Bakan Varank: İnşallah hayırla sonuçlanacağına inanıyoruz
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, Diyarbakır annelerinin oturma eylemine ilişkin, "Bu evlat nöbetinin inşallah hayırla sonuçlanacağına inanıyoruz. Devlet olarak bu evlatlarımızı aileleriyle buluşturmak için her türlü mücadeleyi sınır içinde, sınır dışında veriyoruz." dedi.
567
Yom
yasemin