• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Sizde hiç mi utanma yok vicdansızlar! Ortalık alçaktan geçilmez oldu

Bursa'da zabıtalar soğuk hava deposunu bastı, etleri yerlerden topladılar. Hijyen kurallarının hiçe sayıldığı tesiste 3 ton ete imha edilmek üzere el konulurken işletme sahibine 51 bin 200 lira ceza kesildi.

8 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Hülya

Ellibin TL ceza komik bir rakam. Bu cezalar sorunu çözmeye yetmez
  • 4 Yıl Önce

Gültekin

Her kim olursa olsun, insan sağlığı ile oynayanlara öyle bir ceza verilsin ki asla bir daha işyeri açamazsın.
  • 4 Yıl Önce

kayserili

boyle ceza sakami? boyle sacma ceza ile bunlara cesaret verir. caydirici cezalar gerekiyor
  • 4 Yıl Önce

Bahri

Para cezası olmaz ! Hapis şart 5 yıldan 55 yıla jadar hapis cezadı olmalı !!
  • 4 Yıl Önce

Osmanlı Torunu

Ne eti olduğu da araştırılmalıydı.  
  • 4 Yıl Önce

İşsiz

Cezalara bak! Sırtını da sıvazlasaydınız bari.
  • 4 Yıl Önce

İlsan

Cezamı ödülmü sen karar ver
  • 4 Yıl Önce

Musafir

51 bil tl ceza gülünc bir rakam Aslında devlet ve belediyeler Burda suçlu bunları biliyorlar kimse anlatmasın millete yalan konuşmasın kapatma cezası olmadıkca önüne gecemek zor .ve Dayısı olan böyle ceza alır burası Türkiye.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23