• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Bakan Varank: İnşallah hayırla sonuçlanacağına inanıyoruz

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, Diyarbakır annelerinin oturma eylemine ilişkin, "Bu evlat nöbetinin inşallah hayırla sonuçlanacağına inanıyoruz. Devlet olarak bu evlatlarımızı aileleriyle buluşturmak için her türlü mücadeleyi sınır içinde, sınır dışında veriyoruz." dedi.

3 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

567

allah yardımcıları olsun birde inşallah 
  • 4 Yıl Önce

Yom

Sanayi ve teknoloji bakanının konuyla ilgisi ne acaba???
  • 4 Yıl Önce

yasemin

DİYARBAKIR ANNELERİNİN yanındayım.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23