• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Antalya’da tonlarca domates çöpe dökülmüştü: Açıklama geldi!

Çöplerin toplandığı alana dökülen sebzelerle ilgili Gazipaşa Yaş Sebze ve Meyve Komisyoncuları Derneği Başkanı Hamdi Fidan açıklama yaptı. Fidan “Bu ürünler sofraya uygun değil” dedi.

25 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

vatandaş

gerçeği bilmeden yorum yapılıyor çiftçi salakmı para yapsa dökecek
  • 4 Yıl Önce

asaf

Sende dünyaya uygun değilsin, ne yapalım seni nereye dökelim şimdi...
  • 4 Yıl Önce

Dallı

ALLAH AŞKINA O KADAR ÜLKEMİZDE MÜLTECİ KAMPLARI VAR.FAKİRLERİN KURSAKLARINA GİTSEYDİ.BÖLGEMİZDE 2,KALİTE DİYE GEÇER.FEVKALADA YENEBİLİR.YOKSA BİRİLERİ DOLAR BAZINDA SATIN ALIP DAĞLARA MI DÖKÜYOR
  • 4 Yıl Önce

ccc

Hiç yalan sofraya uygun değil mi o tefeci stokçu başkanına söyleyin sizi sofraya uygun dediğiniz sebzeleri bulamayanlar var son günlerde denk geliyorum yenecek tarafı kalmamış sebze ve meyveleri toplayan insanlar var siz tefecisiniz sizin işiniz bu ürün ne kdar az o kadar pahalı öyle değil mi? Gerçi sizde kabahat yok laik düzen korumasındasınız kabahat bu millette ki hala laik düzenin zararlarının farkında değil bazıları
  • 4 Yıl Önce

abc

üreticinin neyi kaca satacagina karisirsaniz bu yönetim degildir hakkini almayan insan yetistirsin sana bedava dagitsin nerde görülmüs bunasil bir mantik onun zarari nerede bu sadece yönetim beceriksizligi bunlarnan enflasyon düsmez
  • 4 Yıl Önce

tuncay kahveci

bunu yapanlar vatan hainidir
  • 4 Yıl Önce

KALEMDAR

İSMİNİN ÖNÜNDE CAFCAFLI STATÜLER OLAN O BEYEFENDİ (!) YE ŞU SORUYU SORMAK LAZIM: "...KARDEŞİM SANA GÖRE EZİLMİŞ, PÖRSÜMÜŞ VEYE HAFİF ÇÜRÜMÜŞ OLAN SEBZELER, BİRÇOK İNSAN İÇİN LEZZETLİ TAAMLARA, SALÇALIK DOMATESLERE VEYA KONSERVELİKLERE DÖNÜŞEBİLİRDİ. BUNLARI GAZİPAŞA İLÇESİ HALİNİN ÖNÜNDE VEYA MEYDANINDA NİYE MEZATA SUNMADIN???? "
  • 4 Yıl Önce

ZENGİNİN, MÜSRİFLERİN SOFRASINA UYGUN OLMASA BİLE FUKARA, GARİBANLAR BUNLARI PARAYLA ALIYOR

Dökenler tesbit edilerek en ağır ceza verilmelidir ve o sektörde bir daha iştigal etmemelidir. Bu hususta gerek STK lar gerekse devlet kurumları, BAKANLIK UYUMAMALIDIR, GEREĞİNİ YAPMALIDIR. Herşey için Erdoğan ın ağzına bakmaktan vazgeçilmelidir. MİLLETİ YAŞAT Kİ DEVLET YAŞASIN ilkesi ESASTIR. MUŞLUADAM
  • 4 Yıl Önce

Misafir

Bu milli gelir, domatesin çürüğinden salça yapılır, yarın bakanlığı uyuyor, çiftçilik yapamayasın elinden tarlası ve serası alınmalı, bu atılan mal için Devletten ne kadar kredi ve destek aldıysa derhal geri alınmalı. Bakanlık ve savcılar acilen göreve...Devlet böyle soyuluyor kimseden ses çıkmıyor
  • 4 Yıl Önce

mustafa

bu, tomatesleri veya salataları gavurlarbilem atmazdı.Bunları buraya atan hem Gavur hem munafık şerefsizdir.Hadi cocuhuda diyebilirim
  • 4 Yıl Önce

Adam haklı olabilir

Herşey zehirli ilaçlarla büyütüyorlar belkide fazla kaçırdılar zehiri!!!!!!!
  • 4 Yıl Önce

fetösavar

ulan salça yapılırdı be... yahu zaten yemeğe ve yemeye uygun olmayan domates salça yapılır, utanmazlar....
  • 4 Yıl Önce

Bizbize

Bu son dikiş olur. Bir daha dökmeye ömrünüz yetmez inşallah.
  • 4 Yıl Önce

Ben bu açıklamaktan bir şey anlamadım. Anlayan v

Ben bu açıklamaktan bir şey anlamadım. Anlayan varsa izah eder mi.
  • 4 Yıl Önce

Kazim hür

Rusyadan dönen domates i bile vatandaşa kakalıyonuz ne yi var bu sebzenin
  • 4 Yıl Önce

ömer

ne diyecekti. he sağlam mı?
  • 4 Yıl Önce

Aslanov

Bu hamdininde bu işlerde parmağı var.  
  • 4 Yıl Önce

erol

baaak sen. Allah sorsun size bunu.
  • 4 Yıl Önce

diyarbakırlı

Uygun olmasa da yoksul insanlarımız yine de parayla da olsa satın alırlardı. 
  • 4 Yıl Önce

Tong Yabgu

Yapılan açıklama ile olayın ne alakası var ne saçma salak bir durumdur
  • 4 Yıl Önce

Fırat Kalkanı

Hıyarlar tam sana uygun ama....
  • 4 Yıl Önce

sas saatci

yalan söylüyor onu bulamayan insanlarin ahi ustune olsun
  • 4 Yıl Önce

Fırat Kalkanı

Yalancı Soysuz hain.. Salçada yapılır, millete dağıtsaydınız..
  • 4 Yıl Önce

hsn

Iste ülkeyi bu kamisyonculardan kurtarmak lazım. Hal yasası bir an önce çıkmalı ve belediyeler bu işte soyguncu konisyonculara fırsat vermemeli. Ve hükümet için bu işin kaçarı yok 2023 te fiyatları ya siz belirlersiniz ya da bu komisyoncular hdpkk destekli altılı masa oyuncularını milletin başına bela edecek.
  • 4 Yıl Önce

Ferhat

Biz de inandık. He he.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23