• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Zam var, hizmet yok!

Toplu taşıma araçlarına son bir yılda art arda 3 defa zam yapan CHP'li İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu'nun arızalanan İETT otobüsleri, İstanbulluyu rezil etmeye devam ediyor.

5 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

ÖZCAN ÖZALP

Siz yaptığınız haberlerin doğruluğuna inanıyormusunuz. Akaryakıt fiyatlarına bir zam daha geliyor bugün onu niye yazmıyorsunuz.
  • 4 Yıl Önce

Okur

Aynısı eskişehir de zam var hizmet yok. 6 TL indi bindi tramway ve dolmuşlar şehir zaten küçük mesafeler kısa bu fiyatlar fahiş fiyat. üstelik tramwaylarda cama yapışık yolculuk ediyoruz sefer ve tren sayısı yetersiz. Tramway yolları daha yapıldığı 1 yıl olmadı dökülüyor watman trenden inip levye ile makas değiştiriyor belliki makas sistemleri de arızalı. Allah aşkına bu paralar nereye kimlere harcanıyor.
  • 4 Yıl Önce

Edep Ya Hu

Zam üstüne zam geliyor 
  • 4 Yıl Önce

Muzaffer

Zam kötü olsa kimse yapmaz Hakkı kadarına tamam Hakkı kim belirleyecek onu bilmem
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Her şey Daha Güzel Olacak Zamlarla Baraber Edme Bulma Dünyası Oy Verenlere Çok Güzel Oluyor
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23