• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Tuğrul Selmanoğlu’ndan dikkat çeken açıklama: Benzinin şu an 35 lira olması gerekiyor

Yazar Tuğrul Selmanoğlu, benzin ve motorine gelen son zamların ardından yaptığı açıklamada, Türkiye'deki akaryakıt fiyatlarının halen ucuz olduğunu söyledi.

40 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Bal

Teveccühünüz olur.... teşekkürler. '1Tl keşke 10 Dolar olsaydı', 'keşke BAE Ümraniyespor'u şampiyon yapsaydı', 'keşke ABD gelse bize yardım etseydi'... Tamam. Anlaşılmışdır. 5+5'i çözmek için hesap makinasına ve 'akıllı' telefona başvuranlars selamlar. Geçmiş olsun... Yıllardır 'Dolar konusunda' resmen saldırı altında olduğmuzu görmeyen ve görmek istemeyen âmâlarada selam olsun. Geçmiş olsun... 'Uluslararası kredi derecelendirme kuruluşları kime ait ona bakalım ve burdan bir başlayalım. Kimin? Buna cevap ver, sonra konuşmaya başla, evlat...
  • 4 Yıl Önce

ADANALI

NEDEN BÖYLE HABER YAPTIĞINIZI ÖNCE BİR SORGULAYIN YAPILAN HATALARIN ÜSTÜNÜ TEKRAR HATA YAPARAK ÖRTMEYE ÇALIŞIYORSUNUZ 
  • 4 Yıl Önce

Salih

Bırakın lan laga luga yapmayı. Milletin canı burnunda zaten. Artık ağzımızı bozmanın bir tık altındayız.
  • 4 Yıl Önce

Ercan

Bu adamın ağzını burnunu kırsalar kimse neden yaptın diye sormaz.
  • 4 Yıl Önce

EFE

ALMANYA'DA TOPLUM DUYARLI, ŞİMDİ DEĞİL BEN BİLDİM BİLELİ ALMAN OTOMOBİLİNİ HAFTA İÇİ ASLA KULLANMAZ.  
  • 4 Yıl Önce

Furkan

Almanya'da asgari ücret: 1584€ Benzin: 1.96€. Evet 35TL. Asgari ücret ile 808 litre benzin alınabiliyor. Türkiye'de asgari ücret: 4250TL Benzin:27 TL. Asgari ücret ile 157 litre benzin alınabiliyor. Diyeceklerim bu kadar.
  • 4 Yıl Önce

TC Bursa

Merak etme çok yakında olur.
  • 4 Yıl Önce

Arap

O zaman asgari ucrette 1800 euro olmalı. Kafalara bak
  • 4 Yıl Önce

WWW

Doğru yakıtın o fiyatta olması gerekir Ama memur maaşınında 30bin lira olması gerekir
  • 4 Yıl Önce

Gurbet eller

hint trenleri hahaa... İskandinavya da litresi 50 lira ve gerçekten trene binip baygınlık geçiren adamlar gördüm.
  • 4 Yıl Önce

Aydın soy

Sebebi ne olaki bu durumun. Mesala dolar kuru olabilir mi? Dolar 5 lira olsaydı kaç lira olacaktı? Valla durumuza üzülüyorum. Bu durumda bile savunmak zorundasınız. Neyse ölüm var.
  • 4 Yıl Önce

Turgay

Eli kulağında zaten Jaguarlı abi
  • 4 Yıl Önce

@@@

Allah sana akıl fikir versin. Neymiş almanyada trenler hint trenlerine dönmüşmüş. Senşn şimdi almanya bizi kıskanıyor diyenlerden ne farkın kaldı. Yağcılığın bu kadarınada pes.
  • 4 Yıl Önce

Neco

Ulan sen ne diyorsun.ne saçmalıyorsun.turkiyede TL geçen yılki sevilerde olsa hatta 7 değilde 9 TL olsaydı fiyat ne olurdu niye onu soylemiyorsun da yalakalık yapıyorsun.
  • 4 Yıl Önce

Yinalbey

Evet kendisi tek kapı jaguara biniyor, Türkiye'ye bekleriz. Burada da çalışıp binsin bakalım binebilir mi görelim. Boş konuşmak kolay.
  • 4 Yıl Önce

berk

az söylemiş beyefendi. en az 75 lira olmalı. geçin dalganızı bakalım sandıklar açıldığında böyle konuşabilecek misiniz bakalım
  • 4 Yıl Önce

ERMAN

Tuğrul kardeşe tavsiyemiz bu işlere girmesin Avrupa'daki 5000 euro maaş alsa 100000 TL yapıyor. 35 × 50 lt = 1750 TL yapar oda çekirdek parası. Diğer tabirle benzinden öte maaşlar düşük. Herhalde anlamıştır.
  • 4 Yıl Önce

Tarık

1 EURO 3 TL olsa avrupa ile aynı fiyata kullanmaktan şikayet etmezdik çok bilmiş.
  • 4 Yıl Önce

Putsavar

Sorun benzinin avrupa'da 2 euro oması değil , 2 euro'nun Türk parası ile 35 tl etmesi.. ! Bu açıklama pislemek değil iyice sıvamak olmuş. SIKINTI 2 EURO'NUN 35 OLMASI! ANLADIN MI AKILLI ARKADAŞ!
  • 4 Yıl Önce

Tetikçilik te son aşama diyeceğim fakat...yaranma ve yalamalıgin getirisi büyüdükçe. Izan ve insanlık sınırları zorlanıyor.....

Ölen madenciye tekme atanın getirildigi görevi ve aldığı maaşını duyanlar... insanlar açken.....ayda 12 maaş.....135 bin tl maaş alındığını gören...duyanlar.... .halka hakaret edebilecek rakamları telafuz etmekten bile çekinmez oldular.....nerdeyse...ac ve yoksullara....bunlar hala gebermemis ve gebermiyecek....evlerine gidip gırtlaklamakdan başka çare yok diyecekler sanırım....
  • 4 Yıl Önce

zafer03Afyon

Arkadaşı kırmayın Benzinin Litresini 36 TL yapın.Bende bu ülke neden hep krizlere kılıf buluyor diye soruyordum cevabı buldum sanırım.Tuğrul SELMANOĞLU gibisi çok memlekette.
  • 4 Yıl Önce

Msd

Aslında gerçek fiyati 40 TL ama devlet kendi gelirinden fedakarlık ediyor. Avrupada benzin 2.40 €.
  • 4 Yıl Önce

doğrucu davul

Çok doğru bir tespit ama benim emekli maaşım 3500 lira oysa 16000 olması gerekiyor onu yazmayı unutmuş.
  • 4 Yıl Önce

Yörük

Aşırı Memur istihdamı ve inşaat ekonomisinin sonucu.  
  • 4 Yıl Önce

Zafer

Merak etme o da olacak  
  • 4 Yıl Önce

okur

sana yazıklar olsun,hala kendimizi avrupa ile kıyaslıyoruz ya ne diyelim 
  • 4 Yıl Önce

MUSTAFA

PETROLÜN VARİLİ 100 DE 1OO ARTIYOR. AMA BENZİN VE MAZOT 100 DE 300 ARTIYIOR TABİİKİ SİZ BÖYLE MASAL ANLATIN MİLLET SİZE İNANMIYOR ARTIK. ÜÇ HARFLİ MARKETLERİ KONTROL EDEMİYORLAR. MAZOTU MU KONTROL EDECEKLER. DEĞİŞECEK BAŞKA ÇARE YOK
  • 4 Yıl Önce

Ers61

Avrupa'daki gaz ve akar yakıt fiyatlarını vermeden ahkâm kesmek kolay. Neden oradaki fiyatları vermeden haber yapıyorsunuz? Milleti salak yerine koymayı bi bırakmadınız!
  • 4 Yıl Önce

Aziz Metin

Ulan geçen sene bugün benzinin litresi 7.80 TL iken, bugün 29.50 TL (rakamlarınız da yalan, zaten dün 27.50 idi, 2.18 daha zam gelince 28 TL mi olur) yani son bir senede gelen zam oranı yüzde 350. Peki geçen sene bren petrol kaç dolardı? Onu belirteyim; 75 dolar. Bugün brent petrol kaç dolar? 123 dolar. Ve yükselişin yüzde ellisi savaştan sonra gerçekleşti. Yani savaş olmasa yüzde 20 zamlanmış, savaşa rağmen ise yüzde 70. Bizde ise yüzdr 350.  
  • 4 Yıl Önce

Ferhat

Benzin ucuz . Doğru. Ama TL değersizleşririldiği için olmasın
  • 4 Yıl Önce

Taraflı

Gelirimize göre de orantıladın mı aslan parçası? Bir asgari ücretli maaşı ile 6 ay önce kaç litre Mazot alıyordu, şimdi kaç litre alıyor. Almanya'da asgari ücrete kaç litre Benzin alınıyor, bizde kaç litre alınıyor?
  • 4 Yıl Önce

Mahmut

Bu kadar kötü yönetilmeye, liyakatsizliğe, torpile rağmen hala ayakta olmamıza da şaşmalı.
  • 4 Yıl Önce

Ulan    

Dolar bu halde olmasaydı benzin bu kadar artatmiydi  
  • 4 Yıl Önce

Meczup Müptezel

Yasaklansın o zaman akaryakıt. Sorunu kökten çözün. Hadi koçum, yaparsa bunu Akp yapar. Ne enflasyon kalır, ne de fiyat artışı.
  • 4 Yıl Önce

hakkın yolcusu

e avrupaya bakacaksak 1300 euro da maaş versinler. tl nin değersizliğini haykırıyor farkında değil. yazık üzüldüm. ak parti daha iyi adamlarla çalışmalı..
  • 4 Yıl Önce

csn

ne güzel algi pesinde hint trenleri diye. almanya da toplu tasima üc ay neredeyse bedava ettiler akaryakit vergisini düsürdüler. bizde durum ne? vergiler ve degerli kagit ücretleri niye TÜIK rakamlari üzerine zam binmis? kimin cebine göz diktiler? bi yaz ucuz algi yazmaktansa
  • 4 Yıl Önce

AKINCI 1453

Kafasinin her tarafinda 2 metre kalinliginda atom gecirmez partizanlik betonu olan bu arkadas nicin ekonomiyi yönetemeyenlerin hatasini söylemezde dolara endeksli akaryakit olmasini savunur ? 
  • 4 Yıl Önce

Bal

Doğru tabi. Devlet fiyatları aşağıya çekmemiş olsa benzin ve dizel fiyatları uçup giderdi. Unutmayın, bizde bu muhtaç olduğumuz zıkkımı DOLAR ile almak ZORUNDAYIZ. Dolar'ın kuru ortada. Gerçekten TAM YANSIMA olmuş olsa üzülmeyi bırakın, pompanın yanına yaklaşınca ağlamaya başlarız. 35 Lira mı? Neticede az değil, çok az söylemiş bile...
  • 4 Yıl Önce

Yavuz

DOGRU. SENIN GIBI ADAMLAR VARKEN DEVLET DAIRELERINDE TASERONLAR BASKOSEDE OTURUYOR. 
  • 4 Yıl Önce

SEVDA

ÇOK UCUZ CANIM! ONA BAKARSAN DİĞER TARAFTAN MAŞLARIN 8000 BİN İLA 10000 OLMASI LAZIM ONU HESAPLIYONMU EKONOMİDEN ANLIYONYA?
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23