• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

TOGG'un fiyatı kesinleşti! Vay anam vay

Türkiye'nin yerli otomobili TOGG'un 2023 yılında satışa çıkması bekleniyor. TOGG'un fiyatı ise 1 milyon lira olarak belirlendi. TOGG'un satışa çıkacağı 2023 yılı için birçok AK Parti milletvekilinin talepte bulunup sıraya girdiği öğrenildi.

141 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

mmrsnn

Fatih Altaylı'dan bize ne
  • 4 Yıl Önce

bekir

Halk alıp binebilirmi halk onu haber verin siz asıl....
  • 4 Yıl Önce

Ebusaid

Bedava. Dizel qashqai fiyatına TOGG.
  • 4 Yıl Önce

Vatan sever

Ulan bu ARAÇ zengine hitap ediyor Buna rezillik nerde halkı düşünen Ahiret var hesap var
  • 4 Yıl Önce

reis

arkadaşlar neden anlamıyorsunuz dış güçler emtia fiyatlarını arttırdıkları için dolayısıyla arabanın fiyatı yükseldi vekillerimize hayırlı olsun
  • 4 Yıl Önce

Vay bee

Vatandaşlarımız büyük bir heyecanla TOGG a başvurup sıraya girmiş ama halk sadece uzaktan bakacak.. TOGG acın halinden ne anlar ki vatandaşlara hayırlı uğurlu olsun .halk da haddini bilmeli sahibi bulabilirse sukretmeli
  • 4 Yıl Önce

Serkıs

Sövmek istemiyorum yeter
  • 4 Yıl Önce

Toros 12 sw

millet TOFAŞ a devam edecek demekki
  • 4 Yıl Önce

meyyid

bende milletvekili olsam 2 tane alırdım.bunu söylemeyin bile.millet sinir olur ve vekil düşmanı olur.
  • 4 Yıl Önce

Hakan Akyüz

Hayaldi yalan oldu Artık Togg olsa farketmez orta ve alt gelirli insanına 1990 /2000 model araç durmak yok yola devam !!!
  • 4 Yıl Önce

Yap 400 k fiyat

Sat milyonlarca neden 1 milyon hemen kar mı yapmayı düşünüyorsunuz? Herkes alsın milyon adet yaparsın daha iyi değilmi? madem Türkiye'nin otomobili yap 400 bin fiyat uygulaması. 1 milyon fiyat çok yüksek olmuş. Sen halkı düşün.
  • 4 Yıl Önce

Bu habere istinaden

Aga hitlerde Wolkswagen yapılırken herkesin alabileceği bir araba tasarlattı ve halkın büyük çoğunluğu bu arabaya sahip olmuştu yani halkı düşünüyorlar mı?
  • 4 Yıl Önce

Tüplü Honda civic

Tüplü Honda civic 810tl Elektrikli togg 1000.000 olsun çok mu. Hatta bu petrol fiyatlarında bedava gezinti sunan bir araç.
  • 4 Yıl Önce

Vay anam vay mı çüş mü

Kime hizmet tog normal vatandaş ancak uzaktan seyreder
  • 4 Yıl Önce

özlem

İyide zaten bu araba zenginler için yapıldı normal vatandaş bu na zor biner Türkiye şartlarında iyi derseniz ÖTV ve kvd gerçeği var bu ülkede vergiler dahil işte ne düşünürsünüz bilmem ama araba çok pahalı bide yerli olcak
  • 4 Yıl Önce

Fakir Fukara

Toogg için benim maaş ile 124 yıl çalışmam lazım kredi çeksem ALLAH kızar, o yüzden ben 14 bin liraya aldığım sarı Şahin ile devam
  • 4 Yıl Önce

Dayi

Akit senelerdir hikayeler yazıyordu. Adeta Asgari ücretliler bile 2 şer 3 er satın alacaklar gibi yalan haberler yapıyordular. Ne oldu akit,
  • 4 Yıl Önce

doğruya doğru yazan beyinsize

togg u solcular almaz onlar bmw mersedes alır demiş.önce senin ağababaların bi mersedes sevdasından vazgeçsin 15 tane uçağı bi bıraksın solcunun mersedesini sonra düşünürsün 
  • 4 Yıl Önce

Mehmet ys

Fakirler alın bir toog görelim
  • 4 Yıl Önce

Ezel

Adı yerli otomobil bukadarida olmaz çok pahalı Türkiye'de urtildigi halde bune ya kazuigin buğu alanda akilyok Avrupa'da üretilen otomobiller bile aynı ülkede bukadar pahalı değil vergisi yok otevesi yok kendi ürettiğimiz otomobil hayırdır parçalar Avrupa'danmi geliyorda vergi oteve kadeve işçilik biniyor yuuuh yani
  • 4 Yıl Önce

Ezel

Ha ha ha
  • 4 Yıl Önce

Yılmaz

Yerli ve milli ise bizi niye başka markaları almaya zorlıyorlar. Diğer markalardan daha ucuz olması gerekmiyormu
  • 4 Yıl Önce

Gariban

Niye millet vekilleri almasın.kerizler sagolsun
  • 4 Yıl Önce

Ali kocabaş

Biz maaşı Euro ile mi alıyoruz. Yüzde yüz yerli olan arabayı bize Euro ile kitlemeye mi çalışıyorsunuz .sizin yerli ve milliniz bu kadar olur ancak...
  • 4 Yıl Önce

Vatan

Devlet üst görevi yapanlar son sırada olmazsa olmaz tavuk bile önce civcivleri doyuruyor.alın size 2023 seçim tiyosu
  • 4 Yıl Önce

Ayhan

Başka ülkede yapıyolar galiba bu fiyat ne ulann manyakmısınız siz
  • 4 Yıl Önce

dis gücler

3 birini alrsiniz bu fiyat ta
  • 4 Yıl Önce

Aga bu ne fiyattır

Kardeşim dar gelirli bunu nasıl alsın. ? Üretilsin ama arkadaş makul bir fiyatla satışa neden sunuluyor?
  • 4 Yıl Önce

Fatih Aş

Bugün dizel ve benzinli binek bir araç 500 binlerden başlıyor bir Megan 800 binliraysa bu araç yanında bedava hiç vay anam vay babam demeyin
  • 4 Yıl Önce

İRFAN

piyasada orta karar bi arabanın kaç para olduğundan haberiniz var mı..bence togg fiyatı gayet makul..fiyatı alım gücüyle değil piyasadaki rakipleriyle kıyaslamak lazım..sanki togg alamayanlar diğer arabaları alabiliyor.
  • 4 Yıl Önce

tasova

Ne sandiniz 200.000 kalitemi beklediniz, Tamam Turkiye verziyonu ciksin, 50km menzilli aku, 5 sene icinde curuyen, at arabasi kadar emniyetli (yahut daha kotu Tofas kalitesi)
  • 4 Yıl Önce

Kanuni

14 yıl emekli aylığım ile euro alsam ve döviz fiyatları da hiç artmasa benim de bir Pembe TOGG otomobilim olur. Yemek içmek hariç tabiiiii . Sıraya giren kıymetli vekillerime selam olsun.
  • 4 Yıl Önce

Putsavar

%70 enflasyon olduğuna göre piyasaya çıktığında 1.7 milyon olacak.. (çıkarsa tabi.. en son boyama hattı tamamlandı. Teknik-elektronik ile alakalı hibir şey yok daha)
  • 4 Yıl Önce

Bozkurt

Ben kendi açımdan bu arabayı bu fiyata asla ve asla almam kardeşim biz yabancı arabalara vergi yüzünden çok ödemiyormuyuz e nerde kaldı yerli milli araba milletvekilleri alır onların tuzu kuru vesselam
  • 4 Yıl Önce

mustafa

250 lik yamaha motor fiyatından bu yazıyı yazanın haberi varmı veya orta sınıf bir aracın fiyatına baktınmıki...
  • 4 Yıl Önce

Eren

Türkiye'nin başı sağ olsun ! Bunca emek, bunca yatırım, bunca ümit boşuna çıktı ! Türkiye'nin zenginlerinden başka hiç kimse alamaz... en fazla 10 bin kişi... 10 bin kişi araba alabilmesi için fabrika kurmanın ne anlamı var be arkadaş ! Hem hani 100 % yerli olcaktı. Öyleyse, ne diye avro'ya veya dolar'a endeksliyorsunuz ! Değil ise ne diye bizi kandırıyorsunuz ! Tüh be... bir çuval incir heba oldu
  • 4 Yıl Önce

Vatan

Nasılsa zenginiz alırız birer tane ne var 1 milyon tl nedir ki reis olduğu sürece uçak bile alırız dünyanın en iyi 10 okenomisine sahip bir ülkeyiz milli gelirimiz 25000 dolar her gün manda yoğurdu kestane balı medine hurması yiyen bir miller var karşımızda onların doları varsa bizimde allahımız var
  • 4 Yıl Önce

Antimisafir

Misafir arabayı alır, ön koltuğunda yemek yapar, arka koltukta uyur, bagajda banyo yaparsın.
  • 4 Yıl Önce

Adam

Alırlar parası olan alır....
  • 4 Yıl Önce

KOOOOOOŞUN KELEPİR CİP

ASGARİ. ÜCRETLE ARTIK BİR DÜZİNE ALIR HER VATANDAŞ YERLİ MİLLİ
  • 4 Yıl Önce

Kaya

Nasılda dalgalar. geçiyorlar askari ücretle insanlar nasıl alacak
  • 4 Yıl Önce

ahmet yılmaz

Güney DOĞULU. yorumlar harika. devamını vatan millet adına bekleriz
  • 4 Yıl Önce

Kanuni

Euro 11 lira iken şahin doğanda 7bin 10 bin TL arasındaydı .tedavülden kalkması gereken bu arabalar için şimdilerde 70 binle 100 bin arası para isteniyor buna nediyeceksin karalama politakaniz buraya kadar vatan hainleri
  • 4 Yıl Önce

ersan

hani bu arabayi herkes alacakti vay be sadece akp lilere ozel yapilmis akit siz kac tane alacaksiniz
  • 4 Yıl Önce

Cemal

Hani bu yerli arabaydi fiyati dolara endeksli vay memleketim vayy
  • 4 Yıl Önce

@@@

Ne demek efendim lafımı olur, her asgari ücretli 1 miyon verip bu arabadan alır. Hatta 2 miyon yapın fiyatını.
  • 4 Yıl Önce

Berlinli doktor

Berlin’de ailemle yaşıyorum, ak parti yönetiminden 6 yıl önce kaçıp kendime yeni hayat kurdum, Berlin’de yaşayıp çalışıyorum, Alman vatandaşlığına da başvurdum cevap bekliyorum. Buradaki kazancımıza göre 1 milyon TL iyi fiyat, eğer Almanya’ya bu fiyattan gönderilirse ben de bir tane almak isterim. Sonuçta yerli ve milli arabamızı Almanya’larda tanıtmak görevimiz. Kusura bakma BMW, kusura kalma Mercedes artık bizim TOGG’umuz var.
  • 4 Yıl Önce

kamil

hersey zaten dolarla, tl ye bisey yok. hadi yasli amcalar goster anahtarini diyebilecekmisin. ulkenin vatandasligini bile dolarla satiyorlar. yerli ve milli edebiyati yapmayin
  • 4 Yıl Önce

SINAN ERGÜL

PEKİ ÇOK GÜZEL ELHAMDÜLİLLAH BUNUN BİZE GARİBANA YARİYAN TARAFI NERESİ EĞER KIRSALA İNİLMESSE 2023 HAYAL OLUR İLK AK PARTİ KURULUP MİLLETİ AYAKTA KARŞILADIKLARI ZAMANA GERİ DONERLERSE İYİ OLUR YOKSA SONU HÜSRAN......!!!
  • 4 Yıl Önce

RECEP ALI AKBAS

BIR MILYON ÇOK PARA BEN CUMHURBASKANI OLURSAM BIR TOGG BIR EV 2MILYONDA CEP HARCLIGI ASGARI UCRETLIYE ZENGIN E YOK
  • 4 Yıl Önce

misafir

Sürekli ağlayan bir tayfa var ama galeriye gittiğinizda sıfır km araba yok. herhalde tatile gelen turistler araba alıp gidiyorlar Yıllarca montaj reno, tofaş marka arabalar satıldıysa yerli malı aracımızda satılır merak etmeyin..
  • 4 Yıl Önce

Sıradayız

Emekliler de sırada, bir milyoncudan TOGG almak için.
  • 4 Yıl Önce

Kasım

Önce vatandaşın hakkı olmalı
  • 4 Yıl Önce

Sorry

Cussss Benim emekli maasi sadece ikibinbesyuz ayda Rakamlada yazayim 2500 Acaba kac senede alabilirim Bir hesap eden varmi acaba
  • 4 Yıl Önce

abuzer kömürcü

vericeğiniz oylarda yerli ve milli olsun lütfen...
  • 4 Yıl Önce

Yinalbey

Sıfır bir suv'a 1 milyon pahalı diyenlerin piyasadan haberi yok. Çin malı skywell 1.5 milyona satılıyor. Sedan ve küçük sedan modelleri demek ki 400-700 arasında olacak. Gayet iyi fiyat.
  • 4 Yıl Önce

Kartepeli

HAZRETİ ÖMER RADIYALLAHU ADALETİNDEN BAHSEDENLER LAFLA OLMAZ BU İŞLER. HALK UCUZ EKMEK,YAĞ ,ET KUYRUĞUNDA . MECLİS LOKANTASINDA UCUZ UCUZ YEMEK YİYEN VEKİLLER ,TOGG KUYRUĞUNA GİREN VEKİLLER SİZ Mİ HAZRETİ ÖMER RADIYALLAHU ADALETİNDEN BAHSEDİYORSUNUZ
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş

Ben de herkes gibi umutlanmistim gururla ülkemin ürettiği aracın hayalini kuracaktim,,,Tek umudumuz sebze ve meyvelerin ziraii ilaç kalıntısı ile geri dönmesi,Rusya'nın o ürünleri almaması ve iç piyasada ucuza domates
  • 4 Yıl Önce

Kenan Memiş

Türkiye şartlarında Ortalama maaş belli kardeşim. "Yaparsa AKP yapar" deniliyor ya.. sanki babasının kesesinden yaptırıyormuş gibi de bir algı yaratıyor. AKP'nin yaptığını da yine AKP'liler sıraya girip alabiliyor. Yaratılan Türkiye tablosunda vatandaşı sefalete mahkum ettiler. 1 milyona TOGG satarlar. Ya vatandaş...
  • 4 Yıl Önce

çok sefil emekli

bakanım hemen bu fiattan sıraya yazılabiliyormuyuz emekli parası 4500 alıyorum ucuz geldi bir tanede çocuk için kontenjan olurmu
  • 4 Yıl Önce

Zafer03Afyon

Yeni akit Sende alırsın artık,uzunca zamandır yanlış işleri doğru gibi algı yapıyorsun.
  • 4 Yıl Önce

Caner

Bence piyasada kalacaksa ki oyle olmasi gerek madem yerliyse ki yerli madem oyle la hani bunun otvsi olmamasi gerek ve kdv si olmamasi gerek uzun lafin kisasi vergisiz harcsiz bu araba turk vatandaslarina uygun olmasi gerekmezmi la hani gablo
  • 4 Yıl Önce

Taraflı

Bir tane kendime bir tane de hanıma alırız. Bizim kapıcı da ben de alırım diyor. Bekliyoruz..
  • 4 Yıl Önce

emekli

siz gariban vatandaşımı düşünüyorsunuz, vatandaş bunun 2. elini bile alamaz, adam eski arabasına benzin, mazot alamıyor, gerzekler, şu seçim bir gelse..
  • 4 Yıl Önce

Ali Akaçasız

Yapanlar yaptıranlar kendileri binecekler demek ki... Bize bir şey yok. Togg'unuz mübarek olsun. Olsun da bundan bize ne ? Bal alan da değiliz pekmez satan da. Bırakın yakamızı. Dudak yalamaktan bıktık.
  • 4 Yıl Önce

vatandaş

yerli araba alın size fiyat hala koyun gibi meeeee leyin neyseki 1 sene kaldı seçime enflasyon da hayat şartlarıda normale dönecek bay okonomist ülkenin anasını ağlattı herşeyi sattı üretim yok hep dışarıya mahkum etti ülkeyi alın size sonucu
  • 4 Yıl Önce

Neco

Hani ucuz olacaktı.cikiyor birde utanmadan piyasayı kotuluyorlar devlet yetkilileri.kendi marketlerinde yüzde 300-400 zam yapıyorlar her hizmetlerine gene aynı zammı yapıyorlar.sonrada millete stokcu diyorlar zamci diyorlar.bu nasıl bir zihniyet.
  • 4 Yıl Önce

Tik

Ucuzmuş.
  • 4 Yıl Önce

murat

akit söylediklerinle yaptıkların taban tabana zıt islamı savunurken para için bikinili kadın resmi koymak tuhaf
  • 4 Yıl Önce

Alī

Bizler için hayal. İkinci eli bile alabilen şanslı.
  • 4 Yıl Önce

Şeyh Şamil

Dışarıya bu fiyat bedava ama bize en fazla yarı fiyat olmalı. Devlet sübvansiye etsin.
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Vay anam vay yaaa! Siz daha ekonomimizi bitiren, paramızın değerini yerle bir eden, güzel ülkemizi yabancılar için bit pazarına çeviren kişileri göklere çıkarmaya devam edin! Hadi 1-2 milyonluk ithal arabalar vergiLERden dolayı o fiyat. Yerli diye şişe şişe geberdiğimiz araba niye onlarla neredeyse aynı fiyat! Madem yerli, vergi avantajı niye yok. Yoksa amaç sadece,kodaman, zengin, seçkin sınıf alsın, dar gelirli seçmen sınıf baksın mı?
  • 4 Yıl Önce

VELİ

yerli ama fiyatı MİLLİ DEGİL kimin için üretildiği belli oldu
  • 4 Yıl Önce

Emrullah

laaa zekatınızı geçtim bari sadakanızı verin de bende 96 model aracımın baskı balatasını değiştirim. 1600 tl olmuş Rulman dahil baskı balata. belki o zaman helalleşmeye yüzünüz olur
  • 4 Yıl Önce

oğuzhan aydın

hibrit bir son sistem suv araç için 1 milyon tl piyasanın altında fiyattır. tofaşmı satıyorlar sanki fiyatı makuldür parası olan alır.
  • 4 Yıl Önce

Mühendis

Kardeşim tamam üst segment araç üretin ancak halkın rahat alıp binebilmesi ve ithalatı önlemek için 300-400 bin tl bandında alt segment araçta üretin. Sen bunu yapmazsan o pahalı araçtan zengine 3-5 tane satarken elin gavuru ucuz arabasını ülkeme getirecek yüzlerce binlerce satacak yine ithalat yapacağız cari açık veremeye devam edeceğiz yerli üretim ve sanayi ve istihdam gelişmeyecek. elektrikli araç rüzgarını da kaçırırsak yabancılara kaptırırsak bu işten büyük zarar ederiz. Neden tek model üretme üzerinde ısrar ediyorsunuz. Zihni yapınızı değiştirin. Yanlış yapıyorsunuz. Aciliyetle piyasaya çin malı ucuz elektrikli araçlar gelmeden yerli ucuz düşük donanımlı elektrikli halk arası çıkartılmalı. yoksa yarın çok geç olacak.
  • 4 Yıl Önce

Vatandas nasilnalacak acabaaa

Vatana millette nasil hayirli olacak binemedikten sonra biz calisip uretelim eller binsin biz binemedik
  • 4 Yıl Önce

hay bin gunduz

200 olur mu? son başka param yok onu da kredi çekecem
  • 4 Yıl Önce

Kardak33

Halkın arabası TOGG,,,, Biz maaşı dolarla mı alıyoruz efendiler...
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş riza

Halka ucuz araba üretin vatandaş nasıl alsın Türkiyede ucuz vatandaşın alabilecegi arabaya ihtiyaç var duy sesimi hükümet yetkilileri
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş

Broadwaya devam...
  • 4 Yıl Önce

İşsiz

Yerli ama fiyatı euro'ya bağlı.
  • 4 Yıl Önce

Fatih

Biz gariplere arkasından bakıp sadece gurur duyarız
  • 4 Yıl Önce

Devlet Böyüğü

Dağılın sıra benim deyip araya kaynak atan egoist godomanların ense kalınlığıyla uyumlu fiyatı. türk yapar yaparda ilk becereceyi düzüp sıraya koyacağı kendi soydaşı olur allah türkün eline fırsat vermesin ilk becerdiği kendi yakını oluyor.
  • 4 Yıl Önce

Hasan Bal

Yerli üretim herkes araba sahibi olacak diye açıklandı..
  • 4 Yıl Önce

Engin

Bu nasıl yerli bu nasıl elektrikli. Yırt dışından gelen otomildd dünya vergi var kar var. Birde üstüne elektrikli vergisi az... Bu u ne ya.. Birde neden lümsle başlarsın ilk önce ekonomik çıkar....FİYASKO sen 1 milyona satarsan gavur kaça satar
  • 4 Yıl Önce

envers

sıra gelirse almaya çalışırız.
  • 4 Yıl Önce

KEMALİST

Pekte doğru değil hani ,İMAMOĞLU, daha yeni otobüsler almıştı , Sayın Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın 300 yeni otobüs alımı için aylardır kredi onayı vermediği İBB, öz kaynaklarıyla 160 yeni otobüs almıştı ...sahi ya(?) OTAKAR TÜRK MENŞEI VE NEYDİ AKAİ TEBRİZLİ İRANLI FİRMA TÜRKİYEDE, BURSAMIYDI? :)) gerçekten dedim bu otobüsler ,Türkiye demi yapılmış GAYET NİZAMİ VE KONFORLUYDU..(?)Mercedes almadığı için eleştirilmişti gerçi geçmişte bu memlekete hizmet adına ,burunsuz otobüs Scania Vabis B41 alınmıştı çok konforluydular:))) ama her güzelin bir kusuru vardır derler İETT sağdan direksiyonlu modellerden alabildi nedeni, ihale zorlamaları tartışmalı oldu. Bu da trafikte sıkıntılara sebep verince daha havalı, ABD'den aldığımız çok havalı görüntüsüyle 1946 model Twin Coach'lar sonrası Magirusu,Bussingleri vs.Mercedesleri, geç bunları Anam; babam kimi yemektesiniz,sizin karşınızda kim var ,Türk halkı..? siz yerli mala bahane buldunuz ilk gün bozulmuş ya otobüs(!) bir hikaye vardı neydi o ,hikaye? "devrim arabası":))(?) Kardeşim etme! Kim BMW ,MERCEDESİN düşkünü acaba? biz demekteyiz ki, araba on numara, beş yıldız, güzel ;ama Halka göre bir araba olsun, yoksularda araba alsınlar demekteyiz... Yoksun kalmasınlar: yoksa zenginlerin garajına girerseniz araba koleksiyonu var...!HALKA uygun olsun Rekabet edemezsin böyle, kim alacak bu arabaları kaç milyon araç satabileceksin dış dünyaya kurumları geç ?GALAERİLERE KAÇTANE SATA BİLİR SORDUNUZMUUUU?PİYASA ARAŞTIRMASI YAPTINIZMI?50 yıl kalabilecek mi, bu marka en az 50 sene? düşün bakalım? Yarın daha ucuzunu yapamayacaksan vay haine, terslik var bu işte denir...!
  • 4 Yıl Önce

9.köy

Milletvekili sıraya girer avantadan satın alır .Vatandaş ancak Akbil basar
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Toog fiyatı yüksek istenilen satış rekoru kıramaz, tamam kaliteli iyi Ama alt ve orta tabakaya hukmetmiyor, alt segmente otomobil olurda 300 ,400 tl arası olursa satış rekoru kırar yoksa biz alamayız, zararı yok yurt ici yurt dışı rağbet olsunda biz almayalım .
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş

Yerli olsa ne olur bir milyonmuş ...
  • 4 Yıl Önce

Okur

Fiyat Euro üzerinden hesaplanıyorsa 2023 e daha 6 ay var en az yüzde 15 daha zam gelir demektir. E kim alır bu arabayı tabiki zengin. Fakir mi oda kimmiş sadece oy veren biri. Vekil toog için sıraya girerken asil sadece bakar. Almayı hayal bile edemez..
  • 4 Yıl Önce

Mustekim gungor

Kendilerine özel araba ürettiler halkla zerre ilgileri yok
  • 4 Yıl Önce

Doğruya Doğru

Milli Arabayı Tayyip yaptı diye solcular pek almaz onlar Mecedes, BMW Porshe filan alır.
  • 4 Yıl Önce

Ramazan

Biz üretiyoruz kendi milletimize dolar kuruna göre satıyoruz türk milleti kendi parasına hiç güvenmiyor cidden
  • 4 Yıl Önce

Sivasli celebi

Zenginin mali zurtun cenesini yorarmis fiyat cok yuksek ve halkin teveccuh edecegini sanmiyorum ve beklenildigi uzere bir performans verecehini sanmiyorum ve bunun muhendisine sormak isderim. Duz yollar icinmi uretildi yoksa otobanlar icinmi ve bu araclar ranpa da nasil bir performans saglayacak diyelim ornek olarak Ankaranin o yokuslarinda diyelim isdanbulun yokus ranpalarinda ordunun trabzonun ranpalarindaki performansi nasil olacak soylediklerim komik olabilir ama teorik testlerden ziyade birde pratik olarak cikdiginda deneyin elekdirik sungerin cekdigigibi nasil ceker gorun sozlerim yerli yerinde oldugunu goreceksiniz Almanlarin mercedes bir araca uyguladigi test ve teorik tesler disinda birde uygulamali testler sonucunda isdedikleri performans saglamadigi icin farkli bir sisdeme yonelerek bu sisdemi desdekli yapdiklarini biliyorum ve diyelimki bunnarin hepsi tamam yedek parca ve mekanik tamir bakim onarim garantileri hakinda bilgiler bir muamma reklam iyi guzelde birazda detay duymak isderim
  • 4 Yıl Önce

Bera

Aynı ayarda SUV modelleri iki milyon lira.
  • 4 Yıl Önce

BABAYİĞİT

Bu fiyata bu SUV modelini Türkiyede kime kaç adet satacaksınız?Yurtdışına pazarlayıp satarsınız ona birşey diyemem!İç piyasaya 350 bin TL nin altında satabilirsiniz.Diğer modellerden.
  • 4 Yıl Önce

Ali

Sanki yurtdışından getiriyor.kdv,ötv var gibi fiyat nedir. Yap millet binsin ucuza ver biraz.millileştir
  • 4 Yıl Önce

Hani Hayali

Oki ben yine alamayacağım, neme lazım. Alıcısına hayırlı olsun.
  • 4 Yıl Önce

fahrî 25

vatandas 8 kuriş bulanıyor bey efendiler 1 milyonluk araba için sıraya girmişler.Allah kabul etmesin hakkını helal etmiyorum.
  • 4 Yıl Önce

Gurbetci

E yuh yani
  • 4 Yıl Önce

KEMALİST

Devrim arabası ,rekabet edemedi yani 8 adet prototip kaldı yapılan iş paşanın korkusuna oldu sonra herkes bu defteri kapattı fakat yinede halkın kullanacağı Koç Vehbi Bey fiber glastan ozamn teknolojisi araba yapıldı bu ülkede millet alıp işine gitti ,taksi yaptı,kamyonet yaptı ama ozaman herkes alabilmekteydi anadolu taksi yaptılar,bu araba neden pahalı parçaları ana aksamları ithal zengin araba alıyor zaten milli arabadan kasıt halk alacak 150,200 bin olacaktı fiyatı...
  • 4 Yıl Önce

Diken

Nedense bütün yerli ve milli ler kendi halkına hep kazık atıyor örnek torku örnek Ülker örnek togg yabancı merkaların hep üzerinde olun yerlisiniz ya yüzünüze gözünüze dursun milli soyguncular bir de vatandaşın milletin yanında olsanız
  • 4 Yıl Önce

cnkmr

Ülkemizin dışa bağımlılığını bir nebze olsun azaltacak bir gelişme için sevinmek yerine her zamanki gibi bencilce bakış açısı ile dalga geçen arkadaşlar, niye böylesiniz ?
  • 4 Yıl Önce

kul

köprü yapılır gecemeyiz. tünel yapılır giremeyiz. oto yapılır alamayız. yol yapılır gidemeyiz. Hastane yapılır randevu alamayız. gaz bulunur zammı yeriz.bor bulunur b.k yeriz.ve tüm bunlar büyük icraat diye anlatılır. Rahmetli erbakan hoca olsa söyle derdi hadi ordan hadi ordan. .....
  • 4 Yıl Önce

cem

NAKİTMİ ,ÇEKMİ? VADE FARKIDA GİRERSE O 300 BİN DAHA ARTARDA..EURYOYA BAĞLIYSA ARTAR..
  • 4 Yıl Önce

VATANDAŞ!

TUVALET ,BANYODA VARMIYMIŞ İÇİNDE...?
  • 4 Yıl Önce

Alper

Biz de zannediyorduk ki yerli malı ucuz olur diye. Yanılmışım
  • 4 Yıl Önce

Yalakalar hücummm

Haydi iktidar yandaş ve yalakaları üçer beşer alın nasılsa vatandaş alamayacak
  • 4 Yıl Önce

Yom

Akpli vekiller ve öteki vekiller dışında kim alabilir ki?
  • 4 Yıl Önce

1 milyoncukmu

Tamam şimdi asgari ücretli dahi herkes bu arabadan alır siz manyak ısınır bu arabayı almak için bir yerleri soymak lazım alacaklardan sıraya girmiş haberde yazmışsınız zaten
  • 4 Yıl Önce

BiMi alacagiz tabi vekiller alacak

1 milyona normal vatandas alamayacagina gore tabiki vekiller alacaklar
  • 4 Yıl Önce

serhat

Vekil beyler 3-5 adet sipariş vermedin.Halk olarak bize de kalsın.2 tane de biz alalım diyoruz.başvurular ne zaman?
  • 4 Yıl Önce

Yorumcu

3 yıl güzel hayal kurduk keyifliydi
  • 4 Yıl Önce

Serdal

Bmw , mercedes , volvo , wolswagen bunlara yetiri kadar baktık gözümüz doydu birazda togga bakalım almak hak getire geçinmekte zorlanan surekli maasina zam isteyen vekillerimiz alsın...
  • 4 Yıl Önce

TÜRKİYEDE KİM DEVRİM OTOSUNU YAPTIRMADIYSA 24 MİLYON OTONUN RENO CITROEN PEJO OTOSU ALDIRIP FIRASNSIZI KALKINDIRAN KİM SE ONUN PARASI VARDIR BUMİLLETİ OTO MOBİL ÜRETENLERE SİLAHÜRETELERE PKK DESTEKLEELER SOYDURDU EN ÇOK OLAİK DEMOKRASİ SEENLERLEN BERAB

DEVRİM OTOSUNU DURDURANLARIN TORUNLARI 70 YIL ARABA PAĞLI DİYE DEDELERİNE SABAH AKŞAM BEDUA ETİ BUGÜN DURDURMAK İSTİYENLERE FIRSAT VERME YARIN ÇOK KÖTÜ GİYDİRECEKLER DURDURANLARA
  • 4 Yıl Önce

ALMAYADADA YENİSİ O PARALAR ÜSTÜ BOLAŞTIMI DAKİKADA BİRTANE ÜRETİLDİMİ

BURDADA BEDAVADAN BİRAZ PAĞLIOLACAK ALLAHIM ŞUAN DUASINI KABULETİĞİN KULARININ HÜRMETİNE DÜNYAYA SATMAK NASİPET SONSUZ AMİN
  • 4 Yıl Önce

Komik

Peki milletvekillerinin nereden 1 milyon telesi var da alabiliyor bunu sorgulayın önce. Oy verdiğiniz partinin her bir üyesi ülkeyi gözünüzün önünde yedi bitirdi siz anca izleyin. Hadi bakalım. Yazık size
  • 4 Yıl Önce

HACI

Herşey zengine göre. Düzen zengine göre. Devlet aklı olsa bunun küçüğünüde orta halliye göre yaparlardı. Ama sistem bozuk düzen bozuk olunca dikiş tutmuyor. Demekki togg toklar için.
  • 4 Yıl Önce

Osman

Yine hüsran milli arabanın fiyatıda milli olmalı bence
  • 4 Yıl Önce

Ragıp

Vekile bak, birde asile bak. Tam ters değilmi.suistimal işte böyle oluyor. Adama yetki veriyorsun. Adam önce kendini tımar ediyor.
  • 4 Yıl Önce

Mehmet

Dış güçler ülkemi ne hale getirdi.
  • 4 Yıl Önce

tasova

Guzel! Avrupa fiyat 45000€ civarinda. Uygun.
  • 4 Yıl Önce

yasin

egea 500.000 tl ise bu ülkede TOGG DA neden 1000000 olmasın.
  • 4 Yıl Önce

MİLLET

Bizim ürettiğimiz arabayı biz alamayacaksak neye yarayacak ki? Avrupa da kendi ürettiği arabayı narmal bir çalışan bir kaç maaşı ile alabiliyorsa sa neden biz alamayalım. Birkaç maaş olmazsa bile en azından bir memur veya işçinin birkaç yıl taksitle alabilmesi gerekmez mi? O zaman ithal araçtan ne farkı olacak? Lütfen bu hususu dikkate almalıdır sayın yetkililer. Yoksa fabrika rakiplerin kurbanı olur... Onca emek heba olur...
  • 4 Yıl Önce

Vejo

Yani halkın arabası olmayacak
  • 4 Yıl Önce

Kim

Togg 1 milyon a kim alacak! Yerli otomobili euro kur u ile satiyorlar! Umarim yok satar
  • 4 Yıl Önce

Rica

Vay anam vay yazmadan da bu haber verilebilir değil mi
  • 4 Yıl Önce

turgay

sıraya nerde giriyoruz onu da diyiverin bari
  • 4 Yıl Önce

Murat

Vatadaşi temsil eden vekil araci aliyorda vatanini savunan 15 temmuzda canini hiçe sayan benim güzel vatandaşım malesef 1 milyon tl ye alamiyor. Çünkü cebinde gecimine yetecek kadar parası var. Ya vekillerde almasin yada arabayi herkes alabilsin yani fiyat 100 bin tl olsun
  • 4 Yıl Önce

Eyyub

Bravo büyük başarı !!!! İktidar ve Muhalefet sağ olun var olun ELLBİRLİĞİ İLE MEMLEKETİ YAŞANMAZ BİR HALE GETİRDİNİZ BÜYÜK ALKIŞ HAKETTNİZ SAYGI İLE ÖNÜNÜZ DE EĞİLİRİZ !!!!! UTANMAZLAR...
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Çalıp çırpmadan almak hayal asgari ücrete dikiz
  • 4 Yıl Önce

vatandaş rıza

Eeee ozaman ithal otodan ne farkı kaldı????
  • 4 Yıl Önce

Ahmet

Çok komik size kim dedi bu kadar pahalı bir araba yapın diye?
  • 4 Yıl Önce

Vahap Kalyoncu

Tabiiki m.vekilleri sıraya girecek ben kıçı kırık linea yı satıp ta alacak halim yok fakat umudumuz vardı biz yaptık ötv ve kdv az olur belki alırız diye ama hayallerimiz suya düştü.
  • 4 Yıl Önce

Fikret

Adamlar açıklama yaptı 2023te otomobil değil startup üreteceğiz diye
  • 4 Yıl Önce

Eko

Agalarim bizlerle egleniy
  • 4 Yıl Önce

Türkiyem

Zenginlere hizmedi İcinmi oy veriyoruz dabiki vatan millet İcin veriyoruz ama iktidar milleti biraz düşünsün fiyatlari milletin alacaği seviyelere ceksin
  • 4 Yıl Önce

Hakikat

Yeahhh. İşte ben buna müjde derim dostum. İkişer üçer alırız artık.
  • 4 Yıl Önce

Güney Doğulu

1. Yeni Akit bu konuda yani TOGG ile alkolik Fatih Altaylının ismini neden beraber geçiririyirsun? Sizin haberci kapasiteniz yok mu? 2. Genel olarak Yeni araba alma gücü 85 milyon halktan oran olarak yüzde kaçıdır? 3. AK partili vekiller mi yalnız sırada? Haberlerinizi algı oluşturmak size mi düştü. 4. Temiz habercilik yapın temiz.. Bunu sizin okumanız için yazıyorum. İnşaAllah faydasını görürsünüz..
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23