• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Türkiye'deki Rusya vatandaşları isyan etti: Çok içiyorlar

Türkiye'de yaşayan Rus turistlerin alkol aldıktan sonra taşkınlık çıkaran Almanlardan şikayetçi oldukları öğrenildi.

24 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

ÖZER KARAGÖZ

Ruslar mı çok bahşiş bırakıyormuş. Adamlar dünyanın en cimri halkı.
  • 4 Yıl Önce

Ali

Alanya’da gördüm İnan öyle bahşiş bırakıyorlarki orada taksiler bile turistlere çalışıyor acile gitmem gerekmişti bana resmen taksi dolarla ödeyeceksen bin dedi bende öyle kaldım

Yerli

Misafir misafiri istemezmiş, ev sahibi hiç birini :)
  • 4 Yıl Önce

Pamukkale

Ülkeme turistler gelmesin, tüketimi fazlalalıştırıyorlar ve hayat bahalınığını sebep oluyorlar. Hiç bir turist gelmesin. Bize çok zararlı bunlar.
  • 4 Yıl Önce

Özkan

Bu haber beni çok güldürdü. Biz hepsinden şikayetçiyiz
  • 4 Yıl Önce

Basayev

Boşa dememişler Alman usulü diye Türklerin gözünü seveyim dünyada
  • 4 Yıl Önce

H.S.

Aman turizm çok önemli,tartıştığınız konuya bak.almanlar içip sıçıp taşkınlık yapıyorlar ,ruslar, bundan rahatsız oluyorlar,akit sen neden rahatsızsın adam gibi renginizi ortaya koyun.Ben şahsen müslüman olarak üçünüzdende rahatsızım,Vessalam
  • 4 Yıl Önce

Lothar Plank

Schön für euch mehr Trinkgeld von Russen zu bekommen dafür dürft ihr deren Dreck beseitigen.
  • 4 Yıl Önce

Murat

Türkiye'de yaşayan turist nasıl oluyor ya?
  • 4 Yıl Önce

Fatih

Bizde almandan ingilizden rus dan suriyeliden pakistanlidan tüm yabancıdan rahatsiziz üstüne akit gibilerinden kendi ülkemizde biz yabancı olduk ev fiyatlarına baksan bu ne ya allah bin belanızı versin akit gibi yalakalarin
  • 4 Yıl Önce

Arif

Gezici , geziciyi istemez , ev sahibi hiçbirini istemez , dedikleri bu olsa gerek. Dolara ihtiyacımız var , içene , sıçana karışmayın.
  • 4 Yıl Önce

Subutay

Vay aq ülkenin zevki sefasını gavurlar yaşıyor. Birde şikayetçi ...ler.
  • 4 Yıl Önce

Semo

Basın gidin ülkenize bizim kahkahalarimizi siz atiyorsunuz
  • 4 Yıl Önce

defolayol

Dangalak ruslar defolup arabın salak çölüne gitsinler o zaman.. ayrıca, giderken yanlarına alacakları bazı diğer dangalakları da bedava verir laik TC Cumhuriyeti...
  • 4 Yıl Önce

Seval

onlar Arabistan’a gideceğine gider intihar eder sen ne diyon kardeş

Doğruya Doğru

Ruslar Almanlar oy kullansa CHP tek başına iktidar olur gibi.
  • 4 Yıl Önce

cem

ARAPLAR,AFROAMERİKALILAR SİHAYİLER, HERKESTEN FAZLA İÇİYOR KÜP MİSALİ, SİZ GÖRMEK İSTEMİYORSUNUZ.
  • 4 Yıl Önce

LEVENT TANERİ

Bu kadar senedir TURKIYE ye gelip giden RUSLAR istediği kadar içebilir TEK istediğimiz taşkınlık ve etrafı RAHATSIZ edecek davranışlardan kesin uzak durmaları
  • 4 Yıl Önce

ramses

yabancıya gelince tat,il paketleri bedava ;gelirse doru paralısı gels,n ,öbürkülerle işimiz olmamalı ,bizm bazı Türkler yunana gidiyor harekat yapsak kalcaklar orda ;niye orda eziyet çektilerde bzi burda en şaahne toprakları verdik ya ;yapmayın be kardeşim ,cnn de bile yazdı gitmeyin bu senen helen artıklarına nolur? Türkiye dünya güzeli şahane yaa!ne  var? yunanda bir kere insanlık yok orda her şey para!sonra mülteci gelmesin ,eee sen niye geldin baba ?Türkiye için çalışcak gelsin ,öbürüsü acem olsun arap olsun muhacir olsun işimiz olmaz!
  • 4 Yıl Önce

hülya

bütün turistleri sınırdışı edin.
  • 4 Yıl Önce

Mert

Bende touristphobia var gördümmü gıcık gidiyorum

tasova

Rus isyan ediyorsa dunyanin sonu gercekten geldi. Rus Turkiye Icmeye geliyor, 200 dollar birakiyor (Italya,Fransa'ya giden turist 2000dollar birakirken), pisligini birakip gidiyor.
  • 4 Yıl Önce

Ahmet

Aynen dediğin gibi biz yabancıların pisliğini temizlicez yabancılar eğlenicek bu şekilde ben bi paraşüte biniyim dedim tatil yerinde dolarla biniliyor dedim bu ne la

Hayrettin HATUNOĞLU

Bu turistleri CHP'liler çok severler. CHP içeni sarhoşu sever. . sınıf vatandaşlar bunlar.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23