durmayan taksici bence yatırdığım paranını faizini almak isdediğimde banka önündede durmasìn Faizde müslümanlara haram
  • 4 Yıl Önce

Helal olsun

Helal olsun sana kardeşim
  • 4 Yıl Önce

Eray Dalgıç

Pek Müslüman sayılmam, arada bir içkide içiyorum. Taksici kardeşime yerden göğe kadar hak veriyorum. Herkes bir başkasının inancına, fikrine saygı duymak zorunda. İnancından dolayı hiç kimse, başka bir kişiyi zorlayamaz.
  • 4 Yıl Önce

Serkan Kaya

Helal olsun samimi müslüman... provokasyon a getirmek isteyen müşteri görünümlü günahkar
  • 4 Yıl Önce

Engin

Zillette anlayış yok. İmkan olsa hepsini avrupaya gönderseler
  • 4 Yıl Önce

Maraşlı

Yobazin birisi yalanlarına Erbakan hocamızı da katmış ya ,buna ne diyecek Erbakan hocamızın mirasını hoyratça harcayan k.mol.efendi.
  • 4 Yıl Önce

Ufuk

Helal kardesime boyle delikanli muslumanlar kalmis demek...
  • 4 Yıl Önce

Karadenizli

Ickinin vergisinden alinan paralarla maas alinca helalmi oluyor taksinin parasini verince her b,k tasir musteri birakin gundem degistirmeyi taksici șofer elli liralik mesafeye ikiyuz tl aliyorlar yuzde sdoksani yapiyor
  • 4 Yıl Önce

Turk

ERBAKANIN EN GUZEL LAFIYDI. SANA NE ...SANA NE....ISGUZAR TAKSICI....YOBAZ
  • 4 Yıl Önce

Çerkezköy

Bravo kardeş RABBİM SENİ KORUSUN MUTLULUKLAR VERSİN
  • 4 Yıl Önce

www

Helal sana taksici kardesim, bu zor günlerde gösterdigin samimiyet icin Allah cc senden razi olsun!
  • 4 Yıl Önce

Molla kasım

Bir müminin muhalefeti elbette takdire şayandır fakat bu tağuti düzenle yönetilen bu devletin diyanet diye bir paralı din adamları topluluğu varki bunlar Allah cc ın adamı dininin adamı olsa her şey bambaşka olurdu fakat bunlar halinden memnun fakat zemin altımızdan kayıyor Allah cc sonumuzu hayr eylesin
  • 4 Yıl Önce

Maraşlı

Sen Rabbimin emrine sahip çıktın ya Allah da sana sahip çıksın,azgın azınlık içmeye devam ondan sonra sahillerde metrolar da.......siz anlayın....
  • 4 Yıl Önce

Kardeşin Abdullah

Allahına kurban kardeşim, Alnından öpüyor, sarılıyorum, Rabbim her daim helal kazanç versin, rızkını bereketli eylesin, kötülerden korusun, işin gücün ras gelsin
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23